eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podkowa Leśna › UTRZYMANIE ZIELENI I SPRZĄTANIE MIASTA PODKOWA LEŚNA W 2013 ROKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-10

Podkowa Leśna: UTRZYMANIE ZIELENI I SPRZĄTANIE MIASTA PODKOWA LEŚNA W 2013 ROKU
Numer ogłoszenia: 261617 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej , ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. 022 7589878, 7589004, faks 022 7589003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE ZIELENI I SPRZĄTANIE MIASTA PODKOWA LEŚNA W 2013 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest: Zamawiający zleca realizację wszystkich niezbędnych robót do zrealizowania zadania: 2.1. Sprzątanie miasta w okresie zimowym od dnia podpisania umowy do 28.02.2013 r. oraz od 01.11.2013 r. do 31.12.2013 r. 2.2. Sprzątanie miasta w okresie wiosenno - letnim od 01.03.2013 r. do 31.10.2013r. 2.3. Utrzymanie ciągów zieleni miejskiej w okresie wiosenno - letnim od 01.04.2013 r. do 30.09.2013 r. 2.4. W zależności od warunków atmosferycznych pięć razy w roku na polecenie pracownika urzędu należy zgrabić i wywieźć liście z dwóch parków P-1 (Plac Przyjaźni Polsko -Węgierskiej) i P-2 (Ogród Matki i Dziecka). Wywóz liści, darni i innych zebranych odpadów należy ująć w koszcie wykonania w.w. usługi. 2.5. Przez cały okres trwania umowy : a) Interwencyjny wywóz w okresie trwania umowy 180 m3 nieczystości stałych (dotyczy wywozu nieczystości z terenu działek miejskich niezabudowanych zgromadzonych w workach). b) Interwencyjny wywóz bioodpadów (liści, gałęzi itp.) w okresie trwania umowy w ilości 700 m3 z terenu miasta. c) Wywóz w okresie trwania umowy 800 szt. 110 l pojemników z nieczystościami stałymi z domów komunalnych. UWAGA: Zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z 13 września 1996 r. (Dz. U. 2012 poz. 391) - zapis dotyczący wywozu nieczystości stałych z domów komunalnych obowiązuje do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, który zostanie wyłoniony w przetargu na odbiór odpadów komunalnych od mieszkańców Miasta Podkowa Leśna. d) Wycinka drzew - wraz z uprzątnięciem i wywiezieniem drewna (grubizna - do rodzin wskazanych przez OPS, tartaku lub innego miejsca wskazanego przez Zmawiającego), Uprzątnięcie i zabranie gałęzi na koszt Wykonawcy. - śr. pnia (przy podstawie) od 11cm do 20cm - 40 szt. - śr. pnia (przy podstawie) od 21cm do 40cm - 80 szt. - śr. pnia (przy podstawie) od 41cm do 60cm - 60 szt. - śr. pnia (przy podstawie) od 61cm do 100cm - 15 szt. - śr. pnia (przy podstawie) powyżej 100 cm - 5 szt. e) Wycinka krzewów wraz z uprzątnięciem i wywozem na koszt Wykonawcy -1000m2. f) Pielęgnacja drzew (usunięcie suszu, korekta korony, redukcja korony, oczyszczanie ubytków, cięcia formujące, cięcia prześwietlające). Ponadto w zakresie prac pielęgnacyjnych przy wszystkich drzewach jest uprzątniecie urobku i zabranie go na koszt Wykonawcy. - śr. pnia (na wys. 1,3 m od podstawy) do 26cm - 60 szt. - śr. pnia (na wys. 1,3m od podstawy) od 26cm do 50 cm - 100 szt. - śr. pnia (na wys. 1,3 m od podstawy) od 51cm do 100 cm - 60 szt. - śr. pnia (na wys. 1,3 m od podstawy) powyżej 100 cm - 10 szt. g) Karczowanie lub frezowanie pni po ściętych drzewach na głębokość do 40 cm z wywiezieniem karp, urobku na wysypisko z którym Wykonawca posiada zawartą umowę. - śr. pnia ( przy podstawie)do 26 cm - 20 szt. - śr. pnia (przy podstawie) od 26 cm do 50 cm - 10 szt. - śr. pnia (przy podstawie) od 51 cm do 100 cm - 10 szt. - śr. pnia (przy podstawie) powyżej 100 cm - 8 szt. h) Wykonanie wiązań w koronie lub w pniu drzewa (razem z materiałem) - wiązanie sztywne - 2 szt. - wiązanie opasowe - 8 szt. - wiązanie w trójkąt - 8 szt. 3. Wykonawca załatwia wszelkie formalności w Zakładzie Energetycznym Warszawa - Teren Dystrybucja Sp. z o.o. Rejon Energetyczny Pruszków ul. Waryńskiego 4/6, 05-800 Pruszków, związane z wyłączeniem prądu na czas wykonywanych cięć gałęzi drzew, wycinki drzew lub wykonywaniu wiązań w koronie lub pniu drzewa w sąsiedztwie napowietrznych linii energetycznych. 4. W zakresie wycinki i pielęgnacji drzew, wycinki krzewów, karczowania i frezowania pni wykonaniu wiązań - Zamawiający będzie każdorazowo wskazywał Wykonawcy wymagany zakres prac i termin wykonania. Każde polecenie będzie zakończone protokołem odbioru prac podpisanym przez obie strony. 5. Prace składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należyta starannością, zgodnie ze sztuka ogrodniczą i przepisami prawa oraz zasadami współczesnej wiedzy ogrodniczej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac. 6. Wykonawca usługi oświadcza, że posiada niezbędne kwalifikacje i odpowiednie środki techniczne potrzebne do realizacji robót objętych niniejszą umową. 7. Wykonawca usługi oświadcza, że posiada wymagane obowiązującym prawem zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie wykonywanych usług jak również zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów komunalnych. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo ruchu i zobowiązany jest zabezpieczyć i oznakować teren objęty wykonaniem usługi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.52.43.00 - Usługi usuwania odpadów biologicznych 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych);

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości lub wpis do rejestru działalności regulowanej, b. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów wydane przez Starostwo Powiatowe.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jednej usługi o podobnym charakterze tj. związanych ze sprzątaniem miast i pielęgnacją zieleni miejskiej, potwierdzone referencjami o ich należytym wykonaniu, - Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o podobnym charakterze tj. związanych ze sprzątaniem miast i pielęgnacją zieleni miejskiej, - załącznik nr 1 do formularza oferty załączony do niniejszej SIWZ; - Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że w.w zamówienia zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dysponują następującym sprzętem do realizacji zamówienia: - samochód dostawczy 2 szt. - zamiatarka 1 szt. - ciągnik z osprzętem 1 szt. - koparko - ładowarka 1 szt. - podkaszarki 3 szt. - kosiarki z koszem 2 szt. - nożyce mechaniczne do ciecia żywopłotu 1 szt. - piły mechaniczne 2 szt. - rębarka do gałęzi 1 szt. oraz innym sprzętem potrzebnym do realizacji zamówienia. - Wykonawca sporządzi wykaz sprzętu do realizacji zamówienia - załącznik nr 2 do formularza oferty załączony do niniejszej SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - min. 2 kierowców z uprawnieniami do kierowania pojazdów mechanicznych kategorii C, - osobami/osobą posiadającymi wykształcenie wyższe ogrodnicze lub kierunkowe (leśnik, ogrodnik, architekt krajobrazu) z min 3- letnim doświadczeniem w pracy przy pielęgnacji zieleni wysokiej lub osobę/y posiadającą wykształcenie średnie kierunkowe (ogrodnik, leśnik, rolnik) z min 5-letnim doświadczeniem przy pielęgnacji zieleni wysokiej, - osobę/y posiadającą uprawnienia wymagane Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. - Wykonawca sporządzi wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami - załącznik nr 3 do formularza oferty załączony do niniejszej SIWZ; - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia, że wszystkie wymagane osoby (wyżej wymienione), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają właściwe uprawnienia i zaświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podkowalesna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Podkowie Leśnej, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, pokój 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Podkowie Leśnej, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: UWAGA!!! KRYTERIUM OCENY OFERT: NAJNIŻSZA CENA ZA DANĄ CZYNNOŚĆ. Szczegółowe kryteria i sposób oceny ofert zostały określone w pkt XVII SIWZ. SZCZEGÓŁOWY SPOSÓB OBLICZANIA CENY I PUNKTACJA ZA KAŻDĄ CZYNNOŚĆ OKREŚLONE ZOSTAŁY W PUNKCIE XVII SIWZ. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów podanych w pkt XVII SIWZ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.