eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Miasto › Zakup 9 osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych i 1 wózka inwalidzkiego Zakup jest dofinansowany ze środków PFRON w ramach programu pn.Program wyrównywania różnic między regionami

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-19

Stare Miasto: Zakup 9 osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych i 1 wózka inwalidzkiego Zakup jest dofinansowany ze środków PFRON w ramach programu pn.: Program wyrównywania różnic między regionami
Numer ogłoszenia: 261404 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Miasto , ul. Główna 16b, 62-571 Stare Miasto, woj. wielkopolskie, tel. 063 2416216, faks 063 2416580.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-miasto.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 9 osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych i 1 wózka inwalidzkiego Zakup jest dofinansowany ze środków PFRON w ramach programu pn.: Program wyrównywania różnic między regionami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia. 1) Fabrycznie nowy pojazd rok produkcji 2012, 2) Mikrobus 9 osobowy 3) Ilość sztuk - 1 4) Oferowany samochód musi spełniać normy emisji spalin zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich (EURO 5), tj. emituje maksymalnie: - tlenek węgla (CO) 500mg/km - tlenków azotu (NOx) 180mg/km - łącznie węglowodorów i tlenków azotu (THC + NOx) 230mg/km - masa cząstek stałych (MP) 5,0/4,5 mg/km 5) Miejscem dostawy - odbioru samochodu będzie siedziba Zamawiającego. Wykonawca dostarczy samochód na własny koszt do siedziby Zamawiającego, przy czym zobowiązany jest powiadomić z dwudniowym wyprzedzeniem Zamawiającego o planowanym terminie dostawy. Dostawa odbędzie się w dniach i godzinach urzędowania Zamawiającego. 6) Numer Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 34-11-52-00-8 3.1. Typ nadwozia: 1) kombi, przeszklony, 2) tylne drzwi z oknem, podnoszone lub dwuskrzydłowe 3) kolor do uzgodnienia z Zamawiającym Tapicerka materiałowa o wysokiej wytrzymałości na przetarcia i zabrudzenia. 3.2. Układ napędowy: 1) pojemność silnika min. 1,9 diesel z turbodoładowaniem, norma EURO 5, 2) moc silnika - min. 110 KM, 3) rodzaj paliwa - olej napędowy 4) skrzynia manualna 6 biegowa + bieg wsteczny 3.3.Wyposażenie min. samochodu: 1) Wspomaganie układu kierowniczego 2) Immobiliser 3) Centralny zamek z zabezpieczenie sterowany pilotem 4) ABS 5) Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera 6) Światło przeciwmgielne z tyłu 7) Klimatyzacja z nawiewem w kabinie kierowcy i w przestrzeni pasażerskiej 8) Ogrzewanie kabiny kierowcy i przestrzeni pasażerskiej 9) Przeszklenie przedziału pasażerskiego - szyby przyciemniane lub rolety przeciwsłoneczne 10) Trzecie światło STOP 11) Podwójne siedzenie obok kierowcy 12) Drugi rząd siedzeń - 3 miejscowy 13) Trzeci rząd siedzeń - 3 miejscowy 14) Radio CD z instalacją radiową i głośnikami 15) Szyby przednie sterowane elektrycznie 16) Ogrzewane tylne szyby z wycieraczkami 17) Wyposażenie pojazdu w trójkąt, gaśnicę, apteczkę, chlapacze przeciw błotne, pełnowymiarowe koło zapasowe, 18) Punkty mocowania pod bagażnik dachowy 19) Dodatkowy komplet opon zimowych na felgach stalowych - 4 komplety 3.4. Przystosowanie dla osób niepełnosprawnych: 1) wyposażony w tylnej części pojazdu w lekki podjazd składany umożliwiający wjazd wózkiem inwalidzkim o nawierzchni antypoślizgowej, 2) możliwość przewozu 9 osób lub 6 z zamontowanym wózkiem, 3) komplet pasów zaczepnych do mocowania wózków, 4) komplet pasów biodrowych, 5) zamontowanie szyn podłogowych do mocowania wózków na podłodze, 6) oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem: pojazd dla osób niepełnosprawnych 7) homologacja do przewozu osób niepełnosprawnych lub dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu (badanie techniczne, oświadczenie wykonawcy, KRS). 8) Dodatkowe kierunkowskazy w tylnych narożnikach dachu pojazdu 3.5. Warunki gwarancji (minimum wymagane - licząc od dnia zakupu): 1) gwarancję mechaniczną na okres 24 miesięcy i na powłokę lakierniczą na okres 24 miesięcy bez ograniczenia limitu przebiegu kilometrów; 2) na perforację nadwozia 96 miesięcy; 3) oferowany przez Wykonawcę samochód powinien spełnić warunki, od których właściwe przepisy prawa, w tym ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym, umożliwiają dopuszczenie danego pojazdu do ruchu na terytorium RP, potwierdzone świadectwem homologacji dla danego typu pojazdu. 4) Certyfikat na pasy bezpieczeństwa 5) Pełna dokumentacja w języku polskim 6) Dostępność serwisu - autoryzowana stacja serwisowa znajdująca się maksymalnie 50km od siedziby Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem tego warunku będzie podpisane oświadczenie wg załącznika nr 2 SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postepowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem tego warunku będzie podpisane oświadczenie wg załącznika nr 2 SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postepowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem tego warunku będzie podpisane oświadczenie wg załącznika nr 2 SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postepowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem tego warunku będzie podpisane oświadczenie wg załącznika nr 2 SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postepowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem tego warunku będzie podpisane oświadczenie wg załącznika nr 2 SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postepowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) przedłożą akceptowany wzór umowy opracowany przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy - potwierdzeniem tego warunku będzie akceptowany wzór wg załącznik nr 3 SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje następujące warunki dokonania zmian postanowień niniejszej umowy: 1) wystąpienia zdarzeń losowych, 2) zmiany terminu realizacji umowy (tj. terminu rozpoczęcia i/lub zakończenia) 3) zmian wynikających z przepisów podatkowych. 2. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-miasto.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Miasto ul. Główna 16b 62-571 Stare Miasto.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Miasto ul. Główna 16b 62-571 Stare Miasto (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.