Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-31
Poznań: Utworzenie i wdrożenie cyfrowego systemu dyspozytorskiego służącego do optymalizacji sieci łączności bezprzewodowej oraz dysponowania jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej z terenu powiatu poznańskiego
Numer ogłoszenia: 262098 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu , ul. Wolnica 1, 61-764 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8215300, faks 061 8215402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie i wdrożenie cyfrowego systemu dyspozytorskiego służącego do optymalizacji sieci łączności bezprzewodowej oraz dysponowania jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej z terenu powiatu poznańskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie i wdrożenie cyfrowego systemu dyspozytorskiego służącego do optymalizacji sieci łączności bezprzewodowej oraz dysponowania jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej z terenu powiatu poznańskiego. a) Przedmiot zamówienia dotyczy sieci łączności bezprzewodowej straży pożarnych powiatu poznańskiego i obejmuje: - dostarczenie, instalację i uruchomienie trzech stacji bazowych wraz z niezbędnym osprzętem, - dostarczenie, instalację i uruchomienie trzech konsol dyspozytorskich wraz z niezbędnym osprzętem, umożliwiających pełne wykorzystanie zasobów sieci radiokomunikacyjnej, - konfigurację radiotelefonów straży pożarnych powiatu poznańskiego do wysyłania statusów i identyfikatorów w standardzie SelectV oraz oprogramowanie radiotelefonów do korzystania z tonowej blokady szumów (CTCSS) na poznańskim kanale powiatowym, - szkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego do obsługi systemu, jego administrowania i reagowania na zaistniałe problemy. a) CPV - 32570000-9 - urządzenia łączności, b) CPV - 35711000-1 - systemy dowodzenia, kontroli, łączności, c) CPV - 32344230-7 - stacje radiowe, d) CPV - 32344250-3 - instalacje radiowe, e) CPV - 32352100-6 - części sprzętu radiowego i radarowego, f) CPV - 32418000-6 - sieć radiowa, g) CPV - 79632000-3 - szkolenie pracowników.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.57.00.00 - Urządzenia łączności 35.71.10.00 - Systemy dowodzenia, kontroli, łączności 32.34.42.30 - Stacje radiowe 32.34.42.50 - Instalacje radiowe 32.35.21.00 - Części sprzętu radiowego i radarowego 32.41.80.00 - Sieć radiowa 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: a) Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu na składania ofert, b) W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN. c) Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) d) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 89 1020 4027 0000 1902 0049 9392. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w terminie należy dołączyć do oferty. e) W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, powinno zawierać zapis: -Kwota wadium zostanie wypłacona na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego tj. Komendanta Miejskiego PSP w Poznaniu- w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Wymagany termin ważności wadium: 30 dni tj. przez okres związania ofertą. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego w pkt. 12.1 niniejszej specyfikacji.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do spełnienia wszelkich warunków określonych przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. c) Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). d) Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w ogłoszeniu i SIWZ. Ocena dokonywana będzie na zasadzie -spełnia - - nie spełnia-..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie należy załączyć do oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca jest zobowiązany wycenić przedmiotowe zamówienie i złożyć ofertę cenową zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) wraz z załącznikami. b) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. c) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Wykonawca musi wykazać na załączniku nr 4 do SIWZ, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał wdrożenie podobnego w założeniach funkcjonalno - technicznych systemu w służbach ratowniczych na terenie Polski. Do wykazu należy załączyć dokument (referencje) potwierdzający, że wyszczególniona w wykazie dostawa została wykonana należycie. f) Wykonawca musi wykazać na załączniku nr 5 do SIWZ, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wdrożył minimum jeden oferowany przez siebie system, w którym zintegrowane są: radiowy system konwencjonalny (analogowy) oraz system trankingowy Tetra. Do wykazu należy załączyć dokument (referencje) potwierdzający, że wdrożony system wyszczególniony w wykazie został wykonany należycie. g) Załączniki wymienione w pkt. 7.5 i 7.6 po wypełnieniu stanowią załączniki do formularza ofertowego. h) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiednio dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). i) Inne dokumenty uprawniające osobę / osoby podpisującą ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu rejestrowego, o którym mowa powyżej. j) Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. k) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Okres gwarancji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU, 61-764 Poznań,
ul. Wolnica 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU, 61-764 Poznań, ul. Wolnica 1; pokój 201 II piętro (kancelaria ogólna).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Malowanie hali sportowej wraz z pracami towarzyszącymi hali A POSiR przy ul. Jana Spychalskiego 34 w Poznaniu"
- Dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek UAM.
- Zakup echokardiografu oraz aparatu do terapii nerkozastępczej
- dostawa samochodów dostawczych oraz ciągnika do prac leśnych
- Przetworzenie do postaci cyfrowej (digitalizacji) dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) w podziale na trzy części.
- "Opracowanie diagnostyczne pn. Diagnoza stanu oraz kierunki rozwoju i finansowania systemu oświaty w Metropolii Poznań - analiza uwarunkowań, wyzwań i perspektyw rozwojowych do 2035 roku"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie z zakresu medycyny lotniczej dla personelu medycznego zlecane przez DG RSZ.
- Dostawa kompaktowego spektrometru absorpcji z termostatem zewnętrznym i zestawem komputerowym dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej
- Organizacja szkolenia dla kadry dydaktycznej z zakresu zielonej transformacji numer postępowania ADP.2301.75.2025
- sprzęt informatyczny i oprogramowanie.
więcej: Stacje radiowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.