Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-30
Gdańsk: Roboty remontowe w budynku Wydziału Nauk Społecznych- etap I Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku zlokalizowanego przy ul. Bażyńskiego 4 w części I i części II.
Numer ogłoszenia: 260494 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku Wydziału Nauk Społecznych- etap I Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku zlokalizowanego przy ul. Bażyńskiego 4 w części I i części II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynku Wydziału Nauk Społecznych -etap I Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 4 w części I i części II. Zakres robót obejmuje głównie adaptację pomieszczeń w budynku Wydziału związanych z ich przystosowaniem do aktualnych potrzeb użytkownika. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dla części I oraz części II. Zakres robót obejmuje dwie części robót: Część I: 1.Prace budowlane, sanitarne i elektryczne związane z adaptacją pomieszczeń nr I175, I155, I115, I201, I101 g,I101h, I382,Sali malarstwa i teatralnej- I465, I4 65 a, I466,I467, I468. 2.Wykonanie dodatkowych gniazd telefonicznych i komputerowych oraz rozprowadzenie sieci Wi-Fi z montażem gniazd 230 V 3.Montaż barierek dla usprawnienia ruchu dla osób niepełnosprawnych Część II: 1. Wymiana okien w sześciu pomieszczeniach. Szczegółowy zakres robót przedstawia załącznik nr 7- dokumentacja techniczna ze specyfikacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy ( ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu przetargu ponosi Wykonawca). W ramach niniejszej oferty przetargowej wykonawca zobowiązany jest do - Zapewnia pełnienia całodobowego serwisu zainstalowanych urządzeń i instalacji telefonicznych i komputerowych i stolarki w okresie gwarancji zgodnie z obowiązującymi przepisami i DTR urządzeń - opracowanie instrukcji obsługi i przeszkolenia personelu ww. systemu Gwarancja - min 48 miesięcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. Przedstawią ofertę zgodną z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. Udzielą co najmniej 48 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, liczonej od dnia odbioru końcowego robót. 5. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi; 6. Wykażą się wykonaniem (rozpoczętych i zakończonych ) w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia; 7. Skierują do pracy kierownika budowy o odpowiednich uprawnieniach (branża budowlana - konstrukcyjna), należącego do Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Wykażą się posiadaniem opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Zapewnia pełnienie całodobowego serwisu zainstalowanych urządzeń i instalacji telefonicznych i komputerowych i stolarki w okresie gwarancji - maksymalny czas reakcji 2 godziny ( zał. nr 8) 2. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów wymienionych w pkt. V SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2.), 4. Wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania, ich wartości, krótkiego opisu roboty budowlanej, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały wykonane należycie (załącznik nr 3) 5. Wykaz części zamówienia, które będą zlecone podwykonawcom. (załącznik nr 5) 6. Uprawnienia budowlane przewidywanego kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (załącznik nr 4). 7. Oświadczenie Wykonawcy o serwisie (załącznik nr 8) 8. Kopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, pok. nr 124 I piętro ( Dział Zamówień Publicznych ) Uniwersytet Gdański.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 12:00, miejsce: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, pok. nr 124 I piętro ( Dział Zamówień Publicznych ) Uniwersytet Gdański.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- 2025. Utrzymanie oznakowania przystanków
- Kompleksowe utrzymanie terenu Westerplatte w Gdańsku w okresie od 01.01.2026 - 31.12.2026 r.
- Zakup paliw i produktów pozapaliwowych oraz usług samochodowych za pomocą kart flotowych
- dostawa energii elektrycznej
- Dostawa agregatów prądotwórczych
- Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach Teatru Wybrzeże w Gdańsku i w Sopocie
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku bramnego i gospodarczego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Remont dachu w budynku garażowo - magazynowo - warsztatowym Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Malborku, przy ul. Wybickiego 1
- Remont pomieszczeń w budynku A w KM PSP w Opolu.
- Remont dwóch pomieszczeń w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 61 W JAWORZNIE
- Wykonanie robót remontowych w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Pcimiu
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





