Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-10
Warszawa-Rembertów: Dostawa sprzętu medycznego wraz z uruchomieniem
Numer ogłoszenia: 261825 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego , ul. Zawiszaków 23, 04-452 Warszawa-Rembertów, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6119312, fax. 0-22 6119948.
- Adres strony internetowej zamawiającego: szpzlo-rembertow.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego wraz z uruchomieniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu medycznego wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu. Zamówienie obejmuje dostawę poniższego sprzętu: Lampa IR + UV, Podgrzewacz okładów cieplnych, stół do rehabilitacji z elektryczną regulacją wysokości leżyska (3 sztuki), stół do masażu i terapii manualnej z elektryczną regulacją wysokości leżyska (2sztuki), Zestaw do terapii i ćwiczeń rehabilitacyjnych z wykorzystaniem systemu pasów, linek i podwieszek do ćwiczeń w odciążeniu, w odciążeniu z oporem, czynnych z oporem, wspomaganych, izometrycznych, sensomotorycznych (9 sztuk), aparat do krioterapii, Aparat do magnetoterapii, Kombajn fizykoterapeutyczny : aparat do elektroterapii i terapii ultradźwiękowej + aparat do masażu podciśnieniowego, Aparat do terapii impulsowym polem magnetycznym wielkiej częstotliwości, dwukanałowy aparat do terapii kombinowanej: elektroterapii, terapii ultradźwiękami i laseroterapii, Aparat terapii ultradźwiękowej, biostymulator laserowy ze skanerem i sondą punktową. Sprzęt medyczny objęty przedmiotem zamówienia musi posiadać certyfikaty CE, które będą wymagany przy dostawie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki: 1) Określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek muszą spełnić łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek muszą spełnić łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 3) Wykażą się wykonaniem* w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, polegającego na dostawie sprzętu medycznego o wartości co najmniej 100.000 zł brutto.**. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek, musi spełnić, co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. * Za wykonane zamówienia Zamawiający rozumie takie, których przedmiot umowy został odebrany przez Zamawiającego jako należycie wykonany. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawianych danych, które będą wyszczególnione w ofercie. ** W przypadku gdy rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień 10.10.2008 r. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty lub oświadczenia określone poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty*: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.* Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujący wspólnie. 2.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 3.Wykaz wykonanych dostaw, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3- zawierający informacje potwierdzające warunek określony w sekcji III.2) pkt 3) ogłoszenia. 4.Dokumenty, np. referencje, potwierdzające, że zamówienia - wymienione w Wykazie wykonanych dostaw - zostały wykonane przez Wykonawcę oraz, że zostały wykonane należycie. *UWAGA! Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się odpowiednio przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). Ponadto w celu złożenia oferty należy przedłożyć: 1)Wypełniony druk OFERTA - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1. 2)Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (patrz rozdział I SIWZ). 3) Wypełniony Formularz Zestawienie Kosztów Zamówienia- zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szplzo-rembertow.neostrada.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego,
Warszawa-Rembertów , ul. ZAWISZAKÓW 23, 04-452 Warszawa-Rembertów
(I piętro), pokój Nr 10..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 11:30, miejsce: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego, Warszawa-Rembertów , ul. ZAWISZAKÓW 23, 04-452 Warszawa-Rembertów (I piętro), pokój Nr 10..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
- "Dostawa toru wizyjnego z trzema cystoskopami giętkimi oraz akcesoriami dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup i dostawę sprzętu medycznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Zakup karetek transportowych oraz sprzętu medycznego dla szpitali w Iłży i Pionkach na potrzeby OL i OC w powiecie radomskim"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





