eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościan › Sporządzenie operatów szacunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-18

Kościan: Sporządzenie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 26066 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kościan , al. Tadeusza Kościuszki 22, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 65 512 14 66, faks 65 5122700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscian.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie operatów szacunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów szacunkowych, w których zostanie określona wartość praw do nieruchomości, które są niezbędne w sprawach prowadzonych przez Wydział Gospodarki Przestrzennej i Mienia Gminnego Urzędu Miejskiego Kościana. 2.Zamówienie będzie realizowane w częściach: 1)wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych przeznaczonych do sprzedaży i wykupu przez Gminę Miejską Kościan, 2)wycena nieruchomości gruntowych zabudowanych przeznaczonych do sprzedaży, 3)wycena lokali mieszkalnych, 4)wycena nieruchomości w celu ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi publiczne, 5)wycena nieruchomości w związku z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności oraz wycena nieruchomości gruntowych w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów, 6)wycena nieruchomości gruntowych niezbędna do przeprowadzenia postępowań dotyczących naliczenia opłaty planistycznej, 7)wycena nieruchomości gruntowych - opłata adiacencka - infrastruktura, wycena nieruchomości gruntowych - opłata adiacencka - podział ,oraz opinia na temat wzrostu wartości nieruchomości w skutek podziału geodezyjnego, 8)wycena służebności gruntowych i przesyłu, Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia, w zależności od potrzeb Zamawiającego 3.Zamówienie będzie realizowane w oparciu o zlecenia sporządzone przez Zamawiającego. 4.Operaty należy wykonać w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej. 5.Wycenę należy przeprowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami zawodowymi. 6.Wykonawca zostanie powołany jako biegły zgodnie z art. 84 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, ze zmianami)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienie zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21.08.1997 r. (t.j. Dz. U. 2010 Nr 102, poz. 651 z póź. zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/koscianm/index.php?pid=467
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Kościana Al. Kościuszki 22, pokój 204.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2013 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, kancelaria na parterze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych przeznaczonych do sprzedaży i wykupu przez Gminę Miejską Kościan..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie polega na sporządzeniu na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności/użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych niezabudowanych, przeznaczonych do sprzedaży oraz wykupu przez Gminę Miejską Kościan. 2.W zakresie sprzedaży przewiduje się wykonanie 20 operatów szacunkowych. Zamawiający może zwiększy zamówienie do 25%. 3.W zakresie wykupów przewiduje się wykonanie 6 operatów szacunkowych. Zamawiający może zwiększy zamówienie do 50%.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycena nieruchomości gruntowych zabudowanych przeznaczonych do sprzedaży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie polega na sporządzeniu na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowych zabudowanych przeznaczonych do sprzedaży. 2.Zamawiający przewiduje wykonanie 2 operatów szacunkowych. Zamawiający może zwiększyć zamówienie do 100 %.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycena lokali mieszkalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie polega na sporządzeniu na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej lokali mieszkalnych przeznaczonych do sprzedaży. 2.Zamawiający przewiduje sporządzenie 6 operatów szacunkowych. Zamawiający może zwiększy zamówienie do 50 %.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wycena nieruchomości w celu ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi publiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie polega na sporządzeniu na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego w celu ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi publiczne. 2.Zamawiający przewiduje sporządzenie 20 operatów szacunkowych. Zamawiający może zwiększy zamówienie do 25 %.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wycena nieruchomości w związku z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności oraz wycena nieruchomości gruntowych w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie polega na sporządzeniu na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości lub sprzedaży prawa własności nieruchomości na rzecz jej użytkownika wieczystego, oraz aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości. 2.W zakresie przekształceń Zamawiający przewiduje sporządzenie 30 operatów szacunkowych. Zamawiający może zwiększyć zamówienie do 10 operatów. 3.W zakresie aktualizacji Zamawiający przewiduje sporządzenie 100 operatów szacunkowych. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienie do 10 %.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wycena nieruchomości gruntowych niezbędna do przeprowadzenia postępowań dotyczących naliczenia opłaty planistycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie polega na sporządzeniu na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego w celu naliczenia opłaty planistycznej 2.Zamawiający przewiduje sporządzenie 2 operatów szacunkowych. Zamawiający może zwiększy zamówienie do 50 %.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wycena nieruchomości gruntowych - opłata adiacencka - infrastruktura, wycena nieruchomości gruntowych - opłata adiacencka - podział, oraz opinia na temat wzrostu wartości nieruchomości w skutek podziału geodezyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie polega na sporządzeniu na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego, z wyjątkiem opinii dotyczącej wzrostu wartości nieruchomości w skutek podziału geodezyjnego, w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego stworzeniem warunków do korzystania z wybudowanej infrastruktury technicznej, naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w skutek podziału nieruchomości, oraz określenia czy nastąpił wzrost wartości nieruchomości w skutek podziału geodezyjnego. 2.W zakresie infrastruktury przewiduje się wykonanie 100 operatów szacunkowych. Zamawiający może zwiększyć zamówienie do 20%. 3.W zakresie podziału przewiduje się wykonanie 6 operatów szacunkowych. Zamawiający może zwiększyć zamówienie do 50 %. 4.W zakresie opinii dotyczącej wzrostu wartości nieruchomości w skutek podziału geodezyjnego przewiduje się wykonanie 20 opinii. Zamawiający może zwiększyć zamówienie do 25 %.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wycena służebności gruntowych i przesyłu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie polega na sporządzeniu na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego w celu wyceny wartości rynkowej prawa służebności gruntowych i przesyłu. 2.Zamawiający przewiduje sporządzenie 10 operatów szacunkowych. Zamawiający może zwiększy zamówienie do 100 %..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.