eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Sprzęt medyczny, aparatura i wyposażenie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-05

Kraków: Sprzęt medyczny, aparatura i wyposażenie
Numer ogłoszenia: 261907 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny, aparatura i wyposażenie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny, aparatura i wyposażenie: Pompa infuzyjna objętościowa, Aparat do CPAP, Pipety, Defibrylator z funkcją kardiowersji, Lupy okularowe, Kompletny przenośny system diagnostyki zaburzeń oddychania w czasie snu, Bieżnia do prób wysiłkowych, Strzygarka chirurgiczna elektryczna z ładowarką, Waga elektroniczna, Przyrządy do diatermii chirurgicznej, Elektrokardiograf 12 kanałowy, Uchwyt do kamer wizyjnych, System monitorowania funkcji życiowych: 10 stanowisk + centrala dla Oddziału Klinicznego Chirurgii Serca, Naczyń i Transplantologii.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3, 33.19.41.10-0, 33.15.70.00-5, 38.43.70.00-7, 33.18.21.00-0, 33.16.90.00-2, 33.12.41.10-9, 33.12.30.00-8, 33.16.90.00-2, 38.31.10.00-8, 33.16.20.00-3, 33.12.32.00-0, 33.16.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w zakresie parametrów technicznych przedmiotu umowy, warunków płatności oraz terminów w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: a. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, lub b. w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczanego sprzętu , lub c. zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub, d. potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e. potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego ul. Prądnicka 80 , w Dziale Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Prądnickiej 80 w Krakowie, w budynku administracyjnym I (kancelaria dziennika podawczego - pokój nr 23).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna objętościowa - 4 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do CPAP - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipety: jednokanałowe - 10 szt, 8-kanałowe - 1 szt, statywy - 6 szt, pojemniki - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator z funkcją kardiowersji - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lupy okularowe - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompletny przenośny system diagnostyki zaburzeń oddychania w czasie snu - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżnia do prób wysiłkowych - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzygarka chirurgiczna elektryczna z ładowarką - 4 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR IX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Waga elektroniczna - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR X.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do diatermii chirurgicznej: Uchwyt monopolarny 30 szt, Przewód elektrody powrotnej pacjenta 5 szt, Elektroda kulkowa 20 szt, Elektroda nożowa wielorazowego użytku 20 szt, Elektroda nożowa jednorazowego użytku 50 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR XI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrokardiograf 12 kanałowy - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET NR XII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uchwyt do kamer wizyjnych - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET NR XIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System monitorowania funkcji życiowych: 10 stanowisk + centrala dla Oddziału Klinicznego Chirurgii Serca, Naczyń i Transplantologii: Kardiomonitor - 10, Centrala monitorująca -1, Wózek transportowy - 10, Kompletny kabel EKG dla dorosłych, min. 3 odprowadzenia - 15, Kompletny kabel EKG dla dorosłych, min. 7 odprowadzeń - 3, Wężyk łączący mankiet z monitorem, dla dorosłych - 12, Mankiet dla dorosłych, standardowy - 12, Mankiet dla dorosłych, duży 3, Czujnik na palec typu klips dla dzieci i dorosłych - 12, Czujnik do pomiaru temperatury powierzchniowej - 12, Kabel interfejsowy - 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.