Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-04
Imielno: Dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Mierzwinie oraz Samorządowej Szkoły Podstawowej w Imielnie w roku szkolnym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 260192 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Imielno , ul. Cmentarna 7, 28-313 Imielno, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3851210, faks 041 3851210.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Mierzwinie oraz Samorządowej Szkoły Podstawowej w Imielnie w roku szkolnym 2013/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci uczęszczających do Zespołu Szkół w Mierzwinie i Samorządowej Szkoły Podstawowej w Imielnie. Szczegółowy zakres świadczonej usługi na rok szkolny 2013/2014 z wyszczególnioną liczbą uczniów i trasami dowozu przedstawia załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji (dopuszcza się możliwość zmiany trasy przewozu, z zachowaniem zbliżonej ilości dziennej kilometrów). Trasy przewozu oraz liczba przewożonych uczniów na terenie Gminy Imielno Dowóz i odwóz do Zespołu Szkół w Mierzwinie oraz Samorządowej Szkoły Podstawowej w Imielnie Trasa I - Kawęczyn - Opatkowice Murowane - Opatkowice Drewniane - Mierzwin Kawęczyn - 2 uczniów Opatkowice Murowane - 30 uczniów Opatkowice Drewniane - dowóz 17 uczniów, odwóz 23 uczniów Ogółem: dowóz - 49 uczniów + 1 opiekun, odwóz - 55 uczniów + 1 opiekun Trasa II- Mierzwin - Helenówka - Imielno - Imielnica - Sobowice - Bełk - Mierzwin Helenówka - dowóz 44 uczniów, ( 18 uczniów do ZS Mierzwin, 26 uczniów do SSP Imielno) odwóz 16 uczniów z ZS Mierzwin Sobowice - dowóz 12 uczniów, odwóz 18 uczniów Bełk - dowóz 20 uczniów, odwóz 14 uczniów Ogółem: dowóz - 50 uczniów+ 1 opiekun, odwóz - 48 uczniów + 1 opiekun Razem długość trasy dziennego przejazdu wynosi 58 kilometrów wg poniższego zestawienia; Dowóz 26 km, długości w jednym dniu świadczenia usługi (Kawęczyn - Mierzwin - 6 km Mierzwin - Mierzwin -20km) Odwóz 32 km, długości w jednym dniu świadczenia usługi (Mierzwin - Mierzwin -20km, Mierzwin -Kawęczyn 6 km x 2 = 12km (dwa kursy w różnych godzinach).
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% zakresu usług wymienionych w umowie podstawowej
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć; Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na terenie Polski.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług związanych z przewozem dzieci, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem terminu i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli; wykonano przynajmniej jedną usługę związaną z przewozem dzieci w sposób nieprzerwalny przez okres 6 miesięcy o wartości 40 tys. zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował, a jeżeli wykonawca będzie dysponował przedkłada pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku, jeżeli wskaże, że: dysponuje, co najmniej dwoma kierowcami posiadających wymagane kwalifikacje umożliwiające wykonywanie zawodu kierowca autobusów i minimum 12 miesięczne doświadczenie jako kierowca autobusu oraz minimum dwoma pojazdami przystosowanymi do przewozu osób, które są wyposażone w minimum 54 miejsca siedzące każdy. W wykazie należy podać; Imiona i nazwiska kierowców oraz kategorię posiadanych uprawnień do kierowania pojazdami Markę samochodu typ, nr rejestracyjny oraz ilość miejsc siedzących na podstawie dowodu rejestracyjnego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.imielno.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Imielno ul. Cmentarna 7, 28-313 Imielno..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Gmina Imielno ul. Cmentarna 7, 28-313 Imielno, pok. nr 16 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa naturalnego, łamanego, sortowanego oraz pospółki na potrzeby bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wymiarki w 2025 r.
- Przewóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Twardogóra w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borzęcinie Górnym z terenu Gminy Borzęcin w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Kolbudy
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych od 1 września 2025 roku do 26 czerwca 2026 roku
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Prabuty
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.