eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzozów › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w Gminie Brzozów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Brzozów: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w Gminie Brzozów
Numer ogłoszenia: 261707 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257619 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzozów, ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4341050, faks 013 4341055.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w Gminie Brzozów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Charakterystyka Gminy Brzozów: 1.1. Powierzchnia Gminy Brzozów - 10 319 ha 1.2. Liczba mieszkańców objętych systemem gospodarowania odpadami : 22 084 ( w tym w mieście Brzozów - 6 163, w sołectwach: Górki- 1 234, Grabownica Starzeńska-2 720, Humniska Duża Strona - 2 426, Humniska Skrzyżowanie- 1 324, Przysietnica- 3 353, Stara Wieś- 2 948, Turze Pole- 890, Zmiennica - 1 026) 2. Opis wykonywanych usług Urządzenia do gromadzenia odpadów (pojemniki, kontenery, worki), które zostaną ustawione w miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez Zamawiającego, zapewnia Wykonawca. Szczegółowe dane dotyczące ilości budynków jedno- i wielorodzinnych, ilości miejsc do gromadzenia odpadów (altanki, miejsca ustawienia pojemników),ilości i rodzaju niezbędnych pojemników, worków do selektywnej zbiórki odpadów przedstawiono w rozdziale 3. 2.1. Zabudowa wielorodzinna 2.1.1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne zbierane będą do pojemników ustawionych w dotychczasowych przeznaczonych do tego miejscach (altanki śmietnikowe, wyznaczone miejsca na pojemniki i kontenery). Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych : 1 raz na 1 tydzień Pojemniki zapewnia Wykonawca i ustawia je w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Ilość miejsc do gromadzenia odpadów (altanki, miejsca ustawienia pojemników), ilość niezbędnych pojemników podano w rozdziale 3. 2.1.2. Selektywnie zbierane odpady komunalne Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej odbywać się będzie do specjalistycznych pojemników. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę tych odpadów - 1 raz na dwa tygodnie w godzinach 7.00 - 20.00.Pojemniki zapewnia Wykonawca i ustawia je w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Ilość miejsc do gromadzenia odpadów, ilość niezbędnych pojemników podano w rozdziale 3. 2.1.3. Odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36) Odpady wielkogabarytowe w okresie od 01.01.2015 r. do 31.03.2015 r. mieszkańcy będą mogli własnym kosztem i staraniem dostarczyć do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych za dodatkową opłatą. Natomiast wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny, w okresie od 01.01.2015 r. do 31.03.2015 r. mieszkańcy będą mogli własnym kosztem i staraniem dostarczyć bezpłatnie do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. 2.2. Zabudowa jednorodzinna Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo-pojemnikowy do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych: -worki odpowiednio oznakowane do gromadzenia selektywnie zbieranych odpadów komunalnych koloru: zielonego, żółtego i niebieskiego, -pojemniki do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych. 2.2.1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki zapewni Wykonawca i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Ilość budynków jednorodzinnych, miejsc do gromadzenia odpadów, ilość i rodzaj niezbędnych pojemników podano w rozdziale 3. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę - 1 raz na dwa tygodnie. 2.2.2. Selektywnie zbierane odpady komunalne (kody 20 01 39, 20 01 40, 15 01 05, 15 01 02, 15 01 04, 20 01 01, 15 01 01, 20 01 02, 15 01 07) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się trzy rodzaje worków: 1. żółty na odpady: (A w rozdziale 3) - z tworzyw sztucznych, - metali, - opakowaniowe : opakowania wielomateriałowe, z tworzyw sztucznych i metali 2. niebieski na odpady: (B w rozdziale 3) - z papieru i tektury -opakowaniowe : opakowania z papieru i tektury 3. zielony na odpady: (C w rozdziale 3) - ze szkła -opakowaniowe: opakowania ze szkła Worki o parametrach ustalonych w punkcie 2.3.1 zapewnia Wykonawca w ilości ustalonej w rozdziale 3. Worki będą dostępne dla właścicieli nieruchomości w siedzibie Zamawiającego i Wykonawcy. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę worków A, B, C 1 raz na 4 tygodnie. 2.2.3. Odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36) Odpady wielkogabarytowe w okresie od 01.01.2015 r do 31.03.2015 r mieszkańcy będą mogli własnym kosztem i staraniem dostarczyć do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych za dodatkową opłatą. Natomiast wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny, w okresie od 01.01.2015 r do 31.03.2015 r mieszkańcy będą mogli własnym kosztem i staraniem dostarczyć bezpłatnie do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. 2.2.4. Odpady niebezpieczne typu: - leki odbierane będą w 2 punktach aptecznych: 1 punkt przy ul. Mickiewicza w Brzozowie, oraz 1 punkt przy ul. ks. Bielawskiego w Brzozowie, 2.2.5. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania na własny koszt i prowadzenia stacjonarnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie miasta Brzozów czynnego od poniedziałku do piątku od godz. 8 00 do 16 00 oraz w sobotę w godzinach od 8 00 do 12 00. Punkt powinien być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych powinny być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniami czynników atmosferycznych. W Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi przyjmowane będą indywidualnie dostarczone przez mieszkańców : a) odpady zielone ulegające biodegradacji, b) chemikalia, c) zużyte baterie i akumulatory, d) zużyte opony, e) popiół, f) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny Ponadto w Punkcie Selektywnej Zbiórki będą odbierane odpady remontowo-budowlane i rozbiórkowe, z drobnych prac nie wymagających pozwolenia na budowę lub wykonania robót budowlanych w ilości max. 1m 3 na rok z jednej nieruchomości zamieszkałej. Odpady nie spełniające tej definicji będą przyjmowane za dodatkową opłatą. 2.3. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów i sprzętu technicznego 2.3.1. Urządzenia do gromadzenia odpadów Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: a) materiał - folia polietylenowa LDPE, b) pojemność - 60 lub 120 dm3, c) kolor - żółty (A), niebieski (B), zielony (C), d) grubość - co najmniej 60 mikronów, e) nadruk - jednostronny, kolor nadruku czarny, powierzchnia nadruku 1500 cm2, treść zostanie przekazana Wykonawcy na 15 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. Ilość i rodzaj urządzeń do gromadzenia odpadów: pojemników, kontenerów oraz ilość worków podano w rozdziale 3. 2.3.2. Sprzęt techniczny 1. Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany posiadać bazę magazynowo -transportową usytuowaną: a) w gminie, z której terenu odbiera te odpady, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy; b) na terenie do którego posiada tytuł prawny. 2. W zakresie wyposażenia bazy magazynowo -transportowej należy zapewnić, aby: a) teren bazy magazynowo -transportowej był zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym; b) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu; c) miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych; d) teren bazy magazynowo -transportowej był wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. -Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145 z p. zm.); 3. Bazę magazynowo -transportową należy wyposażyć w: a) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, b) pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, c) miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, d) legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. 4. Na terenie bazy magazynowo -transportowej powinny znajdować się także: a) punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów, b) miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów - o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo -transportowej. 5. Część transportowa oraz część magazynowa bazy mogą znajdować się na oddzielnych terenach, przy jednoczesnym spełnieniu warunków określonych w pkt.1-3. 6. W zakresie posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz jego odpowiedniego stanu technicznego należy zapewnić, aby: a) w posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości znajdowały się co najmniej: - dwa samochody przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej; b) pojazdy były trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; c) na terenie bazy magazynowo -transportowej znajdowały się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania. 7. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń należy zapewnić, aby: a) urządzenia, o których mowa wyżej były utrzymane we właściwym stanie technicznym i sanitarnym; b) pojazdy i urządzenia były zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu; c) pojazdy i urządzenia były poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie; d) podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości posiadał aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności, o których mowa w pkt. 7c e) na koniec każdego dnia roboczego pojazdy były opróżniane z odpadów i były parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo -transportowej. 8. W zakresie wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów należy zapewnić, aby: a) konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady; b) pojazdy były wyposażone w system: - monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscu postojów oraz -czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów - umożliwiający weryfikację tych danych; c) pojazdy były wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. 3. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie 3.1 liczba budynków w zabudowie wiejskiej i jednorodzinnej (gospodarstw domowych) - 5516; 3.2 liczba budynków wielorodzinnych - 46; 3.3 liczba i rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych o poszczególnych pojemnościach: - zabudowa wiejska i jednorodzinna : 7209 pojemników 120 dm3 lub 4181 pojemników 120 dm3 + 1514 pojemników 240 dm3 - zabudowa wielorodzinna : 7 pojemników 6500 dm3 i 29 pojemników 1100 dm3 Dopuszcza się stosowanie pojemników i kontenerów o innych pojemnościach przy zachowaniu łącznej sumy pojemności urządzeń do gromadzenia odpadów. 3.4 charakterystyka specjalistycznych pojemników do gromadzenia odpadów segregowanych na terenach zabudowy wielorodzinnej: - pojemność 1100 dm3,2000 dm3 - zaopatrzone w specjalne (małe) otwory wrzutowe, 3.5 liczba specjalistycznych pojemników do gromadzenia odpadów segregowanych na terenach zabudowy wielorodzinnej 1.pojemniki z napisem Szkło - 20 szt. o pojemności 2000 dm3, 2.pojemniki z napisem Papier- 20 szt. o pojemności 2000 dm3, 3. pojemniki siatkowe z napisem Plastik - 23 szt. o pojemności 1100 dm3 i 13szt. o pojemności 2000 dm3. Dopuszcza się stosowanie pojemników i kontenerów o innych pojemnościach przy zachowaniu łącznej sumy pojemności urządzeń do gromadzenia odpadów. Uwaga: Istniejące specjalistyczne pojemniki do gromadzenia odpadów segregowanych na terenach zabudowy wielorodzinnej wymienione w punkcie 3.4 i 3.5 udostępnia Zamawiający 3.6 liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów: A - 30.000 szt. B - 15.000 szt., C - 15.000 szt. 3.7 Harmonogram wywozu oraz orientacyjne długości tras przejazdowych po uwzględnieniu wykonania krotności przejazdów samochodu o ładowności do 10 ton w celu zebrania wszystkich odpadów w danym dniu przejazdowym (stan istniejący w Gminie Brzozów) Ulica/ miejscowość km Poniedziałek Brzozów - Zmiennica 70 Brzozów ulice :Poniatowskiego, Głowackiego, Traugutta, Mostowa, Piastowa, 3-go Maja, Moniuszki, Okulickiego, Zdrojowa, Wiejska, Brzozowa, Rzeczna, Słoneczna, Pańki, Chopina, Kościuszki, Spacerowa, Jakla Mała, Jakla Wielka, Kołowa, Stara, Reymonta, Sienkiewicza, Armii Krajowej. 126 Wtorek Brzozów - Grabownica - Humniska 115 Środa Brzozów - Przysietnica 80 Brzozów ulice: Cegłowskiego, Parkowa, Asnyka, PCK, Plac Grunwaldzki, Boczna, Kopernika, Podwale, Bielawskiego, Mickiewicza, Kubasa, Polna, Leśna, Nad Skałą, Piękna, Zielona, Orzeszkowej, Osiedlowa, Kręta, Widokowa. 70 Czwartek Brzozów -Górki -Turze Pole, Humniska Skrzyżowanie 114 Piątek Brzozów - Stara Wieś 60 Brzozów ulice: Rynek, Kazimierzowska, Harcerska, Franciszka Prohaski, Mała, Witosa, Boh. II Wojny Światowej, 1000- lecia, Rzeszowska, Legionistów, Bema, Kościńskiego, Kraszewskiego, Olejarska, Schodowa, Krótka, Zamknięta, Kilińskiego, Dąbrowskiego 116 Razem 751 4. Wymagania przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia. 4.1 Po podpisaniu umowy niezwłocznie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych obsługą oraz miejsc do gromadzenia odpadów. 4.2 Na 14 dni przed rozpoczęciem zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram (spełniający zapisy określone w aktach prawa miejscowego) odbioru odpadów na poszczególnych ulicach Brzozowa i sołectwach Gminy Brzozów. 4.3 W trakcie wykonywania umowy wyposażenie zgłoszonych przez Zamawiającego nowych właścicieli nieruchomości w niezbędne pojemniki następuje najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych. Na potwierdzenie dostarczenia pojemników Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenia od właścicieli nieruchomości opatrzone datą przekazania i podpisem właściciela bądź jego przedstawiciela. W przypadku niemożności spełnienia tego warunku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskazuje on Zamawiającemu te przyczyny i dokumentuje ich zaistnienie. Za dowód mogą być uznane wskazania urządzeń takich jak tachograf czy GPS. Za przyczyny niezależne od Wykonawcy można będzie uznać np. trzykrotne niezastanie właściciela nieruchomości pod wskazanym adresem w odstępach co najmniej 3 dniowych w godzinach 7 00 - 20 00. 4.4 Wykonawca odbierając odpady segregowane zobowiązany będzie do dokonywania odczytu kodów kreskowych umieszczonych na workach za pomocą urządzeń ( czytników) przekazanych przez Zamawiającego. 4.5 Zamawiający odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu sporządza harmonogramy odbioru, które publikuje na stronie internetowej oraz w formie kolorowych wydruków, które przekazuje celem dystrybucji Wykonawcy. Wykonawca obowiązany jest do dystrybucji również innych dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami o ile nie wymagają one potwierdzenia odbioru. 4.6 Wykonawca będzie dostarczać Zamawiającemu sprawozdanie z ilości odebranych i poddanych unieszkodliwieniu odpadów . Ilość odebranych odpadów winna być podana w Mg. Wykonawca ponadto wskazuje w nim poszczególne rodzaje odpadów - zmieszane, segregowane oraz miejsce unieszkodliwiania. Sprawozdanie przekazuje Zamawiającemu do końca miesiąca następującego po danym kwartale. 4.7 Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 5.Uwagi 5.1 Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brzozów , ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, ustawy o odpadach. 5.2 Wszystkie zmieszane odpady komunalne i odpady zielone zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Brzozów zobowiązany jest do bezwzględnego przekazywania do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla Regionu Południowo-Zachodniego (zgodnie z zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podkarpackiego przyjętego Uchwałą Nr XXIV/409/12 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 27 sierpnia 2012r. ) w tym samym dniu co dzień ich odbioru od właścicieli nieruchomości. W przypadku niewykonywania powyższego obowiązku zobowiązuje się wykonawcę do zapłaty kary umownej w wysokości iloczynu kwoty 500,00 zł i liczby ton odpadów dostarczonych z opóźnieniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy na wypadek ponownego dostarczenia z opóźnieniem odebranych odpadów komunalnych, chyba że opóźnienie to nastąpi z przyczyn, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności i których istnienie należycie udokumentuje. 5.3 System odbierania odpadów komunalnych nie będzie obejmował odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej ( nieruchomości niezamieszkałych). 5.4 Zamawiający wprowadza zakaz odbierania przez Wykonawcę tym samym pojazdem odpadów z terenów zamieszkałych i niezamieszkałych. W przypadku braku respektowania ww. zakazu obciąża się wykonawcę karą umowną w kwocie 1000,00 zł za każdą tonę odpadów dostarczonych do instalacji docelowej złączonym transportem. Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od umowy na wypadek, gdyby Wykonawca po raz drugi dokonał złączenia transportów. 5.5 Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm), oraz zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Podkarpackiego nr XXIV/409/12 z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego z załącznikami. 5.6 Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do przekazywania w wersji elektronicznej do każdej faktury, oraz na każdorazowe żądanie podpisanego raportu GPS pracy sprzętu z każdego dnia, w którym świadczona była usługa i dostępu do aplikacji umożliwiającej ich przeglądanie, celem zilustrowania trasy przejazdu. Posiadany system GPS powinien umożliwiać przechowywanie i odczytywanie danych przez okres co najmniej 1 roku, celem zapewnienia Zamawiającemu możliwości wstecznej kontroli prawidłowości świadczonej usługi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Legionistów 10, 36-200 Brzozów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 386637,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 414000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 414000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 414000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający udzielił zamówienia z wolnej ręki w związku z przeciągającym się postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w Gminie Brzozów- znak sprawy FB.271.11.2014 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zostało wniesione odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu i postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zleca wykonanie zamówienia jedynie na czas niezbędny do poczynienia istotnych zmian w opisie przedmiotu zamówienia (zgodnie z wyrokiem KIO z dnia 14 listopada sygn. akt. KIO 2251/14) m. in poprzez konieczność dokonania zmian zapisów aktów prawa miejscowego. Uzasadnienie prawne: Ze względu na wyjątkowa sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.