eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieruńREMONT I TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNO-BIUROWEGO W LĘDZINACH PRZY UL. LĘDZIŃSKIEJ 24 WRAZ Z ADAPTACJĄ CZĘŚCI BUDYNKU NA INKUBATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI ORAZ INKUBATOR ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH - ETAP III



Ogłoszenie z dnia 2007-05-09

POZYCJA 26136

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bieruń: REMONT I TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNO-BIUROWEGO W LĘDZINACH PRZY UL. LĘDZIŃSKIEJ 24 WRAZ Z ADAPTACJĄ CZĘŚCI BUDYNKU NA INKUBATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI ORAZ INKUBATOR ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH - ETAP III Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Bieruńsko-Lędziński, do kontaktów: Bogusława Ficek, Jan Klimek, ul. Jagiełły 1, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 2163820, fax 032 3269287, e-mail: przetarg@powiatbl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiatbl.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Powiat bieruńsko - lędziński, Kancelaria pok. 32 segment C, ul. Jagiełły 1, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 216 38 20, 27, fax 32 326 92 87. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT I TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNO-BIUROWEGO W LĘDZINACH PRZY UL. LĘDZIŃSKIEJ 24 WRAZ Z ADAPTACJĄ CZĘŚCI BUDYNKU NA INKUBATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI ORAZ INKUBATOR ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH - ETAP III. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 43-144 Lędziny, ul. Lędzińska 24. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie drogi dojazdowej, parkingu dodatkowego, chodników oraz oświetlenia zewnętrznego zlokalizowane w obrębie budynku administracyjno - biurowego w Lędzinach przy ul. Lędzińskiej 24 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zgodny z pkt.II.1.5, wartość powyżej 60 000 euro i poniżej 5 278 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 02.07.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Posiadają uprawnienia do wykonania określonej przedmiotem niniejszego zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W/w warunki będą oceniane przez Zamawiającego w przedziale ocen: spełnia / nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty dołączone przez wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnianie, zgodnie z wymogami określonymi w pkt. 6 SIWZ . Wykonanie w sposób należyty co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , np. wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, betonowej, granitowej itp. (o pow. co najmniej 3000 m2). Posiadanie kadry wykonawców/pracowników z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalnościach: w zakresie budowy dróg i sieci elektrycznych, wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w wysokości co najmniej 300.000 zł Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ust.2 ustawy Pzp Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, wykaz co najmniej jednej wykonanej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług (np. protokoły odbioru robót, referencje). Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych a w szczególności posiadania przez nich uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach: w zakresie budowy dróg i sieci elektrycznych. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w wysokości co najmniej 300.000 zł. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do niego uregulowania zawarte w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane zgodnie z pkt.6.2. SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbl.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.06.2007, godzina 10:00, sala konferencyjna(segm. C pok. nr 38) Starostwa Powiatowego w Bieruniu, 43-155 Bieruń, ul. Jagiełły 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Umowa nr Z/2.24/3.8/838/05/U/245/06 o dofinansowanie projektu nr 701200-245 \Adaptacja budynku przy Lędzińskiej 24 na Inkubator Przedsiębiorczości oraz organizacji Pozarządowych\w ramach Priorytetu 3- Rozwój 2) Informacje dodatkowe: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.