eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁubiankaDostawy mięsa , wędlin, drobiu i przetworów drobiowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pigży

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-05

Łubianka: Dostawy mięsa , wędlin, drobiu i przetworów drobiowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pigży
Numer ogłoszenia: 262052 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117527 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Pigża, ul. Szkolna 8, 87-152 Łubianka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6740800, faks 056 6740800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu powiatowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa , wędlin, drobiu i przetworów drobiowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pigży.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa , wędlin, drobiu i przetworów drobiowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pigży , realizowane w ilościach i terminach zgodnie z zamówieniem Zamawiającego (dwa razy w tygodniu). Szacunkowe zapotrzebowanie na mięso , wędliny, drób i przetwory drobiowe w okresie trwania umowy, stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Podane ilości są ilościami szacunkowymi , które mogą ulec zmianie w toku obowiązywania umowy, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Niezrealizowane przez Zamawiającego zakupy nie powodują powstania jakiegokolwiek roszczenia Wykonawcy w stosunku do Za-mawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować mięso , wędliny, drób i przetwory drobiowe , zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować asortyment , zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ lub produkty równoważne ( zastosowanie nazw służy jedynie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia ). Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych , posiadające te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja ) oraz zawierające w swoim składzie co naj-mniej te same bądź lepsze parametry użyte do produkcji , co produkty określone przez Za-mawiającego. W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował wyrób równoważny , ma obo-wiązek zaznaczyć ten fakt w formularzu asortymentowo cenowym , wpisując nazwę produktu równoważnego w rubryce nr 3. Dostarczony przez Wykonawcę asortyment musi odpowiadać wymaganiom jakościowym, zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, w terminach przydatności do spożycia , bez zanieczyszczeń, fizycznych uszkodzeń , obcych zapachów, posmaków, oślizgłości , nalotów pleśni, zazielenień, zabrudzeń, w oznakowanych opakowaniach Każde opakowanie musi zawierać następujące dane: nazwę produktu, termin przydatności do spożycia , nazwę dostawcy - producenta , adres, warunki przechowywania, oznaczenie partii produkcyjnej oraz pozostałe informacje zgodnie z obowiązującym prawem. Dostawa towaru do siedziby zamawiającego odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt , środkami transportu specjalnie do tego przystosowanymi Wspólny Słownik Zamówień : 15100000 - 9 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15111100 - 0 - wołowina 15131640 - 3 - siekane mięso wołowe 15131600 - 1 - produkty wołowe 15131400 - 9 - produkty wieprzowe 15131130 - 5 - wędliny 15112100 - 7 - świeży drób 15114000 - 0 - podroby 15131134 - 3 - kaszanka i inne wędliny krwiste 15131400 - 9 - produkty wieprzowe 15131700 - 2 - przetwory mięsne 15131410 - 2 - szynka 15131310 - 1 - pasztety 15131135 - 0 - wędliny drobiowe 15131500 - 0 - produkty drobiowe 15112300 - 9 - wątróbki drobiowe.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALSTAR 7 Sp. z.o.o. Bydgoszcz Oddział Przetwórstwa Mięsnego SERDELEK, Różankowo, 87-148 Różankowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123409,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 123322,71

  • Oferta z najniższą ceną: 123322,71 / Oferta z najwyższą ceną: 123322,71

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.