eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE POMIESZCZEŃ SP ZZOZ SZPITAL MIEJSKI W SOSNOWCU - W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Sosnowiec: ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE POMIESZCZEŃ SP ZZOZ SZPITAL MIEJSKI W SOSNOWCU - W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI
Numer ogłoszenia: 262384 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 2964219, 3630479, faks 0-32 2964219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE POMIESZCZEŃ SP ZZOZ SZPITAL MIEJSKI W SOSNOWCU - W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane pomieszczeń SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu, w podziale na 3 części, na które składają się cztery Zadania. Część 1 (Zadanie nr 1 + Zadanie nr 4): 1. Zadanie nr 1 - Modernizacja i adaptacja pomieszczeń administracji kuchni i apteki na parterze pawilonu dla potrzeb poradni przyszpitalnych wraz z modernizacją holu z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych wraz z dokumentacją projektową i nadzorem autorskim oraz nadzorem inwestorskim - Adaptacja pomieszczeń parteru segment A dla potrzeb poradni przyszpitalnych rejestracji i kasy, ul. Zegadłowicza 3. 2. Zadanie nr 4 - Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb czasowej lokalizacji komórek organizacyjnych Szpitala w okresie restrukturyzacji - pawilon A i C ul. Zegadłowicza (w tym łazienki, kuchenki, dyżurki) dla potrzeb oddziałów - wewnętrznego i psychosomatycznego, otolaryngologii i chirurgii - Remont oddziału wewnętrznego II p. pawilon C ul. Zegadłowicza 3. Część 2: 3. Zadanie nr 2 - Modernizacja i adaptacja pomieszczeń zaplecza techniczno - administracyjnego po byłej rehabilitacji w budynku techniczno - gospodarczym wraz z dokumentacją projektową i nadzorem autorskim oraz nadzorem inwestorskim - Remont pomieszczeń administracyjnych i dachu budynku techniczno - gospodarskiego ul. Zegadłowicza 3. Część 3: 4. Zadanie nr 3 - Modernizacja i adaptacja pomieszczeń przy RTG dla potrzeb poradni przyszpitalnych, II p. Pawilon B wraz z dokumentacją projektową i nadzorem autorskim oraz nadzorem inwestorskim oraz pomieszczeń na potrzeby kaplicy szpitalnej - Adaptacja pomieszczeń II p pawilon A,B,C ul. Zegadłowicza 3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie, przy zastosowaniu zasady spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, należy przedłożyć następujące dokumenty: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3 ) złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. - Dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy: 2.1 przedłożyć wykaz wykonanych robót przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia: - w przypadku Części 1 (Zadanie nr 1 + Zadanie nr 4) - jedna robota budowlana o wartości brutto nie mniejszej niż 355 000,00 zł); - w przypadku Części 2 (Zadanie nr 2) - jedna robota budowlana o wartości brutto nie mniejszej niż 140 000,00 zł); - w przypadku Części 3 (Zadanie nr 3) - jedna robota budowlana o wartości brutto nie mniejszej niż 80 000,00 zł). W wykazie należy podać wartości, daty i miejsca wykonania robót wraz z dołączonymi dokumentami, potwierdzającymi należyte ich wykonanie (według załącznika nr 6 do SIWZ ). W wykazie należy podać wartości, daty i miejsca wykonania robót wraz z dołączonymi dokumentami, potwierdzającymi należyte ich wykonanie (według załącznika nr 6 do SIWZ ). 2.2 przedłożyć wykaz osób (kadry kierowniczej) Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zamówienia (według załącznika nr 7 do SIWZ ); 2.3 przedłożyć uprawnienia dla osób, które będą pełnić funkcje kierownicze: - uprawnienia ogólnobudowlane i instalacyjne: wod-kan., elektryczne; 2.4 przedłożyć zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego dla osób, które będą pełnić funkcje kierownicze, potwierdzające przynależność do izby oraz posiadanie aktualnego, wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 4. Dla Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z Wykonawców lub Wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. 6. Pełnomocnictwo - jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu ujawnione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 7. Wypełnione czytelnie, podpisane i opieczętowane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy : a) formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. d) kosztorysy ofertowe wycenione wg przedmiarów robót, które stanowią załącznik: do SIWZ: - dla zadania nr 1 zgodnie z załącznikami nr 5.1; - dla zadania nr 2 zgodnie z załącznikami nr 5.2; - dla zadania nr 3 zgodnie z załącznikami nr 5.3; - dla zadania nr 4 zgodnie z załącznikami nr 5.4. e) wykaz wykonanych robót wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. f) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i opatrzone pieczęcią imienną. Zamawiający wymaga, aby dokumenty określone w pkt. 6a, 6b, 6d, 6e sporządzone były zgodnie z załącznikami w pełnym brzmieniu. Tym samym zaleca się wypełnienie załączników nr 1, 2, 6 i 7 na drukach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Mijski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Mijski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja i adaptacja pomieszczeń administracji kuchni i apteki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 (Zadanie nr 1 + Zadanie nr 4): 1. Zadanie nr 1 - Modernizacja i adaptacja pomieszczeń administracji kuchni i apteki na parterze pawilonu dla potrzeb poradni przyszpitalnych wraz z modernizacją holu z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych wraz z dokumentacją projektową i nadzorem autorskim oraz nadzorem inwestorskim - Adaptacja pomieszczeń parteru segment A dla potrzeb poradni przyszpitalnych rejestracji i kasy, ul. Zegadłowicza 3. 1.1. W ramach Zadania nr 1, Wykonawca jest zobowiązany wykonać następujące roboty budowlane i instalacyjne: - Wyrównywanie podłóg - Roboty murarskie i murowe - Tynkowanie - Roboty w zakresie stolarki budowlanej - Pokrywanie podłóg i ścian - Kładzenie glazury - Kładzenie terakoty - Roboty malarskie - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych - Roboty instalacyjne elektryczne - Instalowanie wentylacji - Wywóz gruzu wraz z opłatą za utylizację 2. Zadanie nr 4 - Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb czasowej lokalizacji komórek organizacyjnych Szpitala w okresie restrukturyzacji - pawilon A i C ul. Zegadłowicza (w tym łazienki, kuchenki, dyżurki) dla potrzeb oddziałów - wewnętrznego i psychosomatycznego, otolaryngologii i chirurgii - Remont oddziału wewnętrznego II p. pawilon C ul. Zegadłowicza 3. 2.1. W ramach Zadania nr 4, Wykonawca jest zobowiązany wykonać następujące roboty budowlane i instalacyjne: CPV 45262321-7 - Wyrównywanie podłóg CPV 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe CPV 45410000-4 - Tynkowanie CPV 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej CPV 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian CPV 45431000-9 - Kładzenie glazury CPV 45431000-8 - Kładzenie terakoty CPV 45442100-8 - Roboty malarskie CPV 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne CPV 45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych CPV 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne CPV 45331210-1 - Instalowanie wentylacji CPV 45111220-6 - Wywóz gruzu wraz z opłatą za utylizację.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja i adaptacja pomieszczeń zaplecza techniczno - administracyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2: Zadanie nr 2 - Modernizacja i adaptacja pomieszczeń zaplecza techniczno - administracyjnego po byłej rehabilitacji w budynku techniczno - gospodarczym wraz z dokumentacją projektową i nadzorem autorskim oraz nadzorem inwestorskim - Remont pomieszczeń administracyjnych i dachu budynku techniczno - gospodarskiego ul. Zegadłowicza 3. 3.1. W ramach Zadania nr 2, Wykonawca jest zobowiązany wykonać następujące roboty budowlane i instalacyjne: - Wyrównywanie podłóg - Roboty murarskie i murowe - Tynkowanie - Roboty w zakresie stolarki budowlanej - Pokrywanie podłóg i ścian - Kładzenie glazury - Kładzenie terakoty - Roboty malarskie - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych - Roboty instalacyjne elektryczne - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty - Instalowanie wentylacji - Wywóz gruzu wraz z opłatą za utylizację.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja i adaptacja pomieszczeń przy RTG dla potrzeb poradni przyszpitalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3: Zadanie nr 3 - Modernizacja i adaptacja pomieszczeń przy RTG dla potrzeb poradni przyszpitalnych, II p. Pawilon B wraz z dokumentacją projektową i nadzorem autorskim oraz nadzorem inwestorskim oraz pomieszczeń na potrzeby kaplicy szpitalnej - Adaptacja pomieszczeń II p pawilon A,B,C ul. Zegadłowicza 3. W ramach Zadania nr 3, Wykonawca jest zobowiązany wykonać następujące roboty budowlane i instalacyjne: - Wyrównywanie podłóg - Roboty murarskie i murowe - Tynkowanie - Roboty w zakresie stolarki budowlanej - Pokrywanie podłóg i ścian - Kładzenie glazury - Kładzenie terakoty - Roboty malarskie - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych - Roboty instalacyjne elektryczne - Instalowanie wentylacji - Wywóz gruzu wraz z opłatą za utylizację.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.