eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › UMW / AZ / PN - 41 / 15 Dostawa komputerów all-in-one do Biblioteki Głównej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-05

Wrocław: UMW / AZ / PN - 41 / 15 Dostawa komputerów all-in-one do Biblioteki Głównej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 262324 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201570 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW / AZ / PN - 41 / 15 Dostawa komputerów all-in-one do Biblioteki Głównej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów all-in-one do Biblioteki Głównej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu (ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław). Oferta musi dotyczyć komputerów all-in-one przedstawionych parametrycznie i ilościowo w Arkuszu informacji technicznej (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ), spełniających, co najmniej ustalone parametry graniczne. CPV 30213300-8 Komputery biurkowe Warunki dostawy, gwarancji i serwisu, określone przez Zamawiającego, na jakich dostarczony będzie przedmiot zamówienia: 1) Dostawa do 2 tygodni od daty dostarczenia Wykonawcy potwierdzenia Ministerstwa Zdrowia na dostawę przedmiotu umowy ze stawką podatku VAT 0%. 2) przystąpienie do naprawy w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia usterki 3) naprawa gwarancyjna dokonana będzie w terminie do 10 dni roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia. 4) w przypadku napraw dłuższych niż 2 dni Wykonawca dostarczy Użytkownikowi, na czas naprawy sprzęt zastępczy - równoważny 5) dwie naprawy tego samego podzespołu w okresie gwarancyjnym kwalifikują sprzęt do wymiany na nowy - równoważny. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały przedstawione w projekcie umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ) ogólną cenę realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dostawą do miejsca użytkowania oraz gwarancją. Komputery wymienione w Arkuszu informacji technicznej będą mogły być kupione z podatkiem VAT 0% po uzyskaniu przez Zamawiającego potwierdzenia Ministra Zdrowia. Jednak w składanej ofercie, przy obliczaniu ceny każdej pozycji jak i wartości ogólnej, należy uwzględnić podatek VAT obowiązujący na dzień składania ofert. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza po-wierzyć podwykonawcy, oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp (Rozdział 4 pkt. 3 Siwz), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp (Rozdział 4 pkt. 2 Siwz). W wypadku braku takiej informacji w treści oferty Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykona zamówienie w całości samodzielnie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VOL System Sp. z o.o., Ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 127600,20

  • Oferta z najniższą ceną: 115666,74 / Oferta z najwyższą ceną: 173319,30

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.