eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceObsługa prawna PCPR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-18

Gliwice: Obsługa prawna PCPR
Numer ogłoszenia: 26204 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3326616, faks 032 3326616.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna PCPR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Zamawiającego, polegająca na osobistym świadczeniu usług obsługi prawnej Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2013 r. Wykonawca zobowiązany będzie do osobistej obecności w siedzibie Zamawiającego w wymiarze, co najmniej 8 godzin tygodniowo(w dniach i wymiarze godzinowym wskazanym przez Dyrektora PCPR), nie więcej jednak niż 704 godzin w ciągu roku. Wykonawca winien pozostawać w pełnej dyspozycyjności do osobistego świadczenia usług 3 dni w tygodniu (w dniach uzgodnionych z Dyrektorem zamawiającego) od 7.30 do 15.30 oraz od 7.30 do 17.30 w każdy ostatni czwartek miesiąca. 2. Za czas pozostawania w dyspozycji Wykonawca nie otrzymuje wynagrodzenia od Zlecającego. Wynagrodzenie wypłacane będzie wyłącznie w przypadku świadczenia przez Wykonawcę usług na rzecz Zamawiającego. Zamawiający może określić zwiększone zapotrzebowanie minimalne na obsługę prawną w ramach określonego powyżej limitu 704 godzin rocznie. Zakres usługi obejmuje w szczególności: a. Obsługę prawną Zespołu Finansowo Księgowego i Kadr, b. Obsługę prawną Zespołu ds. Pieczy Zastępczej c. Obsługę prawną zespołu poradnictwa specjalistycznego i interwencji kryzysowej d. Obsługę prawną zespołu ds. świadczeń i pomocy instytucjonalnej, e. Obsługę prawną zespołu ds. osób niepełnosprawnych, f. Opracowywanie i sporządzanie opinii prawnych g. Prowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego w zakresie przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, Ustawy o pomocy społecznej, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie oraz pozostałych ważnych dla pracowników Zamawiającego aktualnych aktów prawnych, h. Przygotowywanie, przeprowadzanie i nadzorowanie postępowań w zakresie Prawa Zamówień Publicznych, w tym kontrasygnata dokumentacji, i. Uczestnictwo we wskazanych przez Zamawiającego rozprawach sądowych oraz kontakt z Sądami Rodzinnymi w niezbędnym zakresie, j. Konsultacje prawne z Radcami Prawnymi Starostwa, k. Świadczenie specjalistycznego poradnictwa dla rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka współpracujących z Zamawiającym, l. Świadczenie specjalistycznego poradnictwa w zakresie prawa rodzinnego i opiekuńczego, zabezpieczenia społecznego, prawa karnego materialnego, procedury karnej, ochrony praw lokatorów oraz innych przepisów prawa związanych z funkcjonowaniem Punktu Interwencji Kryzysowej w PCPR, m. Prowadzenie dokumentacji w zakresie realizowanej obsługi. n. Obsługę prawną projektu Dobry Start w Samodzielność realizowanego przez Zamawiającego w zakresie, w jakim obsługa ta nie będzie mogła być zapewniona na gruncie obecnie obowiązującej umowy o realizację zadania publicznego na obsługę powyższego projektu. 2. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zadania podwykonawcom ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów poświadczających prawdziwość oświadczeń

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów poświadczających prawdziwość oświadczeń

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów poświadczających prawdziwość oświadczeń

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów poświadczających prawdziwość oświadczeń

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów poświadczających prawdziwość oświadczeń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 55
  • 2 - doświadczenie - 45

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17, pokój 80.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2013 godzina 08:00, miejsce: Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17, pokój 80.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.