To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-19
Toruń: ZAKUP MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA ODDZIAŁÓW ZUS W BYDGOSZCZY, GDAŃSKU, SŁUPSKU, TORUNIU
Numer ogłoszenia: 261661 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 369856 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, ul. Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6109320, faks 056 6109496.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA ODDZIAŁÓW ZUS W BYDGOSZCZY, GDAŃSKU, SŁUPSKU, TORUNIU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych dla: Część nr 1. Oddziału ZUS w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz; Część nr 2. Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk; Część nr 3. Oddziału ZUS w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 8 76-200 Słupsk; Część nr 4. Oddziału ZUS w Toruniu, ul. Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń. Wartość zamówienie nie przekracza równowartości kwoty 134000 euro..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.97.92 - Kalendarze 39.24.12.00 - Nożyczki 39.29.25.00 - Linijki 22.81.50.00 - Notatniki 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 24.91.00.00 - Kleje 30.14.51.00 - Rolki do kalkulatorów 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 33.76.40.00 - Serwetki papierowe 35.12.34.00 - Znaczki identyfikacyjne 39.22.21.20 - Kubki jednorazowe 39.51.31.00 - Obrusy 39.54.11.20 - Szpagat 39.54.11.30 - Sznurek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Bydgoszczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU UNITED Sebastian Neuman, ul. Kusocińskiego 3, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152820,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 128376,28
Oferta z najniższą ceną: 128376,28 / Oferta z najwyższą ceną: 190348,91
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Gdańsku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU PORTAL SP. Z O.O., ul. Strzelców Karpackich 6A/15, 80-041 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 192520,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 168784,76
Oferta z najniższą ceną: 168784,76 / Oferta z najwyższą ceną: 212599,25
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Słupsku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU PORTAL SP. Z O.O., ul. Strzelców Karpackich 6A/15, 80-041 Gdańsk, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38854,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48341,60
Oferta z najniższą ceną: 48341,60 / Oferta z najwyższą ceną: 48341,60
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zakup materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Toruniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONSORCJUM BIURO KLUB SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONSORCJUM BIURO KLUB SP. Z O.O.
- KONSORCJUM BIURO KLUB SP. Z O.O., ul. ks. Hugona Kołłątaja 4, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92547,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 94345,06
Oferta z najniższą ceną: 94345,06 / Oferta z najwyższą ceną: 109615,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa rękawic medycznych (II)
- Usługa przeglądów aparatów do posiewu krwi oraz płynów ustrojowych Bactec FX 200 oraz Bactec FX40
- Odwodnienie i izolacja stropu nad piwnicą wraz z usunięciem spękań ścian budynku Wydziału Matematyki i Informatyki UMK w Toruniu przy ul. Chopina 12/18.
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie konserwacji, naprawy i serwisowania urządzeń dźwigowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. L. Rydygiera w Toruniu .
- Dostawa odczynników do badania funkcji płytek wraz z dzierżawą aparatu (I)
- Dostawa odczynników do systemu IR Biotyper wraz ze szczepami wzorcowymi (Zadanie Nr 1) oraz jałowych pojemników do badań mikrobiologicznych (Zadanie Nr 2).
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze."
- Dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej. Znak sprawy: DZP.271.30.2024
- "Dostawa materiałów biurowych, papierów, czajników bezprzewodowych, aparatów telefonicznych, krzeseł biurowych, wersalek i foteli tapicerowanych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- 33/ZP/2024 Dostawa papieru i kopert oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkół w ramach projektów Współfinansowanych z programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.