Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-06
Warszawa: DOSTAWA URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH
Numer ogłoszenia: 262196 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa-podsektor Rządowy-Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń warsztatowych z podziałem na 9 części (zadań), ilości szczegółowo określono w załączniku nr 1 do SWIZ - opis przedmiotu zamówienia: Zadanie Nr 1. Przyrząd diagnostyczny PT-BOX (EDC silnika) lub równoważny w ilości 1 szt. Zadanie Nr 2. Stół spawalniczy - w ilości 2 szt., w tym ilość gwarantowana 1szt, ilość opcjonalna 1 szt. Zadanie Nr 3. Tester diagnostyczny uniwersalny w ilości 2 szt, w tym ilość gwarantowana 1 szt, ilość opcjonalna 1 szt. Zadanie Nr 4. Myjka wysokociśnieniowa z podgrzewaczem wody + wyposażenie w ilości 1 szt Zadanie Nr 5. Stół warsztatowy z wyposażeniem dla ślusarza-mechanika w ilości 1 kpl Zadanie Nr 6. Stół warsztatowy z wyposażeniem dla mechanika w ilości 1 kpl Zadanie Nr 7. Stół warsztatowy ogólnego przeznaczenia w ilości 2 kpl Zadanie Nr 8. Odwijacz (wózek) do taśm PP w ilości 6 szt. Zadanie Nr 9. Asortyment w n/w ilościach: 1)Pilarka tarczowa w ilości 1 szt. 2)Wiertarka stołowa w ilości 1 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1, 43.83.00.00-0, 43.81.20.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 4 250,00 PLN (słownie: cztery tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych), w tym na: zadanie 1 - 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych); zadanie 2 - 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych); zadanie 3 - 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych); zadanie 4 - 250,00 PLN ( słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych) zadanie 5 - 200,00 PLN ( słownie: dwieście złotych) zadanie 6- 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych) zadanie 7 - 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych) zadanie 8 - 50,00 PLN ( słownie: pięćdziesiąt złotych) zadanie 9 - 50,00 PLN ( słownie: pięćdziesiąt złotych) Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części). Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej Zabezpieczenie), na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy - dotyczy zadania Nr 1, 2, 3, 4. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 3 % ceny brutto podanej w ofercie. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed podpisaniem umowy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp., zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: siły wyższej - w szczególności terminu realizacji. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego ul Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek Nr 1 pokój nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2014 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa - kancelaria ogólna zamawiającego - budynek nr 3, pokój nr 8..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa urządzeń warsztatowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyrządu diagnostycznego PT-BOX (EDC silnika) lub równoważnego w ilości 1 szt. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 90 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do 14 listopada 2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzeń warsztatowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołu spawalniczego w ilości 2 szt., w tym ilość gwarantowana 1 szt., ilość opcjonalna - 1 szt. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 90 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do 14 listopada 2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa urządzeń warsztatowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testera diagnostycznego uniwersalnego w ilości 2 szt., w tym ilość gwarantowana 1 szt. , ilość opcjonalna 1 szt. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 90 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do 14 listopada 2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa urządzeń warsztatowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa myjki wysokociśnieniowej z podgrzewaczem wody + wyposażenie w ilości 1 szt. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 90 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do 14 listopada 2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa urządzeń warsztatowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołu warsztatowego z wyposażeniem dla ślusarza-mechanika w ilości 1 kpl Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 31 października 2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa urządzeń warsztatowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołu warsztatowego z wyposażeniem dla mechanika w ilości 1 kpl Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 31 października 2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa urządzeń warsztatowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołu warsztatowego ogólnego przeznaczenia w ilości 2 kpl Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 31 października 2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa urządzeń warsztatowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odwijacza (wózek) do taśm PP w ilosci 6 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa urządzeń warsztatowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego asortymentu: 1.Pilarka tarczowa w ilości 1 szt 2. Wiertarka stołowa w ilości 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.83.00.00-0, 43.81.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sprzedaż i następcze przechowywanie produktu leczniczego przeciwgruźliczego (...) postępowanie uzupełniające)
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego pojemników służących do zbierania stałych, niebezpiecznych odpadów medycznych
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Dzielna 4 m. 22 część nr 2: A. Sulkiewicza 8 m. 12
- Druk i dystrybucja publikacji wybranych wzorów matematycznych oraz wybranych wzorów i stałych fizykochemicznych
- dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z pakietami powitalnymi z logo NFZ
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.130.2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań OL i OC w Milanówku
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni stolarskiej do Zespołu Szkół nr 5 w Tychach w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości oraz dostępności edukacji poprzez rozwój (...)
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Wielgomłyny w zakresie zadań własnych - z podziałem na części
- "Doposażenie bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych w Gminie Jastrząb"
- Dostawa narzędzi i artykułów stolarskich w ramach projektu "GreenTechEducation - SGGW dla gospodarki przyszłości".
więcej: Urządzenia warsztatowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





