Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2011-08-26
Szydłów: Druk materiałów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 260724 - 2011; data zamieszczenia: 26.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szydłów , ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3545125, faks 041 3545125.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk materiałów promocyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Skład i druk monografii Szydłowa Format środki: 170 x 240 mm Papier środki: kreda błysk, 90 g-m2 Objętość środki: 552 strony Nadruk środki: 4+4 CMYK Oprawa: Twarda (nie mniej niż 1500 g-m2), szyto-klejona, grzbiet wyoblony, nadruk 4+0, folia błysk przód, wyklejka biała. Kieszeń papierowa przyklejona do wewnętrznej strony okładki - z tyłu, papier biały nie mniej niż 230 g-m2, bez druku. Kieszeń ma umożliwić dołączenie wkładki formatu A5 o objętości max 32 kartki o gramaturze 90 g-m2. Nakład: 1000 egzemplarzy Skład publikacji: 1 kolumnowy, maksymalnie 200 zdjęć i grafik, zdjęcia zostaną dostarczone w formie elektronicznej, w kolorystyce RGB, teksty zostaną dostarczone w formie elektronicznej w formacie Word. Wykonawca zapewni tłumaczenie streszczenia o objętości nieprzekraczającej 20.000 (dwadzieścia tysięcy) znaków ze spacjami z języka polskiego na język angielski, niemiecki, francuski i rosyjski. Przetłumaczone streszczenie w językach obcych zamieszczone zostanie na końcu monografii. Numer ISBN - tak, własny numer Urzędu Gminy. Zamawiający dostarczy teksty oraz zdjęcia Wykonawcy poprzez ftp, e-mail lub na płycie CD -DVD. Przed drukiem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu złożony materiał w formacie PDF lub w formie papierowego wydruku do akceptacji. Wykonawca jest zobowiązany do naniesienia korekt w publikacji według uwag Zamawiającego. Zamawiający przekaże swoje uwagi w ciągu 2 dni od otrzymania wydruku próbnego. Wykonawca może rozpocząć druk po akceptacji Zamawiającego. Pakowanie - paczki do 10 kg. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie do 30 września 2011 r. Wykonawca dostarczy finalną wersję elektroniczną publikacji w formacie pdf - w trzech egzemplarzach na CD lub DVD. Zadanie współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego w ramach projektu Szydłów - polskie Carcassonne - kampania promocyjna. Zadanie 2. Druk materiałów promocyjnych 13. Międzynarodowego Turnieju Rycerskiego o Miecz Króla Kazimierza Wielkiego 1) Druk plakatów 13. Międzynarodowy Turniej Rycerski o Miecz Króla Kazimierza Wielkiego. Format A2, Papier kreda błysk 135 g-m2 Druk 4+0 CMYK Nakład 1000 egz. Zleceniodawca dostarczy Wykonawcy projekt plakatu w formacie Corel 13. Wykonawca dostarczy plakaty do siedziby Zamawiającego w ciągu 4 dni od otrzymania projektu. Termin wykonania zamówienia - nie później niż do 23 września 2011 r. 2) Druk ulotek 13. Międzynarodowy Turniej Rycerski o Miecz Króla Kazimierza Wielkiego. Format A4 składane na 3 (falcowane) Papier kreda błysk 90 g-m2 Druk 4+4 CMYK Nakład 10.000 egz. Zleceniodawca dostarczy Wykonawcy projekt ulotki w formacie Corel 13. Wykonawca dostarczy ulotki do siedziby Zamawiającego w ciągu 4 dni od otrzymania projektu. Termin wykonania zamówienia - nie później niż do 23 września 2011 r. 3) Druk zaproszeń 13. Międzynarodowy Turniej Rycerski o Miecz Króla Kazimierza Wielkiego wraz z kopertami. Format A4 składane na 3 - po złożeniu 99 mm x 210 mm Papier kreda błysk 300 g-m2 Druk 4+1 CMYK (jedna strona pełny kolor, druga strona tylko czarny) Koperty białe formatu DL bez nadruku Nakład 500 egz. Zleceniodawca dostarczy Wykonawcy projekt zaproszenia w formacie Corel 13. Wykonawca dostarczy zaproszenia do siedziby Zamawiającego w ciągu 4 dni od otrzymania projektu. Termin wykonania zamówienia - nie później niż do 23 września 2011 r. Zadanie współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego w ramach projektu Szydłów - polskie Carcassonne - kampania promocyjna. Zadanie 3. Druk katalogów poplenerowych 1) Druk katalogu V Międzynarodowy Plener Rzeźbiarski Format A4 Papier środki i okładka - kreda błysk 250 g-m2 Druk 4+4 CMYK Objętość 20 stron razem z okładką Nakład 300 egz. Szycie drutem - zszywka w dwóch miejscach Zleceniodawca dostarczy Wykonawcy projekt w formacie Corel 13. Wykonawca dostarczy katalog do siedziby Zamawiającego w ciągu 7 dni od otrzymania projektu. Termin wykonania zamówienia - nie później niż 30 listopada 2011 r. 2) Druk katalogu Międzynarodowy Plener Malarski Szydłów 2011 Format A4 Papier środki i okładka - kreda błysk 250 g-m2 Druk 4+4 CMYK Objętość 20 stron razem z okładką Nakład 300 egz. Szycie drutem - zszywka w dwóch miejscach Zleceniodawca dostarczy Wykonawcy projekt w formacie Corel 13. Wykonawca dostarczy katalog do siedziby Zamawiającego w ciągu 7 dni od otrzymania projektu. Termin wykonania zamówienia - nie później niż 30 listopada 2011 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zmówienia podstawowego, zgodnie z zapisami art. 67 ust.1 pkt.6 Pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz oferty wg załącznika 1 SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy wg załącznika 2 SIWZ, 3) Oświadczenia oraz dokumenty w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika 3 SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, osoby fizyczne - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2, c) wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast wymienionego dokumentu składa dokumenty zgodne z §4 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4) Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, składa wraz z ofertą pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - ewentualnie do wykorzystania oświadczenie - załącznik 4 SIWZ, 5) Jeżeli podmioty, o których mowa w ppkt 4, będą brały udział w realizacji części zamówienia wykonawca złoży wraz ofertą, dokumenty wymienione w ppkt 3, dotyczące tych podmiotów, 6) Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 7) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne są następujące warunki zmiany terminu zakończenia przedmiotu umowy: a) w przypadku zaistnienia okoliczności, o których stanowi art. 67 ust. 1 pkt. 5 i 6, ustawy Pzp w następstwie, których mogłaby zostać zawarta umowa na wykonanie robót dodatkowych lub uzupełniających, b) w przypadku realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, c) w przypadku zajścia okoliczności (zdarzeń), na które strony nie miały wpływu, a dotyczyły działania lub zaniechania osób trzecich lub organów administracji, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy i czyniących niemożliwym spełnienie świadczeń stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Skład i druk monografii Szydłowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Format środki: 170 x 240 mm Papier środki: kreda błysk, 90 g-m2 Objętość środki: 552 strony Nadruk środki: 4+4 CMYK Oprawa: Twarda (nie mniej niż 1500 g-m2), szyto-klejona, grzbiet wyoblony, nadruk 4+0, folia błysk przód, wyklejka biała. Kieszeń papierowa przyklejona do wewnętrznej strony okładki - z tyłu, papier biały nie mniej niż 230 g-m2, bez druku. Kieszeń ma umożliwić dołączenie wkładki formatu A5 o objętości max 32 kartki o gramaturze 90 g-m2. Nakład: 1000 egzemplarzy Skład publikacji: 1 kolumnowy, maksymalnie 200 zdjęć i grafik, zdjęcia zostaną dostarczone w formie elektronicznej, w kolorystyce RGB, teksty zostaną dostarczone w formie elektronicznej w formacie Word. Wykonawca zapewni tłumaczenie streszczenia o objętości nieprzekraczającej 20.000 (dwadzieścia tysięcy) znaków ze spacjami z języka polskiego na język angielski, niemiecki, francuski i rosyjski. Przetłumaczone streszczenie w językach obcych zamieszczone zostanie na końcu monografii. Numer ISBN - tak, własny numer Urzędu Gminy. Zamawiający dostarczy teksty oraz zdjęcia Wykonawcy poprzez ftp, e-mail lub na płycie CD-DVD. Przed drukiem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu złożony materiał w formacie PDF lub w formie papierowego wydruku do akceptacji. Wykonawca jest zobowiązany do naniesienia korekt w publikacji według uwag Zamawiającego. Zamawiający przekaże swoje uwagi w ciągu 2 dni od otrzymania wydruku próbnego. Wykonawca może rozpocząć druk po akceptacji Zamawiającego. Pakowanie - paczki do 10 kg. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie do 30 września 2011 r. Wykonawca dostarczy finalną wersję elektroniczną publikacji w formacie pdf - w trzech egzemplarzach na CD lub DVD. Zadanie współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego w ramach projektu Szydłów - polskie Carcassonne - kampania promocyjna..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druk materiałów promocyjnych 13. Międzynarodowego Turnieju Rycerskiego o Miecz Króla Kazimierza Wielkiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Druk plakatów 13. Międzynarodowy Turniej Rycerski o Miecz Króla Kazimierza Wielkiego. Format A2, Papier kreda błysk 135 g-m2 Druk 4+0 CMYK Nakład 1000 egz. Zleceniodawca dostarczy Wykonawcy projekt plakatu w formacie Corel 13. Wykonawca dostarczy plakaty do siedziby Zamawiającego w ciągu 4 dni od otrzymania projektu. Termin wykonania zamówienia - nie później niż do 23 września 2011 r. 2) Druk ulotek 13. Międzynarodowy Turniej Rycerski o Miecz Króla Kazimierza Wielkiego. Format A4 składane na 3 (falcowane) Papier kreda błysk 90 g-m2 Druk 4+4 CMYK Nakład 10.000 egz. Zleceniodawca dostarczy Wykonawcy projekt ulotki w formacie Corel 13. Wykonawca dostarczy ulotki do siedziby Zamawiającego w ciągu 4 dni od otrzymania projektu. Termin wykonania zamówienia - nie później niż do 23 września 2011 r. 3) Druk zaproszeń 13. Międzynarodowy Turniej Rycerski o Miecz Króla Kazimierza Wielkiego wraz z kopertami. Format A4 składane na 3 - po złożeniu 99 mm x 210 mm Papier kreda błysk 300 g-m2 Druk 4+1 CMYK (jedna strona pełny kolor, druga strona tylko czarny) Koperty białe formatu DL bez nadruku Nakład 500 egz. Zleceniodawca dostarczy Wykonawcy projekt zaproszenia w formacie Corel 13. Wykonawca dostarczy zaproszenia do siedziby Zamawiającego w ciągu 4 dni od otrzymania projektu. Termin wykonania zamówienia - nie później niż do 23 września 2011 r. Zadanie współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego w ramach projektu Szydłów - polskie Carcassonne - kampania promocyjna..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Druk katalogów poplenerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Druk katalogu V Międzynarodowy Plener Rzeźbiarski Format A4 Papier środki i okładka - kreda błysk 250 g-m2 Druk 4+4 CMYK Objętość 20 stron razem z okładką Nakład 300 egz. Szycie drutem - zszywka w dwóch miejscach Zleceniodawca dostarczy Wykonawcy projekt w formacie Corel 13. Wykonawca dostarczy katalog do siedziby Zamawiającego w ciągu 7 dni od otrzymania projektu. Termin wykonania zamówienia - nie później niż 30 listopada 2011 r. 2) Druk katalogu Międzynarodowy Plener Malarski Szydłów 2011 Format A4 Papier środki i okładka - kreda błysk 250 g-m2 Druk 4+4 CMYK Objętość 20 stron razem z okładką Nakład 300 egz. Szycie drutem - zszywka w dwóch miejscach Zleceniodawca dostarczy Wykonawcy projekt w formacie Corel 13. Wykonawca dostarczy katalog do siedziby Zamawiającego w ciągu 7 dni od otrzymania projektu. Termin wykonania zamówienia - nie później niż 30 listopada 2011 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI SZYDŁÓW
więcej: przetargi SZYDŁÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





