eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Zakup trzynastu zestawów multimedialnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-26

Legnica: Zakup trzynastu zestawów multimedialnych
Numer ogłoszenia: 260440 - 2011; data zamieszczenia: 26.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Legnicy , pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7212100, faks 076 7212115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup trzynastu zestawów multimedialnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup trzynastu zestawów multimedialnych, w których skład wchodzą urządzenia i elementy jak niżej : Projektor multimedialny Parametry Technologia: DLP Rozdzielczość rzeczywista: min. 1.024 x 768 (XGA) Kontrast min. 2.000:1 Jasność (ANSI lm) min. 2.000 / 1.550 (ECO) Poziom szumu:max. 37 db (tryb normalny) / 29 db (ECO) Żywotność lampy: min. 2000h (tryb normalny) / 3000h (ECO) Zużycie energii: max. 380 W (tryb normalny) / 310 W (ECO) / <1 W (Stand-by) Współczynnik odległości: max. 0.20 : 1 Odległość od ekranu (metry) min w zakresie - 0.050 - 0.140 Szerokość obrazu (metry) min. w zakresie - 1.22 - 2.24 Minimalny zestaw wejść sygnałowych 2 x VGA (D-Sub 15); Composite video Audio: 2 x mini jack 3.5mm, 2 x RCA (L/R); S-Video; HDMI Minimalny zestaw wyjść sygnałowych VGA (D-Sub15) dopuszczalne przełączanie z wejścia Audio: 1 x mini jack 3.5mm Możliwość sterowania pracą projektora poprzez porty RS232 / RJ45 Głośnik: min. 9W Waga: max. 6.1 kg Wymiary nie większe niż: 178 x 321 x 386 Projektor powinien być dostarczony z następującymi akcesoriami :min. 10 metrowy przewód VGA 2x D-SUB 15PIN (projektor D-SUB VGA - komputer D-SUB VGA) o parametrach pozwalających poprowadzenie wraz z przewodem zasilającym projektor nie powodując przy tym zakłóceń obrazu w/w. Nie gorszy niż Digitus PREMIUM XGA 2x ferryt, min. 10 metrowy przewód połączeniowy sygnału dźwięku - 3,5 STR - 3,5 STR wykonany w technologii miedzi beztlenowej, elastyczny w pełni ekranowany, nie gorszy niż Prolink TCV 2320, pilot i baterie do pilota, instrukcja obsługi, karta gwarancyjna, uchwyt ścienny dedykowany do modelu projektora w kolorze białym, Możliwość regulacji uchwytu: - pochylenia w osi uchwytu +/- 15° - Możliwość regulacji pochylenia na boki +/- 22.5° - Maksymalny udźwig - 25 kg - Dodatkowa linka odciążająca w zestawie Warunki gwarancji Gwarancja producenta - min. 3 lata na projektor, 3 lata lub 2 tys godzin na lampę Funkcje ułatwiające pracę z projektorem: - Menu ekranowe w j. polskim, - funkcja MyLogo, - filtr o wydłużonej żywotności, - sterowanie przez sieć - Auto set-up, - blokada klawiszy, - Direct On/Off, - korekcja Keystone (w pionie +/-5°), - zabezpieczenie kodem PIN, - timer prezentacji. Tablica interaktywna Parametry Przekątna powierzchni roboczej obrazu wyświetlanego z projektora Min. 79 cali Format obrazu 4:3 Technologia pozycjonowania punktu wskazania: dotykowa (pozycjonowanie w podczerwieni) Rodzaj powierzchni Matowa nie powodująca refleksów przy projekcji obrazu, żadne uszkodzenie nie wpływa na działanie tablicy, ceramiczna, suchościeralna (do pisania pisakami suchościeralnymi) magnetyczna Sposób obsługi: Pióro bez elementów elektronicznych, palec lub dowolny wskaźnik. Pełna emulacja prawego i lewego klawisza myszy bez konieczności przełączania funkcji. Rozdzielczość rzeczywista min. 4096 x 4096 Prędkość kursora min. 120 x sekundę Czas reakcji:Pierwsza kropka: 25ms, ciągła kropka: 8ms Komunikacja i zasilanie: Stała, przewodowe - USB Funkcje tablicy Trwale zintegrowany z powierzchnią tablicy pasek skrótów znajdujący się po obu stronach powierzchni umożliwiający co najmniej przełączanie stron w oprogramowaniu, wstawianie nowej strony w wersji białej oraz czarnej, przechwytywanie obrazu z pulpitu komputera, zmiana grubości pisaków, zapisywanie pracy, cofanie ruchu, uruchamianie gumki oraz przełączanie pomiędzy trybami. Półka na pisaki, która automatycznie zmienia kolor zakreślanych linii w zależności od tego który z pisaków jest podniesiony lub uruchamia funkcję gumki jeśli podniesiona jest gumka. Akcesoria Przynajmniej 3 pisaki zakończone gąbką (czerwony, czarny, niebieski), okrągły wymazywacz, wskaźnik teleskopowy, półka na pisaki rozpoznająca kolor podniesionego pisaka, przewód połączenia stałego z komputerem min 7 m, uchwyty do montażu na ścianie, kpl 4 pisaków przeznaczony do powierzchni suchościeralnych gwarantujących całkowite usunięcie na sucho bez pozostawionych śladów użycia, oprogramowanie w języku polskim, instrukcja obsługi. Gwarancja: 5 letnia gwarancja producenta tablicy interaktywnej realizowana przez certyfikowany serwis w Polsce Właściwości oprogramowania Ogólne cechy oprogramowania - Oprogramowanie dostarczone przez producenta tablicy interaktywnej, - Oprogramowanie w Polskiej wersji językowej - Licencja dla szkoły - możliwość zainstalowania oprogramowania na dowolnej liczbie komputerów będących w posiadaniu szkoły. - System operacyjny - Windows 2000/XP/Vista/Windows 7 32 i 64 bity. - Możliwość dostosowania profilu menu do indywidualnych potrzeb użytkownika - poprzez utworzenie zestawu wybranych funkcji oprogramowania, Narzędzia ułatwiające prowadzenie zajęć: Wirtualne pisaki - możliwość nanoszenia notatek za pomocą cyfrowego atramentu, możliwość wyboru pomiędzy piórem, pędzlem, pisakiem teksturowym, pisakiem laserowym - Funkcje koncentrujące uwagę słuchaczy na istotnym fragmencie prezentacji - Reflektor z możliwością edycji kształtu, Kurtyna, która umożliwia zakrycie ekranu i przesuwanie go wg zdefiniowanego kierunku w pionie lub w poziomie, - Inteligentny długopis - rozpoznający odręcznie naszkicowane kształty strzałek i figur geometrycznych, - Funkcja lupy - umożliwia powiększenie wybranego fragmentu ekranu, możliwość użycia szkła powiększającego w celu analizy tekstu na ekranie, - Odtwarzanie zawartości strony - możliwość odtworzenia zawartości strony (slajdu) oraz każdego za pomocą jednego przycisku, bez konieczności uruchamiania dodatkowych funkcji, - Wbudowana nagrywarka ekranu - możliwość zapisu wszystkich czynności wykonywanych na komputerze w postaci sekwencji filmowej z dźwiękiem. - Rozpoznawanie pisma odręcznego - Funkcja rozpoznawania pisma ręcznego łącznie z rozpoznawaniem polskich znaków i jego konwersja na tekst komputerowy. Możliwość zawężenia zakresu rozpoznawanych znaków do samych liter lub liczb. - Funkcja -chwytania obrazu - przesuwanie całej zawartości ekranu dostępne bez konieczności uruchamiania dodatkowych funkcji - Funkcja zarządzania bibliotekami katalogów - umożliwiająca wyświetlenie zawartości dowolnego katalogu w postaci drzewa, - Integracja z pakietem MS Office - możliwość integracji notatek nanoszonych poprzez oprogramowanie tablicy z programami pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point), - Import plików multimedialnych - możliwość zaimportowania do prezentacji plików graficznych oraz filmów. Przedmiotowe narzędzia edukacyjne: - Wbudowana Baza figur geometrycznych - pozwala na łatwe wstawienia figur oraz brył geometrycznych do prezentacji, - Interaktywne narzędzia do geometrii - linijka, ekierka, kątomierz, cyrkiel umożliwiający zakreślenie pełnego koła oraz jego wycinka. Narzędzia z możliwością dostosowania ich wielkości do wymagań prezentacji, - Wykresy funkcji - automatyczne tworzenie wykresu funkcji trygonometrycznych poprzez zmianę wzoru funkcji w polu edycyjnym, - Budowanie działań matematycznych - umożliwia tworzenie zaawansowanych równań matematycznych z wykorzystaniem wbudowanej bazy szablonów, które mogą zostać zapisane w celu późniejszego wykorzystania, - Wbudowana baza wzorców tła - tło w kratkę, w linię, w pięciolinię, możliwość ustawienia jako tło dowolnego pliku graficznego. - Dodatki do zajęć fizyki - baza obiektów graficznych pozwalających na przygotowanie zajęć z fizyki, takich jak: wektory, bloczki, pochylnie, płaszczyzny, magnesy, soczewki itp. - Dodatki do zajęć chemii - narzędzia pozwalające na przygotowanie wzorów chemicznych, symulację powłok elektronowych oraz baza obiektów graficznych pozwalających na przygotowanie zajęć z zakresu chemii, takich jak: rurki, próbówki, kolby, lejki, zlewki, statywy, palniki. Narzędzia edycyjne: - Grupowanie i blokowanie obiektów graficznych - funkcja umożliwiająca grupowanie obiektów graficznych na wybranym slajdzie prezentacji w celu ich wspólnego przemieszczania oraz edycji, możliwość zablokowania obiektów. - Klonowanie obiektów graficznych - możliwość klonowania obiektów poprzez ich przeciąganie bez konieczności uruchamiania funkcji kopiuj / wklej. - Wypełnianie i edycja obiektów - możliwość wypełnienia obiektów narysowanych za pomocą pisaków w oprogramowaniu kolorem, teksturą oraz plikami graficznymi. - Eksport stron z oprogramowania - Możliwość zapisania materiału w formacie zgodnym z oprogramowaniem tablicy oraz możliwość wyeksportowania notatek do formatów: JPG, PDF, PPT, DOC, HTML. wraz z montażem jak niżej : - montaż tablicy interaktywnej, - montaż uchwytu, - montaż projektora, - montaż koryt dla przewodów zasilających i sygnałowych do 10m, - materiały potrzebne do tych operacji (koryta, kołki itp.), - usunięcie ubytków powstałych w trakcie montażu, - uruchomienie i właściwa kalibracja urządzeń (obraz projektora pokrywający maksymalny obszar roboczy przewidziany do wyświetlania obrazu - tablica interaktywna). zgodnie z załącznikiem nr 6 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na koszt własny (własnym transportem) urządzenia będące przedmiotem zamówienia do poszczególnych szkół wymienionych w par 1 ust 1 projektu umowy - Rozdział 3 siwz. 2.Szkoły są zobowiązane odebrać od Wykonawcy dostarczone urządzenia protokołem zdawczo-odbiorczym zgodnie z fakturą dostawy każda. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. W przypadku zaproponowania urządzenia o wyższych parametrach należy podać parametry sprzętu lub załączyć katalog, kartę techniczną, opis producenta, wydruk ze strony internetowej lub inny dokument, który w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będzie potwierdzał owe parametry urządzenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają poniższy warunek udziału w postępowaniu: Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. jako Wykonawca wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 zamówienie obejmujące dostawę min. 2 zestawów multimedialnych lub dwa zamówienia obejmujące dostawę min. 1 zestawu multimedialnego każde, w skład którego (zestawu) wchodzi projektor i tablica interaktywna - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku według : a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz. b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz + dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty wg załączonego wzoru Rozdziału Nr 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp wg załącznika nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie siłami własnymi w 100 % - wg załącznika nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Oświadczenie Wykonawcy na przyjęcie warunków zmian w umowie - wg załącznika nr 5 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wypełnioną umowę wg Rozdziału Nr 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wypełnienie i akceptacja umowy nie stanowi zobowiązań prawnych ze strony Zamawiającego. 6. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców. 7. W sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust 2b w zakresie warunków określonych w pkt. 13 Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 8. Wypełniony załącznik nr 6 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - podanie nazwy, modelu oraz ceny i producenta danego urządzenia. W przypadku zaproponowania urządzenia o wyższych parametrach należy podać parametry sprzętu lub załączyć katalog, kartę techniczną, opis producenta, wydruk ze strony internetowej lub inny dokument, który w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będzie potwierdzał owe parametry urządzenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami załącznika WARUNKI ZMIAN W UMOWIE - załącznik nr 5 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnica.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7 , pokój nr 22- Referat zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2011 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8 , pokój nr 208.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.