Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-24
Kielce: Zakup wraz z dostawą wózka do myjni endoskopów i tac sterylizacyjnych, ekranu medycznego LCD i kabla do kardiomonitora, oraz aparatu do fizykoterapii dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Numer ogłoszenia: 261694 - 2010; data zamieszczenia: 24.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Onkologii , ul. Artwińskiego 3, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 3674280, faks (041) 36 74 071.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkol.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą wózka do myjni endoskopów i tac sterylizacyjnych, ekranu medycznego LCD i kabla do kardiomonitora, oraz aparatu do fizykoterapii dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - wózek załadowczy do mycia i dezynfekcji endoskopów sztywnych oraz tace sterylizacyjne siatkowe dla Centralnej Sterylizatornii Pakiet nr 2 - Ekran 19 do monitora CCM, kabel do kardiomonitora dla Działu Anestezjologii i Intensywnej Terapii Pakiet nr 3 - aparat 3- kanałowy do elektroterapii i terapii ultradźwiękowej dla Zakładu Rehabilitacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-4, 33.19.70.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- oświadczenie o spełnianiu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.1.2004 r. (Dz. U. z 2010r. Nr113 poz.759 jednolity tekst ustawy Prawo zamówień publicznych ) Załącznik nr 4 do SIWZ - dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia / Pakiet nr 1 - 3/ do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z obowiązującymi Dyrektywami UE i zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 poz. 896). / CE, / W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w należy załączyć oświadczenie. -Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz cenowy oferty,. Załącznik Nr 3 do SIWZ - Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Druk Oferta -Katalogi i foldery proponowanego sprzętu potwierdzające parametry techniczno-użytkowe -Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania opis przedmiotu zamówienia Załącznik Nr 1 do SIWZ - Warunki gwarancji Załącznik nr 2 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zmianę warunków płatności lub sposobu finansowania umowy, - zmianę podyktowaną zmianą przepisów
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip2.onkol.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM ONKOLOGII
UL. ARTWIŃSKIEGO 3 C p.202
25 -734 KIELCE.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2010 godzina 10:00, miejsce: ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM ONKOLOGII UL. ARTWIŃSKIEGO 3 C p.212 25 -734 KIELCE.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - wózek załadowczy do mycia i dezynfekcji endoskopów sztywnych oraz tace sterylizacyjne siatkowe dla Centralnej Sterylizatornii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wózek załadowczy do mycia i dezynfekcji endoskopów sztywnych oraz tace sterylizacyjne siatkowe dla Centralnej Sterylizatornii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Ekran 19 do monitora CCM, kabel do kardiomonitora dla Działu Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ekran 19 do monitora CCM, kabel do kardiomonitora dla Działu Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - aparat 3- kanałowy do elektroterapii i terapii ultradźwiękowej dla Zakładu Rehabilitacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat 3- kanałowy do elektroterapii i terapii ultradźwiękowej dla Zakładu Rehabilitacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Przedłużenie licencji i wsparcia systemu klasy XDR do ochrony stacji roboczych oraz serwerów w ramach działania KPO D1.1.2dla zadania-Działania poziom cyberbezpiecz. w SCO w ramach wskaźnika D21G.R2.
- Remont drogi powiatowej nr 1335T w miejscowości Stara Zbelutka od km: 3+110 do km: 4+240
- Kielce w neonach: plenerowa galeria neonów
- "Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sali warsztatowej dla doradców zawodowych"
- Remont drogi powiatowej nr 1257T na odcinku Strojnów-Krauzów od km: 10+418 do km: 11+418
- Zakup wraz z dostawą, ekspanderów tkankowych piersiowych, sizerów piersiowych dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.