eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › DIZ/52/2008 Dostawa odczynników

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-10

Włocławek: DIZ/52/2008 Dostawa odczynników
Numer ogłoszenia: 260319 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, fax. 054 4129432.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ/52/2008 Dostawa odczynników.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW w następującym asortymencie: 1. LISS-L (ciekły ) 1op. x 250 ml - zamaiwana ilość 75 000 ml 2. PBS - buforowany roztwór soli fizjologicznej 1op. x 1000 ml - zamawiana ilość 25 000 ml 3. PAPAINA 1 but. = 3 - 5 ml - zamawiana ilość 1 800 ml 4. STANDARD ANTY-D 1 but. = 2 - 5 ml - zamawiana ilość 1 600 ml 5. SUROWICA ANTYGLOBULINOWA POLIWALENTNA 1 but. = 5 - 10 ml - zamawiana ilość 7 000 ml 6.ODCZYNNIK MONOKLONALNY anty-IgG do testów antyglobulinowych 1 but. = 2 - 10 ml - zamawiana ilość 140 ml 7. ODCZYNNIK MONOKLONALNY ANTY-A (dwa różne klony) 1 but. = 5 - 10 ml - zamawiana ilość 3 500 ml 8. ODCZYNNIK MONOKLONALNY ANTY-B (dwa różne klony) 1 but. = 5 - 10 ml - zamawiana ilość 3 500 ml 9. ODCZYNNIK MONOKLONALNY anty-D IgM+IgG 1 but. = 5 - 10 ml - zamawiana ilość 2 500 ml 10. ODCZYNNIK MONOKLONALNY anty-D IgM 1 but. = 5 - 10 ml- zamawiana ilość 2 500 ml 11. PEG - 20% roztwór GLIKOLU POLIETYLENOWEGO 1 but. x 4 ml - zamawiana ilość 240 ml 12. KONSERWOWANE KRWINKI WZORCOWE DO WYKRYWANIA PRZECIWCIAŁ (zestaw 3 fenotypów) 1 but. = 4 - 10 ml - zamawiana ilość 3 360 ml 13. KONSERWOWANE KRWINKI WZORCOWE DO UKŁADU ABO (zestaw 3 fenotypów) 1 but. = 4 - 10 ml - zamawiana ilość 3 600 ml 14. STANDARYZOWANE KRWINKI OPŁASZCZONE PRZECIWCIAŁAMI ANTY-D 1 but. = 2 - 10 ml - zamawiana ilość 400 ml 15. DOLICHOTEST 1 but. = 2 - 4 ml - zamawiana ilość 20 ml 16. ODCZYNNIK MONOKLONALNY ANTY-E (IgM) 1 but. = 5 ml - zamawiana ilość 20 ml 17. ODCZYNNIK MONOKLONALNY ANTY-e (IgM) 1 but. = 5 ml - zamawiana ilość 20 ml 18. ODCZYNNIK MONOKLONALNY ANTY- C (IgM) 1 but. = 5 ml - zamawiana ilość 20 ml 19. ODCZYNNIK MONOKLONALNMY ANTY-c (IgM) 1 but. = 5 ml - zamawiana ilość 20 ml 20. ODCZYNNIK MONOKLONALNY ANTY-CW (IgM) 1 but. = 5 ml - zamawiana ilość 20 ml 21. ODCZYNNIK MONOKLONALNY ANTY-K (IgM) 1 but. = 5 ml - zamawiana ilość 20 ml 22. KRWINKI WZORCOWE OPŁASZCZONE DO KONTROLI BTA 1 but. = 2 - 10 ml - zamawiana ilość 2 280 ml.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.62.00 - 24.49.62.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie będzie wymagał wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe wa-runki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie dostaw lub produkcji i dostaw odczynników dla placówek ochrony zdrowia. Wykonawca, który nie prowadzi działalności w ww. branży zostanie wykluczony z postępowania. 2 . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków z art. 22 ustawy pzp.; a. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. wypełniony i podpisany -Druk ofertowy-, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji; 3. wypełniony i podpisany -Formularz asortymentowo-cenowy-, zgodnie z Załącznikiem nr 1A,do niniejszej specyfikacji; 4. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji; 5. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji; 6. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 4 ; 7. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 8. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych; Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem -TAJNE- . Wszystkie doku-menty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Uwaga: brak któregokolwiek z dokumentów określonych w Rozdziale V i VI spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych-.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki we Włocławku ul. Wieniecka 49 87-800 Włocławek pokój 303 (budynek administracji, pokój 303).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki we Włocławku ul. Wieniecka 49 87-800 Włocławek pokój 303 (budynek administracji, pokój 303).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.