eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPRODUKTY SPOŻYWCZE RÓŻNEGO RODZAJU (Ż/72/08)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-15

Poznań: PRODUKTY SPOŻYWCZE RÓŻNEGO RODZAJU (Ż/72/08)
Numer ogłoszenia: 262028 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu , ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8310142, 8310242, faks 061 8310242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRODUKTY SPOŻYWCZE RÓŻNEGO RODZAJU (Ż/72/08).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów spożywczych różnego rodzaju, w skład których wchodzą: - produkty zbożowe; - cukier; - makarony; - ziemniaki przetworzone; - produkty porcyjne; - woda mineralna; - przetwory warzywne i owocowe; - wyroby ciastkarskie; - żelatyna; - koncentraty zup inne; - kakao, czekolada; - przyprawy, przyprawy przetworzone; - herbata, kawa; - produkty dla niemowląt, dzieci i osób na diecie specjalnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkową ilością, został ujęty w 14 niepodzielnych Pakietach (Załączniku nr 2 do SIWZ)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.61.00.00 - Produkty przemiału ziarna 15.83.12.00 - Cukier biały 15.85.11.00 - Makaron niegotowany 15.31.20.00 - Produkty ziemniaczane 15.83.00.00 - Cukier i produkty pokrewne 15.98.10.00 - Wody mineralne 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.82.00.00 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone 15.84.00.00 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 15.88.40.00 - Produkty dla niemowląt .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, z późniejszymi zmianami, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Upoważnienie winno być podpisane przez osoby uprawnione, występujące po stronie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oferta winna być podpisana przez upoważnionego pełnomocnika. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy występującego samodzielnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu : Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość oświadczeń lub dokumentów złożonych w postępowaniu, których wymaga Zamawiający. Ocena zostanie dokonana na podstawie treści tych oświadczeń lub dokumentów według formuły SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Wykonawcę, który nie spełni warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy z postępowania oraz odrzuci jego ofertę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, z późniejszymi zmianami..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznań Sekcja Zamówień Publicznych (pok. 175 i 175A)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznań Kancelaria Szpitala (pok. 52).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Produkty zbożowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest mąka pszenna; kasze; płatki owsiane i ryż -dokladny opis i ilości podano w Cenniku -załącznik nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Cukier.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa cukru białego kryszał - szczegółowy opis i ilości sztuk podano w zał. na 2 do SIWZ - Cennik.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.12.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3- Makarony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa makaronów różnych- dokladny opis i ilości sztuk podano w SIWZ -Załącznik nr 2 - Cennik.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4 - Ziemniaki przetworzone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamowienia jest dostawa mąki ziemniaczanej i puree ziemniaczanego - ilości sztuk podano w SIWZ -zał. nr 2 Cennik.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.31.20.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Produkty porcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa miodu naturalnego i dżemu - dokładny opis i ilości sztuk podano w SIWZ - załacznik nr 2 Cennik.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Woda mineralna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody mineralnej- dokladny opis i ilości sztuk podano w SIWZ - zał. nr 2 - Cennik.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Przetwory warzywne i owocowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przetworów warzywnych i owocowych - szczegółowy opis i ilości sztuk podano w SIWZ zał. nr 2 - Cennik.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Wyroby ciastkarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów ciastkarskich - szczegółowy opis i ilości sztuk podano w SIWZ - zał. nr 2 - Cennik.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.82.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Żelatyna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żelatyny i galaretek owocowych - szczegółowy opis i ilości sztuk podano w SIWZ - zał. nr 2 Cennik..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Koncentraty zup i inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: przypraw do zup; bulionu w proszku; sosów w proszku; budyniu i kisielu. Szczegółowy opis i ilości sztuk podanoa w SIWZ - Załącznik nr 2 Cennik..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11- Kakao, czekolada.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jeest dostawa kakao i czekolady. Szczegółowy opis i ilości sztuk podano w SIWZ - Załącznik nr 2 -Cennik..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12- Przyprawy, przyprawy przetworzone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa; octu, musztardy, chrzanu tartego, przypraw, soli, kwasku cytynowego, cukru wanilowego. Szczegółowy opis i ilości sztuk podano w SIWZ - załącznik nr 2 Cennik.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Herbata, kawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kawy i herbaty. Szczegółowy opis i ilości sztuk podano w SIWZ załacznik nr 2 - Cennik.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - Produkty dla niemowlat, dzieci i osób na diecie specjalnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kleiku i kaszek. Szczegółowy opis i ilości sztuk podanoa w SIWZ - załącznik nr 2 - Cennik.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.88.40.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.