Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2010-08-23
Konin: Organizacja turnusu rehabilitacyjnego dla uczestników i uczestniczek projektu systemowego MOGĘ PRACOWAĆ - wsparcie dla osób zagrożonych wykluczeniem doświadczających szczególnych trudności na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 261156 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , Al. 1 Maja 9, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 243 03 06, faks 63 243 03 06.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja turnusu rehabilitacyjnego dla uczestników i uczestniczek projektu systemowego MOGĘ PRACOWAĆ - wsparcie dla osób zagrożonych wykluczeniem doświadczających szczególnych trudności na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na zorganizowaniu dla uczestników i uczestniczek projektu jednego 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego , ogólnousprawniającego z programem rehabilitacyjnym i rekreacyjno- wypoczynkowym nad morzem w okresie 01 - 31 października 2010 roku Zamówienie obejmuje: 2.1. Turnus rehabilitacyjny w ośrodku oddalonym do 1000 metrów od morza. Turnus rozpoczyna się obiadokolacją w dniu przyjazdu i kończy się śniadaniem w dniu wyjazdu. Organizator musi zapewnić wszystkim uczestnikom , uczestniczkom i ich opiekunom suchy prowiant i napoje na drogę powrotną. 2.2 W turnusie biorą udział: 2.2.1 Uczestnicy - 53 osoby z następującymi schorzeniami: - chorobami neurologicznymi - chorobami psychicznymi - schorzeniami układu oddechowego i krążenia - epilepsją - schorzeniami narządu wzroku - cukrzycą - z dysfunkcją narządu ruchu - z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich 2.2.2 Opiekunowie - 11 osób Organizator musi zapewnić uczestnikom, uczestniczkom i opiekunom pełne wyżywienie ( śniadanie, obiad, kolację ) oraz całodobową dostępność do napojów chłodzących. Uczestnicy wraz z opiekunami muszą być zakwaterowani na jednym piętrze lub na dwóch piętrach ale w pokojach sąsiadujących ; na parterze lub wyższym piętrze z dostępem do windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych ze względu na konieczność sprawowania całodobowej opieki nad uczestnikami turnusu Organizator musi : - zapewnić wszystkim uczestnikom turnusu dwa dni pobytu poza ośrodkiem w formie zorganizowanej wycieczki po okolicach z licencjonowanym przewodnikiem i zapewnieniem wyżywienia w formie suchego prowiantu na czas ich trwania - zorganizować uczestnikom na terenie ośrodka wieczór grillowy z nie mniej niż jednym daniem gorącym i gorącymi napojami oraz nie mniej niż dwa wieczorki muzyczno - taneczne - dysponować bazą zabiegową dla osób niepełnosprawnych - dostosowaną do schorzeń uczestników turnusu- i przewidzieć wykonywanie w ramach tej bazy przynajmniej trzech bezpłatnych zabiegów dziennie ( przez minimum 10 dni ) dla niepełnosprawnych uczestników turnusu, zgodnych z zaleceniami lekarskimi zawartymi w zaświadczeniach uczestników - zapewnić bezpłatną całodobową opiekę pielęgniarską - zapewnić bezpłatnie dostęp do bazy wypoczynkowo - rekreacyjnej, w tym: infrastruktury sportowej wraz z wypożyczalnią sprzętu sportowego - zapewnić możliwość oznakowania miejsc, z których korzystać będą uczestnicy turnusu ( pokoje, sala konferencyjna itp.) poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących realizacji projektu oraz informacji o współfinansowaniu przez Unię Europejską 2.3. Wymagania szczegółowe dotyczące Ośrodka : Lokalizacja: położony do 1000 metrów od morza Ośrodek powinien : - dysponować pokojami 2, 3 osobowymi , z których każdy powinien posiadać łazienkę z WC dostosowaną dla osób niepełnosprawnych, telewizor - posiadać stołówkę w budynku zakwaterowania lub na terenie ośrodka - posiadać aktualny wpis do rejestru ośrodków , w których mogą być prowadzone turnusy dla osób niepełnosprawnych, z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich - posiadać aktualny wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich - dysponować salą na min. 30 osób wyposażoną w sprzęt audio -video, rzutnik multimedialny, ekran, flipchart dostępną wraz z wyposażeniem minimum 6 godz. dziennie dla uczestników i uczestniczek turnusu Dojazd do Ośrodka: Wykonawca zapewni transport uczestników i uczestniczek turnusu wraz z opiekunami z WTZ w Paprotni gm. Krzymów , z Konina, ul. Aleje 1 Maja 9 ( spod budynku Starostwa Powiatowego ) i ze Skulska ( plac przy Straży Pożarnej ) do Ośrodka i z powrotem . Wykonawca odpowiedzialny jest za wynajem przewoźnika posiadającego wszelkie zezwolenia , licencje i ubezpieczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wizji na terenie ośrodka zgłoszonego w dokumentach przetargowych celem określenia zgodności opisu ze stanem faktycznym i oceny atrakcyjności jego lokalizacji!.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 2). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 PZP.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru druku stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru ośrodków, w których mogą być prowadzone turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych ( zgodnie ze schorzeniami wymienionymi w pkt 2.2.1 ) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone według wzoru druku stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ). 5. Oświadczenie potwierdzające posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia (sporządzony według wzoru druku stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ). 6. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100.000 zł. 8. Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji turnusu (zał. nr 4 do SIWZ). 9.Oświadczenie Wykonawcy w zakresie zryczałtowanych kosztów osobodnia przypadających na jednego uczestnika i opiekuna w zakresie zakwaterowania i wyżywienia ( zał. nr 5 do SIWZ). 10.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wszystkich wymogów zamieszczonych w pkt.2.2 i 2.3 niniejszej specyfikacji ( zał. nr 6 do SIWZ ) 11.Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy , który to wzór stanowi zał. nr 7 do SIWZ 12.Zaświadczenie lub listy referencyjne informujące , iż w okresie ostatnich trzech lat wykonał co najmniej trzy usługi polegające na wykonaniu zamówienia swoim charakterem tożsamego lub zbliżonego do przedmiotu niniejszego zamówienia1. Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru druku stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Lokalizacja ośrodka i atrakcyjność programu pobytu - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koninie, ul. Aleje 1 Maja 9 ,62-510 Konin tel/fax 63 243 03 06.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koninie, ul. Aleje 1 Maja 9 ,62-510 Konin pok.466.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy: MOGĘ PRACOWAĆ- wsparcie dla osób zagrożonych wykluczeniem doświadczających szczególnych trudności na rynku pracy realizowany przez PCPR w Koninie , współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Usługi doradztwa eksperckiego dla przedsiębiorców korzystających z pomocy udzielanej przez Powiatowych Doradców Klimatycznych, efektem którego będą przygotowane raporty eksperckie
- Dostawa i montaż 2 szt agregatów prądotwórczych o mocy 400 kVA w ramach Programu ochrony i obrony cywilnej na lata 2025 / 2026
- Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Dostawa: warzyw mrożonych, filety rybne mrożone, jaja świeże, przetwory zbożowe, przyprawy, śledziki porcjowane.
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
- Bieżące utrzymanie, konserwacja i naprawa sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego na terenie miasta Konina
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie rehabilitacji fizycznej dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Szprotawa "Nowe horyzonty usług społecznych w Szprotawie"
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Bobrowniki w 2026 r."
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem w roku 2025r. - V ".
więcej: Usługi rehabilitacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





