eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Luzino › SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIAROZBUDOWA MIEJSCOWOŚCI LUZINO I ROBAKOWO O MIEJSCA REKREACYJNO-SPORTOWE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-19

Luzino: SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: ROZBUDOWA MIEJSCOWOŚCI LUZINO I ROBAKOWO O MIEJSCA REKREACYJNO-SPORTOWE
Numer ogłoszenia: 260522 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Luzino , ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782068 w. 49, faks 058 6782325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: ROZBUDOWA MIEJSCOWOŚCI LUZINO I ROBAKOWO O MIEJSCA REKREACYJNO-SPORTOWE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego nad realizacją zadania: rozbudowa miejscowości Luzino i Robakowo o miejsca rekreacyjno-sportowe. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją ww zadania, w szczególności poprzez nadzorowanie wykonania: Budowa bieżni o szerokości 4m wraz ze skocznią do skoków w dal w Luzinie położonej na działkach nr 935, 936, 937 i 939/3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności nadzór nad: 1) Budową bieżni o długości 260 mb i szerokości 4,0m o nawierzchni z tłucznia kruszonego grubości 15 cm, zamkniętej z obu stron obrzeżem o wymiarach 8 30 100cm. 2) Budową skoczni do skoku w dal z rozbieżnią o szerokości 4,0m o nawierzchni z tłucznia kruszonego grubości 15 cm, zamkniętą z obu stron obrzeżem o wymiarach 8 30 100 cm oraz zeskocznią o wymiarach 6,0m na 4,0m z nawierzchnią z piasku grubości 30 cm. 3) Budową odwodnienia poprzez 9 sztuk studzienek drenarskich umieszczonych po zewnętrznej stronie bieżni w odległości około 30 m jedna od drugiej oraz wbudowany wzdłuż obrzeży, na bieżni, drenaż z rur drenarskich w oplocie z filtrem z włókna syntetycznego podłączony do studzienek drenarskich, a następnie do istniejącej kanalizacji deszczowej. Montaż urządzeń do ćwiczeń na wolnym powietrzu w Luzinie położonych na działkach nr 935 oraz 191 na 42. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności nadzór nad: 1) Montażem urządzeń do ćwiczeń na wolnym powietrzu na działce nr 935, na podłożu nieutwardzonym poprzez zabetonowanie i osadzenie tulei oraz umocowanie stojaków urządzeń w miejscowości Luzino. Zestaw urządzeń, które zostaną zainstalowane na terenie działki to zestaw składający się z sześciu stanowisk (biegacz, orbitek, drabinka, podciąg nóg, wahadło, twister) i tablicy informacyjnej. 2) Montażem urządzeń do ćwiczeń na wolnym powietrzu na działce nr 191 na 42, na podłożu nieutwardzonym poprzez zabetonowanie i osadzenie tulei oraz umocowanie stojaków urządzeń w miejscowości Luzino. Zestaw urządzeń, które zostaną zainstalowane na terenie działki to zestaw składający się z czternastu stanowisk (biegacz, orbitek, drabinka, podciąg nóg, wahadło, twister, koło Tai chi, wyciąg górny, wyciskanie siedząc, wioślarz, prasa nożna) i tablicy informacyjnej. Wykonanie i montaż urządzeń na ścieżce zdrowia położonych na działkach nr 1432, 1433, 1434 w miejscowości Luzino oraz położonych na działkach nr 266, 268, 270, 271, 273 w miejscowości Robakowo. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności nadzór nad: 1) wykonaniem i montażem urządzeń sportowych i rekreacyjnych według projektu na podłożu nieutwardzonym poprzez zabetonowanie i osadzenie urządzeń położonych na działkach nr 1432, 1433, 1434 w miejscowości Luzino. Elementy ścieżki zdrowia: A) stacje ścieżki zdrowia: drabinka pionowa, mięśnie brzucha, skoki przez przeszkody, równoważnia wysoka, drabinka pozioma, równoważnia niska, drążki - podciąganie, bieg z przeszkodami, przeskoki przez przeszkody, drążek i drabinka pionowa, poręcze, przeplotnia, drabinka ukośna; B) obiekty małej architektury: brama z planszą. 2) Wykonaniem i montażem urządzeń sportowych i rekreacyjnych według projektu na podłożu nieutwardzonym poprzez zabetonowanie i osadzenie urządzeń położonych na działkach nr 266, 268, 270, 271, 273 w miejscowości Robakowo. Elementy ścieżki zdrowia: A) stacje ścieżki zdrowia: drabinka pionowa, mięśnie brzucha, skoki przez przeszkody, równoważnia wysoka, drabinka pozioma, równoważnia niska, drążki - podciąganie, bieg z przeszkodami, przeskoki przez przeszkody, drążek i drabinka pionowa, poręcze, przeplotnia, drabinka ukośna; B) obiekty małej architektury: brama z planszą. UWAGA! Pozostałe obiekty małej architektury ujęte w dokumentacji projektowej takie jak: drogowskaz dwukierunkowy, drogowskaz trzykierunkowy, ławka z bali, kosz na śmieci, palisada, schody terenowe, totem, tablica z nazwą stacji nie są objęte postępowaniem Rozbudowa miejscowości Luzino i Robakowo o miejsca rekreacyjno-sportowe i tym samym nie podlegają sprawowaniu nadzoru inwestorskiego. Szczegółowy zakres prac określony został w Dokumentacji Technicznej, stanowiącej Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, która zawiera: dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami, z których minimum 1 (jedna) osoba posiada uprawnienia budowlane w zakresie kierowania (nadzorowania) robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów. UWAGA! Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394 z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 5 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo (oryginał lub uwierzytelniona notarialnie kopia) osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - Załącznik nr 9.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie: przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zmiany terminu realizacji inwestycji, tym samym terminu rozliczenia projektu, ewentualnej zmiany składu osobowego lub dodanie nowych osób, które może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, o ile Wykonawca zapewni osoby o kwalifikacjach nie niższych niż przedstawione w ofercie, zmiany podwykonawcy, w przypadku kiedy Wykonawca powierzył wykonanie części zamówienia podwykonawcy oraz zmiany wynagrodzenia, w przypadku zmiany wysokości podatku VAT, w stopniu i terminie odpowiadającym tym zmianom.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.luzino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Luzino ul. 10 Marca 11 84-242 Luzino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Luzino Kancelaria ul. Ofiar Stutthofu 11 84-242 Luzino.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.