eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuckDostawa materiałów dydaktycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-23

Puck: Dostawa materiałów dydaktycznych
Numer ogłoszenia: 261074 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184657 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Puck, ul. 10 Lutego 29, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6732096 w. 40, faks 058 6732737.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów dydaktycznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych w ilościach i o konfiguracji wymienionej poniżej - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ L.p. OPIS ILOŚĆ 1 Materiały dydaktyczne - komplet nr 1 343 szt. 2 Materiały dydaktyczne - komplet nr 2 9 szt. 3 Materiały dydaktyczne - komplet nr 3 60 szt. 4 Materiały dydaktyczne - komplet nr 4 120 szt. 5 Materiały dydaktyczne - komplet nr 5 60 szt. 6 Materiały dydaktyczne - komplet nr 6 60 szt. 7 Materiały dydaktyczne - komplet nr 7 60 szt. 8 Materiały dydaktyczne - komplet nr 8 12 szt. 9 Materiały dydaktyczne - komplet nr 9 12 szt. 10 Materiały dydaktyczne - komplet nr 10 12 szt. 11 Materiały dydaktyczne - komplet nr 11 12 szt. 12 Materiały dydaktyczne - komplet nr 12 12 szt. Uwagi: 1. Materiały dydaktyczne powinny być dostarczone, podzielone na komplety, z możliwością łatwego umieszczenia na każdym elemencie informacji o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Termin dostawy 30.08-03.09.2010 3. Materiały dydaktyczne powinne być dostarczona do 4 gimnazjów z podziałem na komplety w następujących ilościach: Gimnazjum Żelistrzewo, Komplet nr 1 - 94 szt. Komplet nr 2 - 2 szt. Komplet nr 3 - 15 szt. Komplet nr 4 - 30 szt. Komplet nr 5 - 15 szt. Komplet nr 6 - 15 szt. Komplet nr 7 - 15 szt. Komplet nr 8 - 3 szt. Komplet nr 9 - 3 szt. Komplet nr 10 - 3 szt. Komplet nr 11 - 3 szt. Komplet nr 12 - 3 szt. Gimnazjum Mrzezino Komplet nr 1 - 61 szt. Komplet nr 2 - 2 szt. Komplet nr 3 - 15 szt. Komplet nr 4 - 30 szt. Komplet nr 5 - 15 szt. Komplet nr 6 - 15 szt. Komplet nr 7 - 15 szt. Komplet nr 8 - 3 szt. Komplet nr 9 - 3 szt. Komplet nr 10 - 3 szt. Komplet nr 11 - 3 szt. Komplet nr 12 - 3 szt. Gimnazjum Starzyno Komplet nr 1 - 123 szt. Komplet nr 2 - 3 szt. Komplet nr 3 - 15 szt. Komplet nr 4 - 30 szt. Komplet nr 5 - 15 szt. Komplet nr 6 - 15 szt. Komplet nr 7 - 15 szt. Komplet nr 8 - 3 szt. Komplet nr 9 - 3 szt. Komplet nr 10 - 3 szt. Komplet nr 11 - 3 szt. Komplet nr 12 - 3 szt. Gimnazjum Darzlubie Komplet nr 1 - 65 szt. Komplet nr 2 - 2 szt. Komplet nr 3 - 15 szt. Komplet nr 4 - 30 szt. Komplet nr 5 - 15 szt. Komplet nr 6 - 15 szt. Komplet nr 7 - 15 szt. Komplet nr 8 - 3 szt. Komplet nr 9 - 3 szt. Komplet nr 10 - 3 szt. Komplet nr 11 - 3 szt. Komplet nr 12 - 3 szt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.10.22 - 22.11.10.22 30.19.21.24 - Długopisy z końcówką z filcu 22.11.41.00 - Słowniki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Super Siódemka Hurtownia Książek Spółka jawna Lucjan Wypych, Waldemar Wypych, ul. Towarowa 39/43, 61-896 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75340,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61793,10

  • Oferta z najniższą ceną: 61793,10 / Oferta z najwyższą ceną: 67393,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.