eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa utrzymania czystości w obiektach należących do Śląskiego OW NFZ w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Katowice: Usługa utrzymania czystości w obiektach należących do Śląskiego OW NFZ w Katowicach
Numer ogłoszenia: 261602 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki , ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości w obiektach należących do Śląskiego OW NFZ w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania w obiektach Śląskiego OW NFZ z podziałem na dwa pakiety (części). Usługi dotyczą utrzymania czystości w pomieszczeniach znajdujących się w budynkach, w których Zamawiający prowadzi swoją działalność. Zakres usług został opisany w formularzu nr 1 - opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy. PAKIET I: sprzątanie obiektów ŚOW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13 i ul. gen. Jankego 15a; PAKIET II: sprzątanie obiektów Delegatur ŚOW NFZ w: -Bielsku Białej ul. Dworkowa 2, -Częstochowie ul. Sobieskiego 9, -Dąbrowie Górniczej ul. Dąbrowskiego 9a, -Gliwicach ul. Górnych Wałów 9, -Rybniku ul. 3 Maja 29, -Sekcji Obsługi Ubezpieczonych w Chorzowie, ul. Truchana 2, Chorzów, -Sekcji Obsługi Ubezpieczonych w Kłobucku, ul. Szkolna 3, Kłobuck, -Sekcji Obsługi Ubezpieczonych w Zabrzu, ul. Ślęczka 20, Zabrze..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.80.00 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 ust. 5 w związku z art. 45 ust. 1 i 4 pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Pakiet I - 9.000,00 zł Pakiet II - 3.000,00 zł 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2007 r. nr 42 poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: BGK o/Katowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument - wadium w kasie ŚOW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV p., pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu czy jakikolwiek inny podmiot. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. 5. Wykonawca wnosi wadium na oferowany pakiet przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp). 6. W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawców występujących wspólnie, w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, w treści gwarancji musi znaleźć się zapis, że gwarancja zabezpiecza złożenie oferty przez wszystkich Wykonawców działających wspólnie. 7. Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie ŚOW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI.1 SIWZ. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu na dany pakiet mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pzp. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w pkt VI.B SIWZ oraz złożonych oświadczeń, zgodnie z zasadami przyjętymi w SIWZ. 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 pzp. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 pzp oraz przedstawi dokumenty, o których mowa w pkt VI B pkt 1 do 5 SIWZ lub ewentualnie w pkt 13. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli: a) wykaże należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie), przynajmniej 3 usług wykonanych lub wykonywanych przez Wykonawcę, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem niniejszego zamówienia z jednoczesnym podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze usługi te zostały wykonane należycie. PAKIET I Pod pojęciem wykonana usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć usługi sprzątania biur lub budynków, których realizacja zakończyła się (umowa została zrealizowana), których średnia miesięczna wartość brutto wynosiła minimum 30.000 zł, oraz które były realizowane w okresie co najmniej 6 miesięcy (umowa obowiązywała co najmniej przez 6 miesięcy). Pod pojęciem wykonywana usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem zamówienia, należy rozumieć usługi sprzątania biur lub budynków, będące w trakcie realizacji, których średnia miesięczna wartość brutto wynosi minimum 30.000 zł, których pewna część o wartości co najmniej 180.000 zł brutto została już zrealizowana przez Wykonawcę (lub któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) oraz które były realizowane w okresie co najmniej 6 miesięcy (umowa obowiązuje co najmniej od 6 miesięcy). PAKIET II Pod pojęciem wykonana usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć usługi sprzątania biur lub budynków, których realizacja zakończyła się (umowa została zrealizowana), których średnia miesięczna wartość brutto wynosi minimum 10.000,00 zł, oraz które były realizowane w okresie co najmniej 6 miesięcy (umowa obowiązywała co najmniej 6 miesięcy) Pod pojęciem wykonywana usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem zamówienia, należy rozumieć usługi sprzątania biur lub budynków, będące w trakcie realizacji, których średnia miesięczna wartość brutto wynosi minimum 10.000,00 zł, których pewna część o wartości co najmniej 60.000,00 zł brutto została już zrealizowana przez Wykonawcę (lub któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) oraz które były realizowane w okresie co najmniej 6 miesięcy (umowa obowiązuje co najmniej od 6 miesięcy). b) dysponuje urządzeniami (minimum jedno) przy pomocy których będą wykonywane prace, polegające na mechanicznym doczyszczaniu terakoty wraz z fugami. Wykonawca winien podać na formularzu nr 5 nazwę producenta i typ urządzenia (patrz pkt VII.2 formularza opis przedmiotu zamówienia). Warunek ten dotyczy wyłącznie pakietu I. c) udzieli informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy-w tym okresie. -Przeciętna liczba zatrudnionych pracowników winna wynosić: PAKIET I - minimum 15 pracowników, PAKIET II - minimum 5 pracowników -Liczebność personelu kierowniczego winna wynosić: PAKIET I - minimum 1 pracownik, PAKIET II - minimum 1 pracownik. d) przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: -osoby w liczbie odpowiadającej ilości osób sprzątających wpisanych przez Wykonawcę w pkt 5 formularza oferty, (odpowiednio dla danego pakietu), które będą wykonywać czynności sprzątania, muszą posiadać wynikające z jednej umowy co najmniej 6 miesięczne doświadczenie na stanowisku pracy, polegającym na wykonywaniu czynności sprzątania biur lub budynków, nabyte w ciągu ostatnich trzech lat licząc od dnia wszczęcia postępowania. -osoba, która będzie sprawować nadzór nad pracą innych pracowników (odpowiednio dla danego pakietu), musi posiadać wynikające z jednej umowy co najmniej 6 miesięczne doświadczenie na stanowisku pracy, polegającym na nadzorowaniu pracy innych pracowników, nabyte w ciągu ostatnich trzech lat licząc od dnia wszczęcia postępowania. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp, oraz przedstawi dokumenty wyszczególnione w pkt VI B od 6 do 10 SIWZ a w przypadku korzystania z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli: a) potwierdzi za pomocą informacji banku lub informacji spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, posiadanie środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 75.000 zł lub zdolności kredytowej na poziomie nie niższym niż 75.000 zł w pakiecie I oraz posiadanie środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 25.000 zł lub zdolności kredytowej na poziomie nie niższym niż 25.000 zł w pakiecie II (patrz pkt VI.B.11 SIWZ). Jeżeli Wykonawca składa ofertę na obydwa pakiety winien potwierdzić posiadanie środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 100.000 zł lub zdolności kredytowej na poziomie nie niższym niż 100.000 zł. b) wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej usługi będące przedmiotem zamówienia. Wykonawca wraz z ofertą przedłoży polisę, a w przypadku braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej jednego miliona złotych. Po zawarciu umowy Zamawiający będzie wymagał wyodrębnienia podlimitu na rzecz Zamawiającego. Wysokość podlimitów określa się jako 150.000 zł dla PAKIETU I i 100.000 zł dla PAKIETU II. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp, oraz przedstawi dokumenty wymienione w pkt VI B.11 i 12 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, o którym mowa w pkt.VI.A o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, a wymagane przez Zamawiającego, wyszczególnione w pkt.VI.B SIWZ. A. OŚWIADCZENIA: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp (treść oświadczenia znajduje się w formularzu oferty). B. DOKUMENTY: Wykonawcy powinni dołączyć do oferty niżej wymienione dokumenty. Dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), mogą być załączone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli Wykonawca jest podmiotem zbiorowym). Aktualne zaświadczenia: 4. właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. oraz 5. właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Formularz nr 3 odrębny dla pakietu I i pakietu II,Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego. 7. Formularz nr 4 - odrębny dla pakietu I i pakietu II wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich średniej miesięcznej wartości brutto w złotych, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 8. Formularz nr 5 - tylko dla pakietu I (Wykaz urządzeń) przy pomocy których będą wykonywane prace polegające na mechanicznym doczyszczaniu terakoty wraz z fugami. 9. Formularz nr 6 - odrębny dla pakietu I i pakietu II Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 10. Dokumenty potwierdzające, że usługi wykazane w formularzu nr 4 zostały wykonane należycie. 11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przynajmniej jeden z nich) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej usługi sprzątania. Dokument taki winien być aktualny na dzień składania ofert. Wykonawca przedłoży wraz z ofertą dokument ubezpieczenia opiewający na kwotę co najmniej jednego miliona złotych. Najpóźniej w dniu podpisania umowy (w zakresie danego pakietu), dokument ubezpieczenia musi zawierać informację na temat ustanowionych na rzecz ŚOW NFZ podlimitów. Dokument ubezpieczenia OC z podlimitem musi być aktualny (tj. ważny) przez pełny okres trwania przyszłej umowy pod rygorem jej niezwłocznego rozwiązania przez Zamawiającego. Suma ubezpieczenia musi wynosić co najmniej jeden milion złotych, niezależnie od tego, czy pakiety będą realizowane przez jednego czy dwóch Wykonawców. Wysokość podlimitów określa się jako 150.000 zł dla PAKIETU I i 100.000 zł dla PAKIETU II. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy, że jeden z nich zawrze umowę ubezpieczenia OC na podanych warunkach. Do oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie (wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) dokumenty wymienione pod pozycją 1, 2, 3, 4, 5 należy załączyć w odniesieniu do każdego z Wykonawców odrębnie. Warunki potwierdzane dokumentami z poz. 6, 7, 8, 9, 10, 11 i 12 mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy występujący wspólnie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w pkt X SIWZ dla pełnomocnictw. 13.W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy złożyć dokumenty zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.06.87.605). Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski OW NFZ ul. Kossutha 13 40-844 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Katowicach ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004 (parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I: sprzątanie obiektów Śląskiego OW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13 i ul. gen. Jankego 15a;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie obiektów Śląskiego OW NFZ w Katowicach w dwóch obiektach oddziału położonych w Katowicach: przy ul. Kossutha 13 i ul. gen. Jankego 15a;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.91.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie obiektów Delegatur ŚOW NFZ oraz SOU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie obiektów Delegatur ŚOW NFZ w: -Bielsku Białej ul. Dworkowa 2, -Częstochowie ul. Sobieskiego 9, -Dąbrowie Górniczej ul. Dąbrowskiego 9a, -Gliwicach ul. Górnych Wałów 9, -Rybniku ul. 3 Maja 29, -Sekcji Obsługi Ubezpieczonych w Chorzowie, ul. Truchana 2, Chorzów, -Sekcji Obsługi Ubezpieczonych w Kłobucku, ul. Szkolna 3, Kłobuck, -Sekcji Obsługi Ubezpieczonych w Zabrzu, ul. Ślęczka 20, Zabrze..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.91.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.