eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › PN 12/2010 Dostawa środków czystości i dezynfekcyjnych do SP ZOZ w Krasnymstawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-23

Krasnystaw: PN 12/2010 Dostawa środków czystości i dezynfekcyjnych do SP ZOZ w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 261547 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218251 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 4B, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762170, faks 082 5764901.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 12/2010 Dostawa środków czystości i dezynfekcyjnych do SP ZOZ w Krasnymstawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa preparatów do mycia, dezynfekcji skóry, narzędzi, powierzchni, urządzeń oraz środków i preparatów do czyszczenia podzielony na 2 pakiety. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania, jednakże zmniejszenie nie będzie przekraczało 20 % wartości umowy. 3. Zamawiający wymaga (dotyczy pakietu 1) aby preparaty do skóry, błon śluzowych i ran, jako antyseptyki miały status produktu leczniczego dla którego wymagana jest koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub pozwolenie na obrót hurtowy wyrobem leczniczym. 4. Wymaga się (dotyczy pakietu 1) by każdy pojedynczy egzemplarz oferowanych wyrobów był zaopatrzony w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim zawierającą informację o produkcie co do składu, czasu działania i spektrum bjobójczym, właściwościach i zastosowaniu, nr serii oraz terminie ważności. 5. Wymagany termin ważności oferowanego produktu wynosi, co najmniej 12 miesięcy od dnia ich dostawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1. Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A. Wrocław, Oddział Kraków, ul. Balicka 117, 30-149 Kraków, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152299,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 164261,98

  • Oferta z najniższą ceną: 164261,98 / Oferta z najwyższą ceną: 179001,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2. Środki czystości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKAREM Sp. z o.o., ul. 1 Sierpnia 24, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152551,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 184972,74

  • Oferta z najniższą ceną: 184972,74 / Oferta z najwyższą ceną: 266016,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.