Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-12
Tychy: Remont dwóch wolnostanów w Tychach, przy:
1. al. Niepodległości 12 / 19
2. al. Niepodległości 12 / 13
Numer ogłoszenia: 261038 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dwóch wolnostanów w Tychach, przy: 1. al. Niepodległości 12 / 19 2. al. Niepodległości 12 / 13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania remontu dwóch lokali mieszkalnych, z podziałem na 2 zadania: ZADANIE Nr 1 - Remont wolnostanu - lokalu mieszkalnego, będącego własnością Gminy Miasta Tychy, przy al. Niepodległości 12 / 19, administrowanego przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr III ZADANIE Nr 2 - Remont wolnostanu - lokalu mieszkalnego, będącego własnością Gminy Miasta Tychy, przy al. Niepodległości 12 / 13, administrowanego przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr III 1) Zamówienie składa się z 2 części, zwanych dalej zadaniami. 2) Oznaczenie zadań: ZADANIE Nr 1 - Wykonanie remontu wolnostanu - lokalu mieszkalnego, będącego własnością Gminy Miasta Tychy, przy al. Niepodległości 12 / 19, administrowanego przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr III ZADANIE Nr 2 - Wykonanie remontu wolnostanu - lokalu mieszkalnego, będącego własnością Gminy Miasta Tychy, przy al. Niepodległości 12 / 13, administrowanego przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr III Zakres zamówienia: ZADANIE Nr 1: 1. Roboty rozbiórkowe i murarskie - wykłucie bruzd poziomych i pionowych w ścianach - przebicie otworów w ścianach 2. Wymiana stolarki okiennej na PCV - wykucie z muru ościeżnic drewnianych - osadzenie okien i drzwi balkonowych - wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych - montaż nawietrzników okiennych 3. Wymian stolarki drzwiowej - wykucie z muru ościeżnic drewnianych - montaż drzwi wewnątrzlokalowych - zmniejszenie skrzydeł drzwiowych 4. Roboty tynkarskie - wykonanie tynków zwykłych - umocowanie siatek tynkarskich 5. Roboty malarskie - malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków - malowanie farbą olejną elementów metalowych 6. Roboty posadzkowe - zerwanie posadzek - ułożenie posadzki z tworzyw sztucznych 7. Instalacja wodno - kanalizacyjna 8. Instalacja gazu 9. Instalacja c. o. 10. Instalacja elektryczna 11. Roboty towarzyszące - wywóz gruzu spryzmowanego Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót w których przedstawiono podstawy nakładów rzeczowych, ilość i jednostkę.: 1) Przedmiar - roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe i murarskie w lp. od 1.1 ÷ 1.7 - stolarka okienna w lp. od 2.1 ÷ 2.4 - wymiana stolarki drzwiowej w lp. od 3.1 ÷ 3.7 - roboty tynkarskie w lp. od 4.1 ÷ 4.4 - roboty malarskie w lp. od 5.1 ÷ 5.8 - roboty posadzkowe w lp. od 6.1 ÷ 6.13 - instalacja wod-can w lp. od 7.1 ÷ 7.20 - instalacja gazu w lp. od 8.1 ÷ 8.13 - instalacja c. o. w lp. od 9.1 ÷ 9.3 - inne w lp. od 10.1 ÷ 10.2 2) Przedmiar - roboty elektryczne: - instalacje elektryczne w lp. od 1.1 ÷ 1.40 ZADANIE Nr 2: 1. Roboty rozbiórkowe i murarskie - wykłucie bruzd poziomych i pionowych w ścianach - przebicie otworów w ścianach 2. Wymiana stolarki okiennej na PCV - wykucie z muru ościeżnic drewnianych - osadzenie okien i drzwi balkonowych - wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych - montaż nawietrzników okiennych 3. Wymian stolarki drzwiowej - wykucie z muru ościeżnic drewnianych - montaż drzwi wewnątrzlokalowych - zmniejszenie skrzydeł drzwiowych 4. Roboty tynkarskie - wykonanie tynków zwykłych - umocowanie siatek tynkarskich 5. Roboty malarskie - malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków - malowanie farbą olejną elementów metalowych 6. Roboty posadzkowe - zerwanie posadzek - ułożenie posadzki z tworzyw sztucznych 7. Instalacja wodno - kanalizacyjna 8. Instalacja gazu 9. Instalacja c. o. 10. Instalacja elektryczna 11. Roboty towarzyszące - wywóz gruzu spryzmowanego Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót w których przedstawiono podstawy nakładów rzeczowych, ilość i jednostkę.: 1) Przedmiar - roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe i murarskie w lp. od 1.1 ÷ 1.7 - stolarka okienna w lp. od 2.1 ÷ 2.4 - wymiana stolarki drzwiowej w lp. od 3.1 ÷ 3.7 - roboty tynkarskie w lp. od 4.1 ÷ 4.3 - roboty malarskie w lp. od 5.1 ÷ 5.8 - roboty posadzkowe w lp. od 6.1 ÷ 6.13 - instalacja wod-can w lp. od 7.1 ÷ 7.20 - instalacja gazu w lp. od 8.1 ÷ 8.13 - instalacja c. o. w lp. od 9.1 ÷ 9.3 - inne w lp. od 10.1 ÷ 10.2 2) Przedmiar - roboty elektryczne: - instalacje elektryczne w lp. od 1 ÷ 1.34.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r., Nr 164,poz. 1163 , Nr 170, poz. 1217 i Nr 227 ,poz. 1658, z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp., oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 , Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658, z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82 ,poz. 560 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 ), - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji, ( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają łącznie).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie 1) i 2) muszą być złożone dla każdego z nich. 2. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605, z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1) i 2) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie XII A.1. p.pkt. 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełnienia ww. wymagań zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. B. Zdolność ekonomiczna i finansowa Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 50 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć aktualną polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 50 000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski. - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców. Ocena spełnienia ww. wymagań zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. C. Zdolność techniczna Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA WYKAZAŁ, ŻE: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - należy wykazać co najmniej d w i e roboty w ramach odrębnych umów o charakterze podobnym tj. roboty ogólnobudowlane o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 12 000,00 zł (brutto) Do oferty należy dołączyć: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - należy wykazać co najmniej d w i e roboty w ramach odrębnych umów o charakterze podobnym tj. roboty ogólnobudowlane o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 12 000,00 zł (brutto) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz wykonanych robót o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców) 2) dysponuje lub będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do projektowania i wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156 , poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art.6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: a) osobą / osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej Do oferty należy dołączyć: - kserokopię uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców) Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego -pok. 20 - cena 16 zł (brutto).
Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej
przekazanie za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejsce składania ofert: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, ul. Filaretów 31 - SEKRETARIAT - pokój nr 15,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE Nr 1 - Remont wolnostanu - lokalu mieszkalnego, będącego własnością Gminy Miasta Tychy, przy al. Niepodległości 12 / 19, administrowanego przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dla ZADANIA Nr 1: 1. Roboty rozbiórkowe i murarskie - wykłucie bruzd poziomych i pionowych w ścianach - przebicie otworów w ścianach 2. Wymiana stolarki okiennej na PCV - wykucie z muru ościeżnic drewnianych - osadzenie okien i drzwi balkonowych - wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych - montaż nawietrzników okiennych 3. Wymian stolarki drzwiowej - wykucie z muru ościeżnic drewnianych - montaż drzwi wewnątrzlokalowych - zmniejszenie skrzydeł drzwiowych 4. Roboty tynkarskie - wykonanie tynków zwykłych - umocowanie siatek tynkarskich 5. Roboty malarskie - malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków - malowanie farbą olejną elementów metalowych 6. Roboty posadzkowe - zerwanie posadzek - ułożenie posadzki z tworzyw sztucznych 7. Instalacja wodno - kanalizacyjna 8. Instalacja gazu 9. Instalacja c. o. 10. Instalacja elektryczna 11. Roboty towarzyszące - wywóz gruzu spryzmowanego Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót w których przedstawiono podstawy nakładów rzeczowych, ilość i jednostkę.: 1) Przedmiar - roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe i murarskie w lp. od 1.1 ÷ 1.7 - stolarka okienna w lp. od 2.1 ÷ 2.4 - wymiana stolarki drzwiowej w lp. od 3.1 ÷ 3.7 - roboty tynkarskie w lp. od 4.1 ÷ 4.4 - roboty malarskie w lp. od 5.1 ÷ 5.8 - roboty posadzkowe w lp. od 6.1 ÷ 6.13 - instalacja wod-can w lp. od 7.1 ÷ 7.20 - instalacja gazu w lp. od 8.1 ÷ 8.13 - instalacja c. o. w lp. od 9.1 ÷ 9.3 - inne w lp. od 10.1 ÷ 10.2 2) Przedmiar - roboty elektryczne: - instalacje elektryczne w lp. od 1.1 ÷ 1.40.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.22-6, 45.42.11.32-8, 45.42.11.31-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.21.10-8, 45.33.30.00-0, 45.33.11.00-7, 45.31.00.00-3, 45.11.12.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE Nr 2 - Remont wolnostanu - lokalu mieszkalnego, będącego własnością Gminy Miasta Tychy, przy al. Niepodległości 12 / 13, administrowanego przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dla ZADANIA Nr 2: 1. Roboty rozbiórkowe i murarskie - wykłucie bruzd poziomych i pionowych w ścianach - przebicie otworów w ścianach 2. Wymiana stolarki okiennej na PCV - wykucie z muru ościeżnic drewnianych - osadzenie okien i drzwi balkonowych - wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych - montaż nawietrzników okiennych 3. Wymian stolarki drzwiowej - wykucie z muru ościeżnic drewnianych - montaż drzwi wewnątrzlokalowych - zmniejszenie skrzydeł drzwiowych 4. Roboty tynkarskie - wykonanie tynków zwykłych - umocowanie siatek tynkarskich 5. Roboty malarskie - malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków - malowanie farbą olejną elementów metalowych 6. Roboty posadzkowe - zerwanie posadzek - ułożenie posadzki z tworzyw sztucznych 7. Instalacja wodno - kanalizacyjna 8. Instalacja gazu 9. Instalacja c. o. 10. Instalacja elektryczna 11. Roboty towarzyszące - wywóz gruzu spryzmowanego Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót w których przedstawiono podstawy nakładów rzeczowych, ilość i jednostkę.: 1) Przedmiar - roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe i murarskie w lp. od 1.1 ÷ 1.7 - stolarka okienna w lp. od 2.1 ÷ 2.4 - wymiana stolarki drzwiowej w lp. od 3.1 ÷ 3.7 - roboty tynkarskie w lp. od 4.1 ÷ 4.3 - roboty malarskie w lp. od 5.1 ÷ 5.8 - roboty posadzkowe w lp. od 6.1 ÷ 6.13 - instalacja wod-can w lp. od 7.1 ÷ 7.20 - instalacja gazu w lp. od 8.1 ÷ 8.13 - instalacja c. o. w lp. od 9.1 ÷ 9.3 - inne w lp. od 10.1 ÷ 10.2 2) Przedmiar - roboty elektryczne: - instalacje elektryczne w lp. od 1 ÷ 1.34.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.22-6, 45.42.11.32-8, 45.42.11.31-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.33.24.00-7, 45.33.30.00-0, 45.33.11.00-7, 45.31.00.00-3, 45.11.12.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont kanalizacji sanitarnej podposadzkowej wraz z przyłączem dla Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Tychach
- Remont drogi i chodnika przy ul. Ujejskiego 38 - 46
- Remont kolektorów miejskich na terenie miasta Tychy
- Przebudowa zjazdu na Oczyszczalni Ścieków w Tychach
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Zakup oświetlenia na salę teatralną Teatru Małego
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont kotłowni i instalacji gazowej z szafką gazową oraz remont elewacji w budynku szklarni dużej
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku XIII Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte ul. Sądowa 4, 31-542 Kraków
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska i Melioracji w Krakowie przy ul. Ułanów 9
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Remont oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku biurowo-szkoleniowym Ośrodka Szkolenia PIP we Wrocławiu przy ul. M. Kopernika 5
- Wykonanie remontu parkietów oraz malowanie ścian i sufitów w salach i na klatce schodowej w budynku Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.