eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa sprzętu biurowego - fabrycznie nowego, dopuszczonego do obrotu, spełniającego normy CE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-23

Katowice: Dostawa sprzętu biurowego - fabrycznie nowego, dopuszczonego do obrotu, spełniającego normy CE
Numer ogłoszenia: 261114 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154319 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078562, faks 032 2078578.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu biurowego - fabrycznie nowego, dopuszczonego do obrotu, spełniającego normy CE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego - fabrycznie nowego, dopuszczonego do obrotu, spełniającego normy CE wymienionego i opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do siwz. 2. Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia parametry techniczne/funkcjonalne stanowią minimalne wymagania, jakie musi spełniać dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia, zgodnie z zakresami. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, transportem własnym, bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat, do siedziby Zamawiającego, do wskazanych przez niego pomieszczeń w następujących lokalizacjach: - gmach przy ul. Ligonia 46 w Katowicach - gmach przy ul. Reymonta 24 w Katowicach - gmach przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach - gmach przy ul. Wita Stwosza 7 w Katowicach - gmach przy ul. Lompy 14 w Katowicach - gmach przy ul. Sobieskiego 7 w Częstochowie - gmach przy ul. Piastowskiej 40 w Bielsku-Białej - siedziba WODGiK przy ul. Granicznej 29 w Katowicach. 4. Wykonawca zainstaluje i uruchomi przedmiot zamówienia we wskazanych pomieszczeniach w siedzibie Zamawiającego. 5. Wszelkie koszty związane z dostawą, instalacją i uruchomieniem przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 6. Dostawa, instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym, zwanym dalej protokołem. Protokół zostanie sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron i będzie zawierał co najmniej: nazwę urządzenia, ilość, numer fabryczny lub seryjny, datę i miejsce przekazania. W zakresach 5, 6 i 7 protokół będzie zawierał ponadto potwierdzenie przeprowadzonego szkolenia z obsługi dostarczonego sprzętu biurowego. Podpisany przez obie strony bez zastrzeżeń protokół, będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 7. Wykonawca dołączy karty techniczne dla każdego urządzenia zgodnie z zakresami, a w przypadku ich braku inne dokumenty potwierdzające właściwości i parametry techniczne urządzenia. 8. Wykonawca wraz z dostawą dostarczy pisemną gwarancję, broszury instalacyjne na przedmiot zamówienia, odpowiednio dla każdego urządzenia zgodnie z zakresami. 9. Wszystkie instrukcje użytkownika, broszury instalacyjne, karty techniczne (a w przypadku ich braku inne dokumenty potwierdzające właściwości i parametry techniczne urządzenia), gwarancje winny być w języku polskim. 10. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia odpowiednio dla każdego urządzenia zgodnie z zakresami. 11. Gwarancja obejmuje przedmiot zamówienia wraz ze wszystkimi podzespołami. 12. Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia u Zamawiającego, zgodnie z lokalizacjami podanymi w pkt II.1.3).3., w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego od 7.30 do 15.30. W przypadku zakresów 6 i 7 serwis gwarancyjny świadczony będzie w siedzibie WODGiK Katowice w godzinach od 7.30 do 15.30. 13. W sytuacji, kiedy konieczne będzie przetransportowanie przedmiotu zamówienia do naprawy w warunkach warsztatowych, Wykonawca wykonuje transport na własny koszt oraz ponosi pełną odpowiedzialność za sprzęt biurowy w fazie demontażu, transportu, naprawy oraz montażu. 14. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia naprawy gwarancyjnej w czasie nie dłuższym niż do końca następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia awarii w wybranej przez Zamawiającego formie (np. pisemnie, telefonicznie, mailowo, faxem) oraz do usunięcia awarii w terminie 3 dni roboczych od momentu jej zgłoszenia. W przypadku zakresu 6 czas usunięcia awarii wynosi do 14 dni roboczych, dla zakresu 7 czas usunięcia awarii wynosi do 5 dni roboczych. 15. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym, termin naprawy może ulec przedłużeniu i wynosić maksymalnie 5 tygodni od daty zgłoszenia awarii. W takim przypadku Wykonawca zapewni na czas naprawy sprzęt biurowy równoważny naprawianemu urządzeniu. 16. W przypadku ponownego wystąpienia awarii przedmiotu zamówienia, po wykonaniu trzech napraw Wykonawca wymieni w terminie 14 dni od daty zgłoszenia kolejnej awarii, wadliwy przedmiot zamówienia na sprzęt biurowy równoważny, fabrycznie nowy, za wyjątkiem zakresów 6 i 7, gdzie wymianie na nowy podlega wadliwy element przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem sprzęt biurowy równoważny rozumie się sprzęt posiadający funkcje i parametry nie gorsze niż określone w siwz. 17. Wykonawca będzie wykorzystywał wyłącznie części oryginalne przy świadczeniu usług serwisowych w okresie gwarancji. 18. Naprawom gwarancyjnym nie podlegają awarie wynikłe z nieprawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające 30.19.14.00 - Niszczarki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe 42.99.42.30 - Laminatory .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W przyp.Wydz. RR: Zak.1: Projekt finans. przez UE z EFRR w ramach RPO W.Śl. na lata 2007-2013. Zak.2 i 4: Projekt w części finan. przez UE z EFRR w ramach RPO W.Śl. na lata 2007-2013. Projekt współfin. przez UE ze środków EFS w ramach projektu Badania i analizy na potrzeby Regionalnego Centrum Analiz Strategicznych Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracow. i przedsięb. w regionie, Poddz. 8.1.4 Przewidyw. zmiany gospod. PO KL 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Urządzenia wielofunkcyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magra Wilhelm & Wspólnicy Spółka Jawna, Wodzisławska 55, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135150,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 144936,00

  • Oferta z najniższą ceną: 144936,00 / Oferta z najwyższą ceną: 156770,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Niszczarki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magra Wilhelm & Wspólnicy Spółka Jawna, Wodzisławska 55, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46885,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51301,00

  • Oferta z najniższą ceną: 51301,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51301,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Faksy laserowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. VECTOR Sp. z o.o., Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9836,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11224,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11224,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11712,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Gilotyna i bindownica

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U VECTOR Sp. z o.o., Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 944,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 902,80

  • Oferta z najniższą ceną: 902,80 / Oferta z najwyższą ceną: 902,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Urządzenie wielofunkcyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magra Wilhelm & Wspólnicy Spółka Jawna, Wodzisławska 55, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14030,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14030,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18275,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Cyfrowe urządzenie wielofunkcyjne - drukarka, kopiarka, skaner A3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EXTRA.COM Bogusław Gorzela, Jana III Sobieskiego 14, 40-082 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20618,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20618,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20618,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.