Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-07
Łódź: Zakup aparatury laboratoryjnej do Spec. Psych. ZOZ w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 260289 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, faks 042 6528620.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup aparatury laboratoryjnej do Spec. Psych. ZOZ w Łodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatury laboratoryjnej wraz z z dostawą, montażem i uruchomieniem, a także przeszkoleniem pracowników Zamawiającego - w siedzibie Zamawiającego . Zamówienie podzielono nna 3 Pakiety-części: Część 1 zamówienia: Zakup 1 szt. czytnika moczu. Część 2 zamówienia: Zakup 1 szt. analizatora biochemicznego Część 3 zamówienia: Zakup 1 szt. Analizatora hematologicznego. Właściwości techniczno - użytkowe urządzeń objętych 1 - 3 częścią zamówienia są podane w Załącznikach nr 2-1 - 2-3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Zamawiający wymaga zaoferowania wszystkich towarów objętych daną częścią zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 38.43.45.00-1, 38.43.45.70-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia wymaganego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę co najmniej 1 urządzenia spośród objętych zamówieniem z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia warunku .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga złożenia Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia razem z ofertą następujących dokumentów: 1. Dla wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców występujących wspólnie lub pełnomocnik tych wykonawców w imieniu ich wszystkich. 2. Jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie, to oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców występujących wspólnie. 3. Pełnomocnictwa, jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie. 4. Formularza oferty sporządzonego według wzoru podanego w Załączniku nr 1. 5. Formularzy właściwości techniczno - użytkowych sporządzonych według wzorów podanych w Załącznikach nr 2-1 - 2-3. Wykonawca składa formularze dotyczące tylko tych części zamówienia, na które składa ofertę. 6. Zestawień asortymentowo - cenowych towarów oferowanych w ramach części zamówienia, sporządzonych przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty, oddzielnie dla każdej części zamówienia, zawierających - imię i nazwisko lub nazwę i adres wykonawcy, - wskazanie części zamówienia, - nazwy oferowanych towarów i ich ceny netto i brutto oraz łączną wartość netto i brutto wszystkich towarów składających się na część zamówienia, wpisaną jako cena oferty w formularzu oferty. 7. Dla towarów będących wyrobami medycznymi dokumentów potwierdzających wpisanie oferowanych towarów do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania lub dokumentów potwierdzających zgłoszenie oferowanych towarów do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. 8. Dla towarów będących wyrobami medycznymi klasy I i IIa zamawiający dopuszcza złożenie, zamiast dokumentów wymienionych w p. 8., certyfikatów zgodności CE wystawionych przez jednostkę notyfikującą lub deklaracji zgodności WE wymaganych ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz oświadczenia wykonawcy, sporządzonego przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty, zawierającego - imię i nazwisko lub nazwę i adres wykonawcy, - nazwy oferowanych towarów i dla wyrobów medycznych ich klasę (I lub IIa) oraz wskazanie części zamówienia, w ramach której są oferowane, - tekst oświadczenia, że Towary te nie podlegają obowiązkowi zgłoszenia do rejestru, gdyż są wyrobami medycznymi klasy I i IIa, a ich pierwsze wprowadzenie do obrotu lub do używania już nastąpiło w innym niż Polska kraju członkowskim UE lub EFTA. 9. Dla towarów nie będących wyrobami medycznymi certyfikatów znaku CE dla oferowanych towarów i oświadczenia wykonawcy, sporządzonego przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty, zawierającego: - imię i nazwisko lub nazwę i adres wykonawcy, - nazwy oferowanych towarów, - tekst oświadczenia, że Towary te nie są wyrobami medycznymi. Wszystkie dokumenty sporządzane przez wykonawcę muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. Wymaganie to nie dotyczy prospektów reklamowych lub innych tego typu materiałów firmowych producenta lub dystrybutora. Wszystkie pozostałe dokumenty należy przedstawić w oryginałach lub kopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby podpisujące ofertę. Wymaganie to nie dotyczy prospektów reklamowych lub innych tego typu materiałów firmowych producenta lub dystrybutora. Do wszystkich dokumentów sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski, podpisane przez osobę lub osoby podpisujące ofertę. Wymaganie to nie dotyczy prospektów reklamowych lub innych tego typu materiałów firmowych producenta lub dystrybutora.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria-lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź pok.51,bud. adm.A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 10:30, miejsce: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, sekretariat, bud. adm.A..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 : Zakup 1 szt. czytnika moczu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2-1 Właściwości techniczno - użytkowe urządzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2: Zakup 1 szt. analizatora biochemicznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznik nr 2- 2 Właściwości techniczno - użytkowe urządzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3: Zakup 1 szt. Analizatora hematologicznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia podany jest w Załączniku 2-3 Właściwości techniczno - użytkowe urządzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa systemu NAS (serwer backupowy z pamięcią) wraz z dyskami na potrzeby Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Opracowanie wkładów dla potrzeb programu funkcjonalno-użytkowego w ramach projektu "Rewitalizacja Zielonego Rynku"
- MZŻ.262.13.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Usługa mapowania pojęć z zakresu LOINC w ramach współpracy z laboratoriami diagnostycznymi w ramach projektu wdrożenia słownika LOINC oraz prototypu Systemu (...)
- Przebudowa istniejącego boiska sportowego, bieżni, skoczni w dal wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Szkoły Podstawowej nr 182 przy ul. Traktorowej 35 w Łodzi
- Dostawa wraz z wniesieniem, montażem oraz ustawieniem dwurzędowych metalowych regałów na akta dla Prokuratury Rejonowej w Rawie Mazowieckiej.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ZESTAWÓW DO BADAŃ PRZESIEWOWYCH NOWORODKÓW W KIERUNKU RDZENIOWEGO ZANIKU MIĘŚNI (SMA), Znak postępowania: ZZP.ZP.411.136.2025
- Dostawa wyposażenia pracowni laboratoryjnej dla zawodu technik analityk, w ramach realizacji projektu pn. "Droga do sukcesu"
- DOSTAWA TESTÓW GENETYCZNYCH PCR DO APARATU GENEXPERT
- Dostawa odczynników do badań morfologii krwi wraz z dzierżawą analizatorów.
- Dostawa analizatora hematologicznego oraz urządzenia do krioprezerwacji komórek wraz ze zbiornikiem kriogenicznym dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- Dostawa materiałów diagnostycznych do Pracowni Radiologii Zabiegowej
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.