eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTAWA URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-06

Warszawa: DOSTAWA URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH
Numer ogłoszenia: 262196 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa-podsektor Rządowy-Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń warsztatowych z podziałem na 9 części (zadań), ilości szczegółowo określono w załączniku nr 1 do SWIZ - opis przedmiotu zamówienia: Zadanie Nr 1. Przyrząd diagnostyczny PT-BOX (EDC silnika) lub równoważny w ilości 1 szt. Zadanie Nr 2. Stół spawalniczy - w ilości 2 szt., w tym ilość gwarantowana 1szt, ilość opcjonalna 1 szt. Zadanie Nr 3. Tester diagnostyczny uniwersalny w ilości 2 szt, w tym ilość gwarantowana 1 szt, ilość opcjonalna 1 szt. Zadanie Nr 4. Myjka wysokociśnieniowa z podgrzewaczem wody + wyposażenie w ilości 1 szt Zadanie Nr 5. Stół warsztatowy z wyposażeniem dla ślusarza-mechanika w ilości 1 kpl Zadanie Nr 6. Stół warsztatowy z wyposażeniem dla mechanika w ilości 1 kpl Zadanie Nr 7. Stół warsztatowy ogólnego przeznaczenia w ilości 2 kpl Zadanie Nr 8. Odwijacz (wózek) do taśm PP w ilości 6 szt. Zadanie Nr 9. Asortyment w n/w ilościach: 1)Pilarka tarczowa w ilości 1 szt. 2)Wiertarka stołowa w ilości 1 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1, 43.83.00.00-0, 43.81.20.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 4 250,00 PLN (słownie: cztery tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych), w tym na: zadanie 1 - 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych); zadanie 2 - 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych); zadanie 3 - 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych); zadanie 4 - 250,00 PLN ( słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych) zadanie 5 - 200,00 PLN ( słownie: dwieście złotych) zadanie 6- 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych) zadanie 7 - 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych) zadanie 8 - 50,00 PLN ( słownie: pięćdziesiąt złotych) zadanie 9 - 50,00 PLN ( słownie: pięćdziesiąt złotych) Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części). Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej Zabezpieczenie), na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy - dotyczy zadania Nr 1, 2, 3, 4. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 3 % ceny brutto podanej w ofercie. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed podpisaniem umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Pzp., zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: siły wyższej - w szczególności terminu realizacji. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego ul Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek Nr 1 pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2014 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa - kancelaria ogólna zamawiającego - budynek nr 3, pokój nr 8..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa urządzeń warsztatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyrządu diagnostycznego PT-BOX (EDC silnika) lub równoważnego w ilości 1 szt. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 90 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do 14 listopada 2014r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzeń warsztatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołu spawalniczego w ilości 2 szt., w tym ilość gwarantowana 1 szt., ilość opcjonalna - 1 szt. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 90 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do 14 listopada 2014r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa urządzeń warsztatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testera diagnostycznego uniwersalnego w ilości 2 szt., w tym ilość gwarantowana 1 szt. , ilość opcjonalna 1 szt. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 90 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do 14 listopada 2014r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa urządzeń warsztatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa myjki wysokociśnieniowej z podgrzewaczem wody + wyposażenie w ilości 1 szt. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 90 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do 14 listopada 2014r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa urządzeń warsztatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołu warsztatowego z wyposażeniem dla ślusarza-mechanika w ilości 1 kpl Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 31 października 2014r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa urządzeń warsztatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołu warsztatowego z wyposażeniem dla mechanika w ilości 1 kpl Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 31 października 2014r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa urządzeń warsztatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołu warsztatowego ogólnego przeznaczenia w ilości 2 kpl Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 31 października 2014r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa urządzeń warsztatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odwijacza (wózek) do taśm PP w ilosci 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa urządzeń warsztatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego asortymentu: 1.Pilarka tarczowa w ilości 1 szt 2. Wiertarka stołowa w ilości 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.83.00.00-0, 43.81.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.