To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-05
Wrocław: Dostawa materiałów biurowych i papieru
Numer ogłoszenia: 261582 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193714 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i papieru.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ, odpowiednio dla każdej z części postępowania. 3) Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy): Część 1 postępowania: obejmuje dostawę składanek komputerowych, papieru ksero A-4, kopert samoprzylepnych brązowych B-4 i B-5, papieru pakowego szarego, zszywek biurowych, tuszu do pieczątek, taśm szerokich, taśm klejących, dratwy, spinaczy biurowych, teczek kartonowych wiązanych, pojemników do archiwizacji, klejów biurowych, kartonów ozdobnych, markerów permanentnych, cienkopisów, wkładów do długopisów, plasteliny, papieru kancelaryjnego, kartonów B-3, numeratorów, zszywaczy, dziurkaczy, ołówków, długopisów, skoroszytów zawieszkowych, zakreślaczy fluorescencyjnych, nożyczek i kopert powietrznych/bąbelkowych zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ, w części 1 postępowania Część 2 postępowania: obejmuje dostawę worków strunowych, worków papierowych, kopert depozytowych, kopert bezpiecznych B-5, kopert puchowych A-4 i B-5, toreb depozytowych, nalepek plombujących, bibuły w arkuszach, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ, w części 2 postępowania Część 3 postępowania: obejmuje dostawę gilotyn do papieru, trymerów, zszywaczy, tablic korkowych, karteczek do notatek, kopert powietrznych, kopert listowych, kopert aktowych, grzbietów plastykowych do bindownicy, klejów biurowych, markerów, pisaków laboratoryjnych, zakreślaczy, długopisów, folii do drukarki, klejów termoutwardzalnych, zszywek biurowych, spinaczy biurowych, plasteliny, linijek biurowych, nici lnianych, sznurków jutowych, taśm klejących, taśm pakowych, papieru pakowego, bloczków samoprzylepnych, klipów metalowych, segregatorów, koszulek do segregatora, pistoletów do klejenia, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ, w części 3 postępowania 4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części postępowania. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu określonego w poszczególnych częściach zamówienia. 5) Miejsce dostawy: Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony transportem wykonawcy i na jego koszt do magazynu KWP we Wrocławiu przy ul. Sokolniczej 12..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 24.91.00.00 - Kleje 39.24.12.00 - Nożyczki 18.93.00.00 - Worki i torby 22.60.00.00 - Tusz 22.81.00.00 - Rejestry papierowe lub tekturowe 30.12.30.00 - Maszyny biurowe i przemysłowe 30.23.74.30 - Markery .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 postępowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CELTA A. Migdał, M. Usiatycka sp.j., ul. Krakowska 29D, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67723,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65932,42
Oferta z najniższą ceną: 65932,42 / Oferta z najwyższą ceną: 73327,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 postępowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Interhurt Sp. z o.o., ul. Podwale 15, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12934,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10811,25
Oferta z najniższą ceną: 10811,25 / Oferta z najwyższą ceną: 14228,61
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część 3 postępowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CELTA A. Migdał, M. Usiatycka sp.j., ul. Krakowska 29D, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5521,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2417,89
Oferta z najniższą ceną: 2417,89 / Oferta z najwyższą ceną: 3145,85
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie budowy farmy fotowoltaicznej o mocy 1,5 MW wraz z magazynem energii
- SZP/243-352/2025 Dostawa serwera GPU w ramach potrzeb Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawy środków czyszczących i piorących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Remont budynku przy ul. Pilczyckiej 114 we Wrocławiu związany ze zmianą systemu ogrzewania.
- Dostawa licencji Microsoft 365 A3 EDU dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Olimpijczyków Polskich we Wrocławiu umożliwiającej rozszerzenie istniejącego środowiska Microsoft 365
- KPO 3 - 1.1 - Kardiologia - Modernizacja i przebudowa części IV piętra budynku A w zakresie przebudowy pomieszczeń Oddziału Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego oraz węzłów sanitarnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2026
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- "Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów"
- Sprzedaż i dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości.
- "Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Grupy Zakupowej"
- Dostawa środków czystościowych dla Szpitala Nowowiejskiego.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





