eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych w drzewostanie i chirurgia drzew na terenach stanowiących własność Gminy- Miasto Płock i Skarbu Państwa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-12

Płock: Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych w drzewostanie i chirurgia drzew na terenach stanowiących własność Gminy- Miasto Płock i Skarbu Państwa.
Numer ogłoszenia: 26114 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Płocka , ul. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, faks 024 3671598, 3671615.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych w drzewostanie i chirurgia drzew na terenach stanowiących własność Gminy- Miasto Płock i Skarbu Państwa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych w drzewostanie i chirurgia drzew na terenach miasta Płocka, stanowiących własność Gminy - Miasto Płock i Skarbu Państwa, obejmujących tereny zieleni, tj. place, parki, zieleńce itp., z wyłączeniem pasów drogowych ulic..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.: 1) Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, które zostaną im powierzone, tj.: a)min. 1 osobą przewidzianą do kierowania pracami, posiadającą wykształcenie średnie ogrodnicze lub leśne oraz ukończony kurs III stopnia przygotowujący do pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad robotami przy leczeniu i pielęgnacji drzew ozdobnych i minimum 5 letni staż pracy w zakresie pielęgnacji drzew, b)min. 2 osobami z ukończonym kursem pilarzy II stopnia, c)min. 3 osobami posiadającymi kurs pilarzy drzew ozdobnych I stopnia i min. 2 - letni staż pracy w zakresie pielęgnacji drzew, 2) Wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj: a) samochodem ciężarowym o ładowności powyżej 3,5 t - min. 1 szt. b) ciągnikiem z przyczepą - min. 1 szt. c) rębakiem do gałęzi - min. 1 szt. d) frezarką do pni - min. 1 szt. e) pilarką spalinową - min. 3 szt. 3) Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: a) zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, czyli przed dniem 12 lutego 2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zadanie o wartości (brutto) nie niższej niż 200.000,00 zł. odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia lub dwa zadania o łącznej wartości (brutto) nie niższej niż 200.000, 00 zł., odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.Posiada zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1 spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2 ppkt 1 a, b, c i ppkt 2 a, b, c, d, e oraz ppkt 3a spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek określony w pkt 3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w pkt 4 spełnia każdy z Wykonawców, d) warunek określony w pkt 5 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik Nr 3 do SIWZ. Należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane kwalifikacje. 4.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku Nr 3 do SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca- Załącznik Nr 4 do SIWZ. 6.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w Załączniku Nr 4 do SIWZ Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 7.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, czyli przed dniem 12 lutego 2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości (brutto) nie niższej 200.000,00 zł (jedna usługa lub dwie usługi o łącznej wartości nie niższej niż 200.000,00 zł brutto), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 5 do SIWZ. 8.Zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych z właściwych urzędów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Płocka, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko nr 8, ul. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, cena SIWZ: 8 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Płocka, ul. Stary Rynek 1, Biuro Obsługi Klienta - stanowisko nr 8, 09-400 Płock.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi 20.02.2009 roku o godz. 10.30 w siedzibie Urzędu Miasta Płocka, Stary Rynek 1, pokój nr 206. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Marta Szochner - Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Stary Rynek 1, pokój nr E-30 w godz. pracy Urzędu, nr tel. (0-24) 367-16-18 /w zakresie przedmiotu zamówienia/. Adriana Rybak - Wydział Zamówień Publicznych, Stary Rynek 1, pokój nr E-52, tel. (0-24) 367-14-61 w godz. pracy Urzędu /w zakresie SIWZ/..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.