Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-31
Turek: Budowa strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej
i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku
ul. Działkowa nr dz 187/4 ETAP II
Numer ogłoszenia: 261816 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku , ul. 3 Maja 8, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 280 21 50, faks 0-63 280 21 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.turek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku ul. Działkowa nr dz 187/4 ETAP II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi jedno zadanie i obejmuje budowę budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku ul. Działkowa nr dz 187/4 ETAP II ( o pow. działki 2.10,64 ha położonej w Turku przy ul Konińskiej )stanowiącej część zespołu dworsko - parkowego wpisanego do rejestru zabytków na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 20.08.1991r. pod numerem rejestru A - 461/202. W szczególności zakres zamówienia przewiduje wykonanie : 1. ścian zewnętrznych i wewnętrznych, 2. stropu nad piętrem wraz z wieńcami, 3. belek i podciągów, 4. słupów od poziomu piętra, 5. schodów wewnętrznych - od poziomu piętra, 6. elementów konstrukcyjno żelbetowych - beton B-20, 7. kanału naprawczego w części B, 8. dachu - konstrukcji i pokrycia, 9. masztu antenowego na wieży w części A, 10. ogrodzenia. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać zadania nie ujęte w załączonym przedmiarze robót, a w szczególności polegające na : 1. uzyskaniu wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót; 2. zorganizowaniu we własnym zakresie placu budowy ( zapewnieniu energii elektrycznej, wody i innych niezbędnych mediów, dróg dojazdowych) oraz ponoszeniu kosztów z tego tytułu; 3. doprowadzeniu do stanu pierwotnego terenu przylegającego do budowy tj. usunięcie gruzu i zanieczyszczeń po prowadzonych robotach, naprawa szkód wynikłych w wyniku realizowanych robót (wypłata ewentualnych odszkodowań); 4. zabezpieczeniu wymaganym przepisami BHP; 5. zabezpieczeniu terenu budowy; 6. zapewnieniu obsługi geodezyjnej i wykonaniu 2 egz. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, złożonej do formatu A4 + kopii szkicu; 7. przygotowaniu odbioru wykonanych robót w tym opracowaniu księgi obmiarów wykonanych robót ; 8. wykonaniu niezbędnych badań i prób; 9. zapewnieniu nadzoru archeologicznego; 10. wykonaniu dokumentacji powykonawczej - po 2 egz.: 11. zapewnieniu odpowiedniego składowiska gruzu lub śmieci na wysypisku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają następujące opracowania: projekt architektoniczno-budowlany ( Załącznik nr 3 do SIWZ ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ( załącznik nr 4 do SIWZ ) oraz przedmiar robót ( załącznik nr 5 do SIWZ )..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.21.61.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 40 000,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: a) prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, b) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, c) nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykonawca musi wykazać, że : a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie budynku użyteczności publicznej o wartości zadania każdego z nich co najmniej 1.500.000,00 zł. brutto ( słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych). Za budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny, b) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym: -1 kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, 1.3 znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki [w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (Konsorcjum, spółka cywilna) o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa], tj: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 1.000.000,00 zł. ( jeden milion złotych ) b) posiada polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzajacego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 1.500.000,00 zł ( jeden milion pięćset tysięcy złotych ) 1.4 nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty : 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz o nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r Nr 223, poz.1655 ze zm.): 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej potwierdzające prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz stwierdzające, że zakres jego działania odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. W przypadku wykonawców prowadzących działalność w ramach spółki cywilnej reprezentacja spółki winna wynikać z umowy spółki lub uchwały wspólników, które to dokumenty należy załączyć. Zaświadczenie lub odpisy mogą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeniu lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Zaświadczenie uznaje się za ważne jeżeli jest wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku podmiotów zbiorowych, informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego - Wykonawca musi obowiązkowo załączyć dokument stwierdzający uprawnienia kierownika robót z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o wpisie tej osoby na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, np. Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Wykaz wykonanych dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem budowie budynków użyteczności publicznej, wartością robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł. brutto (słownie : jeden milion pięćset tysięcy złotych ) każda z nich. 9. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości określonej w pkt. 5.1.3a SIWZ, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 10. Polisę ubezpieczeniową OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 1.500.000,00 zł ( jeden milion pięćset tysięcy złotych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.turek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku
ul. 3 - ego Maja 8,
62 - 700 Turek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku ul. 3 - ego Maja 8, 62 - 700 Turek pok. nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szerokości jezdni min. 4 m w miejscowości Cisew, Kalinowa.
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2025/2026 - rejon VI
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2025/2026 - rejon VII
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2025/2026 - rejon IV
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2025/2026 - rejon V
- "Budowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Albertów, Chlebów, Kowale Księże, Obrębizna, Obrzębin, Szadów Pański, Turkowice, Żuki" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku OSP w Suchedniowie
- Ochrona przed klęskami żywiołowymi - budowa garażu dla wozu strażackiego OSP w Jedlinie-Zdroju.
- Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr III w Katowicach przy ul. Wojewódzkiej 11
- "Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu" - etap I.
- Budowa zaplecza sprzętowo-magazynowego KM PSP w Siedlcach
- Budowa i przebudowa budynków należących do Gminy Zaklików
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.