eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pakosław › Usługa gotowania i dystrybucji posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Osieku CPV 55322000-3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-02

Pakosław: Usługa gotowania i dystrybucji posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Osieku CPV 55322000-3
Numer ogłoszenia: 260 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 505134 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Osiek 54, 63-920 Pakosław, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5478331, faks 0-65 5478331.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa gotowania i dystrybucji posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Osieku CPV 55322000-3.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Usługa gotowania i dystrybucji posiłków dla mieszkańców DPS Osiek ( kod CPV 55322000-3.) Oferent wykonujący usługę gastronomiczną winien przygotować całodobowe wyżywienie dla 92 mieszkańców, tj. osób przewlekle psychicznie chorych (ilość posiłków dzienna z tolerancją - 15 % maksymalnego stanu mieszkańców). Podstawą żywienia mieszkańców jest dieta normalna, w skład której wchodzi: śniadanie, obiad, kolacja oraz posiłek dodatkowy (podwieczorek). Należy uwzględnić przygotowywanie posiłków w okresie świąt oraz okazjonalnych uroczystości z uwzględnieniem tradycyjnych potraw.Przygotowanie posiłków dla mieszkańców powinno być oparte na nomenklaturze diet obowiązujących przy żywieniu różnych jednostek chorobowych.U zamawiającego funkcjonują następujące rodzaje diet: 1) normalna 2) lekkostrawna,3) wysokobiałkowa,4) niskobiałkowa, 5) wysokokaloryczna,6) niskokaloryczna, 7) wątrobowa, niskotłuszczowa, 8) cukrzycowa,9) małosolna,10) wrzodowa,11) płynna papkowata,12) redukująca,13) dieta bezglutenowa,14) dieta przemielona.15) dieta ubogopurynowa16) dla chorego na fenyloketonurie.Oferent ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie zaleceń dietetycznych zamawiającego w zakresie poszczególnych rodzajów diet. Oferent zapewni dodatkowy posiłek (podwieczorek) dla mieszkańców zgodnie z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012r. DZU poz.964 ze zm. w sprawie domów pomocy społecznej. Oferent przygotowane posiłki dostarczy do poszczególnych części Domu: Pałac ok.-43 osób, Nowy Pawilon ok.-41 osób i Hostel ok.- 8 osób . Roznoszeniem posiłków między mieszkańcami zajmą się pracownicy Zamawiającego. Posiłki dla mieszkańców muszą być dostarczane o ściśle ustalonych porach dnia: - śniadanie - 7.30 - 8.00- obiad i podwieczorek - 12.30 - 13.00- kolacja- 17.00 - 18.00 2. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: -Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie udzielił 21 dniowy termin płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonanie zadania; -Zamawiający żąda, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.-Zamawiający żąda ,aby wykonawca odbierał na własny koszt odpady pokonsumpcyjne po każdych posiłkach.-Zamawiający żąda ,aby wykonawca przechowywał próbki żywnościowe zgodnie z obowiązującymi przepisami.-Zamawiający żąda, aby wykonawca umożliwił dokonywanie kontroli sposobu przygotowania posiłków ,czystości,temperatury ,terminów ważności produktów itp.-Zamawiający zastrzega sobie prawo do ważenia i degustacji dostarczonych posiłków..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GASTRO SERWIS Sp.z.o.o, Łódź ul.Przybyszewskiego 255/267, 92-338 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 368372,60

  • Oferta z najniższą ceną: 368372,60 / Oferta z najwyższą ceną: 368372,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.