Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-29
Czarnków: DOSTAWA CHMIELU
Numer ogłoszenia: 26200 - 2010; data zamieszczenia: 29.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Rolne Skarbu Państawa w Brzeźnie w Administrowaniu , ul. Browarna 1, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552021, faks 067 2552022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.browar-czarnkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CHMIELU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa chmielu dla Gospodarstwa Rolnego Skarbu Państwa w Brzeźnie w Administrowaniu ul. Browarna 1, 64-700 Czarnków następującego rodzaju: a) chmiel - granulat aromatyczny - 170 kg alfa-kwasów, b) chmiel - granulat goryczkowy - 200 kg alfa-kwasów. Minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - granulat -typ 90, - paczkowany Hermetycznie w worki po 5-10 kg, - aromat specyficzny, bez obcych zapachów, - wilgotność nie więcej niż 9,0%, - granulat aromatyczny odmiany -LUBELSKI - granulat goryczkowy odmiany -MARYNKA. 2. W ramach zamówienia wykonawca dostarczy maksymalnie ilości wskazane w pkt. 1 a, b. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia żądanej ilości chmielu własnym transportem kołowym w miejsce wskazane przez zamawiającego. 4. Przedmiotem zamówienia są dostawy chmielu do końca 2010 roku od momentu podpisania umowy lub do momentu wyczerpania przedmiotu zamówienia. 5. Dostawy chmielu odbywać się będą sukcesywnie w miarę pojawiających potrzeb zamawiającego wynikających z bieżącego zużycia. Terminy realizacji kolejnych dostaw będą wskazywane przez zamawiającego poprzez przesłanie kolejnych zapotrzebowań. 6. Zapotrzebowania na poszczególne dostawy będą składane pisemnie, za pośrednictwem faksu lub telefonicznie pod wskazany przez wykonawcę adres, numer faksu i numer telefonu. 7. Dostawy będą realizowane w ciągu 21 dni od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 1 bez prawa roszczeń z tego tytułu przez wykonawcę. 9. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 10. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 11. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem umowy. 12. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą każdorazowo wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy. 13. Wykonawca poniesie wszelkie niezbędne koszty wykonania zamówienia celem należytego wykonania przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.00.00 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WADIUM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.1. w okresie ostatnich 3 lat zrealizował lub realizuje z należytą starannością co najmniej 1 zamówienie na dostawę chmielu o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu o wartości nie mniejszej niż 50.000 złotych brutto (w ramach 1 umowy).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.1. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 5.000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.browar-czarnkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarstwo Rolne Skarbu Państwa w Brzeźnie, ul. Browarna 1, 64-700 Czarnków, pokój nr 5..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Gospodarstwa Rolnego Skarbu Państwa w Brzeźnie, ul. Browarna 1, 64-700 Czarnków, pokój nr 5..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- Remonty cząstkowe masą asfaltową na gorąco z frezowaniem nawierzchni
- PRZEBUDOWA BUDYNKU URZĘDU MIASTA CZARNKÓW W ZAKRESIE DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO - ETAP I
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ DLA INWESTYCJI PN. ROZBUDOWA UL. TOWAROWEJ - PROJEKT BUDOWLANY
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sarbia w 2025 roku
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa warzyw i owoców dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej.
- Sukcesywna dostawa produktów roślin uprawnych , produktów warzywnictwa-ogrodnictwa dla DPS ,,Włókniarz" w Łodzi
- dostarczenie ziemniaków jadalnych późnych; warzyw świerzych gr I; ziemniaków, warzyw i owoców gr II, owoców tropikalnych; owoców świeżych innych niż tropikalne do jednostek wojskowych i poligonów.
więcej: Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.