eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Roboty izolacyjne ścian piwnicznych budynku biurowego oraz remont obiektów zaplecza budynku biurowego RDLP Szczecin, ul. Słowackiego 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Szczecin: Roboty izolacyjne ścian piwnicznych budynku biurowego oraz remont obiektów zaplecza budynku biurowego RDLP Szczecin, ul. Słowackiego 2
Numer ogłoszenia: 262336 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie , ul. Słowackiego 2, 70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328700, faks 091 4225313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzający własnością Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty izolacyjne ścian piwnicznych budynku biurowego oraz remont obiektów zaplecza budynku biurowego RDLP Szczecin, ul. Słowackiego 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych i inwestycyjnych z podziałem na części zamówienia: część remontowa - remont zaplecza budynku biurowego tj. ogrodzenia, murki oporowe, fragmenty nawierzchni parkingowych wraz z izolacją poziomą; część inwestycyjna - wykonanie nowej izolacji pionowej i poziomej (przeciwwilgociowej i termicznej) ścian piwnicznych budynku biurowego. Szacunkowa wartość prac 118 000 złotych (netto).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne części zamówienia w następujących kwotach: Część I (remontowa) - 1400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta 00/100 zł) Część II (inwestycyjna) - 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 zł) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W odniesieniu do poszczególnych części zamówienia Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli wykonawca wykaże: 1) Część I (remontowa) a) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na czyszczeniu i uzupełnieniu ubytków powierzchni klinkierowej przy pomocy środków chemicznych z użyciem agregatu wysokociśnieniowego, czyszczeniu i malowaniu elementów stalowych oraz izolacji poziomej budowli, o łącznej wartości nie mniejszą niż 50 000 zł (brutto); b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Oprócz dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień osoba ta musi legitymować się zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2) Część II (inwestycyjna ) a) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 100 00 zł (brutto) polegającą na łącznym wykonywaniu następijącego zakresu prac: izolacji pionowej wraz z dociepleniem ścian piwnicznych oraz izolacji poziomej metodą iniekcji grwitacyjnej; b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Oprócz dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień osoba ta musi legitymować się zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, z wyjątkiem sytuacji opisanej poniżej. W przypadku, gdy liczba wykonawców spełniających powyższe warunki będzie wyższa niż przewidziana w ogłoszeniu, czyli ponad 5 wykonawców, zamawiający przeprowadzi ocenę spełniania warunków wg poniższego: Za sumaryczną wartość wykonanych i udokumentowanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót tożsamych z przedmiotem zamówienia, zamawiający przyzna punkty. Za każdą kwotę rozpoczynającą kolejny 1.000,00 zł ponad dla części I kwotę 50.000 zł, dla części II kwotę 100.000 zł zamawiający przyzna 1 pkt, np.: - za sumaryczną wartość wykazanych robót 60.000 zł (cz.I) - 110.000 zł (cz. II) - wykonawca otrzyma 10 pkt. Zamawiający przyzna punkty, na podstawie złożonego wykazu żądanego poniżej w punkcie 6), za sumaryczną wartość robót potwierdzonych, że zostały wykonane należycie. Wykonawcy, w ilości maksimum 5, którzy otrzymają największą ilość punktów (największa wartość wykazanych robót) zostaną zaproszeni do złożenia ofert. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza od 5, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert wszystkich Wykonawców. Wyżej przedstawiony opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczy obu części zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdej części zamówienia w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę wraz z ofertą, a mianowicie: 1. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia 4. dokument stwierdzający posiadanie przez co najmniej 1 osobę odpowiednich uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3) niniejszego ogłoszenia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty wymienione w tym wykazie zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie, ul. Słowackiego 2, 70-965 Szczecin, pok. 307; tel. (091)4328748.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 14:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie, ul. Słowackiego 2, 70-965 Szczecin, pok. 307..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.