Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-31
Łódź: Usługa mycia okien i powierzchni szklanych różno-formatowych w obiektach Teatru Wielkiego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 262016 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Wielki w Łodzi , Plac Dąbrowskiego 1, 90-249 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6339960, faks 042 6319552.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa mycia okien i powierzchni szklanych różno-formatowych w obiektach Teatru Wielkiego w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa mycia okien i powierzchni szklanych różno - formatowych w obiektach Teatru Wielkiego w Łodzi. Zakres usługi obejmuje: Mycie okien, przeszkleń i luster w całym obiekcie Teatru Wielkiego w Łodzi przy Pl. Dąbrowskiego; mycie okien w Domu Aktora na ul. Narutowicza 43 w Łodzi oraz mycie oszklonej gabloty reklamowej znajdującej się przy hotelu Światowid przy Al. Kościuszki w Łodzi. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Część 1 : Okna, przeszklenia i lustra. Część 2: Okna i przeszklenia trudno dostępne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz okien, przeszkleń i luster wraz z ich lokalizacją zawarty jest w treści załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ. Do zakresu mycia okien należy mycie szyb, ram okiennych, ościeżnic i parapetów. Usługa będzie wykonywana sukcesywnie zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego, w tym min. zawartymi we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Planowaną ilość wykonania usługi w czasie trwania umowy zawiera załącznik nr 4 do SIWZ oraz Formularz cenowy - załącznik nr 1a do SIWZ. zamawiający przystąpi do wyboru innego Wykonawcy, jeżeli wybrany Wykonawca więcej niż trzy razy nie podejmie wykonania usługi w terminie trzech dni roboczych, w trakcie trwania umowy. Teatr Wielki w Łodzi jest obiektem zabytkowym (wpisanym do rejestru zabytków), Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z obiektem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium na : Część 1 - w kwocie 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych polskich, Część 2 - w kwocie 1.000,00 zł, słownie: tysiąc złotych polskich, przy czym:jeżeli wadium będzie składane w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, to musi ona obejmować wszystkie sytuacje wskazane w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych w brzmieniu po nowelizacji obowiązującej od dnia 24.10.2008r., kiedy kwota wadium zostaje zatrzymana przez Zamawiającego. W treści gwarancji musi się znaleźć zapis dotyczący m.in. przesłanki zatrzymania przez zamawiającego wadium w razie nie uzupełnienia dokumentów, oświadczeń, pełnomocnictw. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaci w kasie Zamawiającego lub przelewem na rachunek zamawiającego: GETIN BANK S.A. O-R GETIN BIZNES W ŁODZI o numerze rachunku:85156000132026602081080001 Wpłata wadium w pieniądzu za pośrednictwem banku będzie uznana za prawidłowo wniesioną, tylko wtedy, jeżeli stwierdzenie - potwierdzenie jej posiadania na rachunku Zamawiającego będzie możliwe w terminie składania ofert. Na dokumencie wpłaty wadium w pieniądzu musi być jednoznacznie uwidocznione czego wpłata dotyczy wadium w przetargu - podać tytuł. Zwrot wadium następować będzie zgodnie z dyspozycja art. 46 u PZP.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych skrót - PZP i nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 wyżej wymienionej ustawy. Wzór oświadczenia Wykonawcy w tej sprawie zawarty jest w treści załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. W świetle art. 22 ust 1 PZP Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, przy czym w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie, w tym w szczególności wymaga się : 2A) aby wykonawca wykazał, ze wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat licząc do dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 usług podobne wartością i rodzajem do przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem. Zamawiający przez usługę podobną rozumie usługę mycia w obiektach okien, których powierzchnia - okien - wynosi co najmniej Dla Wykonawcy ubiegającego się o część 1 - 5.000 m2. Dla Wykonawcy ubiegającego się o część 2 - 2.000 m2 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 3A) są i będą przez okres wykonywania usługi ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 złotych. opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o treść załączonych do oferty oświadczeń lub dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; 2)zaświadczenia właściwych organów potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; 3)Wykaz prac wraz dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie, przy czym wykonawca ma obowiązek jednoznacznie wykazać, iż spełnia warunek określony w pkt 6 ppkt 2A niniejszej SIWZ. 4)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli będzie korzystał z ich potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, objętego niniejszym postępowaniem. 5)kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony w sposób wymagany w pkt 6.3.A niniejszej SIWZ, lub w razie braku takiego ubezpieczenia na dzień składania ofert wymagane jest złożenie oświadczenia, że w razie wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, ubezpieczy się stosownie do warunków zamówienia na okres obowiązywania umowy, przy czym dokument lub jego kopię poświadczający ubezpieczenie złoży najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 6)dowód wpłaty wadium, a wpłata wadium w pieniądzu za pośrednictwem banku będzie uznana za prawidłowo wniesioną, jeżeli stwierdzenie-potwierdzenie jej posiadania na rachunku Zamawiającego będzie możliwe w terminie składania ofert. Na dokumencie wpłaty wadium musi być jednoznacznie uwidocznione czego wpłata dotyczy; wadium w przetargu Pt część 7)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp. WYKONAWCY ZAGRANICZNI Są traktowani stosownie do treści Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Dz. Ustaw z 2006r nr 87 pozycja 605.Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr-wielki.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plac Dąbrowskiego w Łodzi,wejście do siedziby Teatru od ulicy Jaracza, parter,sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Plac Dąbrowskiego w Łodzi,wejście do siedziby Teatru od ulicy Jaracza, parter,sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Okna, przeszklenia i lustra.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część nr 1 - Okna, przeszklenia i lustra -Łącznie: 6 743,24 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Okna i przeszklenia trudno dostępne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część nr 2 -Okna i przeszklenia trudno dostępne - Łącznie: 1994,42 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Roboty budowlane na nieruchomości przy ulicy Włókienniczej 1 w Łodzi - instalacje elektryczne i teletechniczne
- Usługa fumigacji, konserwacji, naprawy i renowacji materiałów archiwalnych wraz z transportem znajdujących się w trzech jednostkach podległych Prokuraturze Okręgowej w Łodzi.
- Dostawa sprzętu medycznego dla Kliniki Kardiochirurgii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Remont węzłów higieniczno-sanitarnych w budynkach Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. H. Wieniawskiego przy ul. Sosnowej w Łodzi
- 2/ZP/2025/S Świadczenie usług cateringowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
- Zakup regałów metalowych do przechowywania akt wraz z dostawą i montażem w ramach projektu "Łódzkie otwarte dla cudzoziemców" nr FAMI.02.01-IZ.00- 0016/24.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych w Koszalinie - część II
- Kompleksowe sprzątanie budynków Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
- USŁUGA STAŁEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ MAZOWIECKIEGO INSTYTUTU KULTURY WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych przyległych do budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz jego Oddziałów w Ciechanowie, Płocku, Radomiu i Siedlcach
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
więcej: Usługi czyszczenia okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.