eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Dostawę 152 000 litrów oleju opałowego lekkiego spełniającego warunki PN-C 96024:2011

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-05

Nakło nad Notecią: Dostawę 152 000 litrów oleju opałowego lekkiego spełniającego warunki PN-C 96024:2011
Numer ogłoszenia: 26014 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 334828 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Oświaty i Rekreacji, ul. Bolesława Krzywoustego 7A, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 519 01 53, faks 52 519 01 54.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę 152 000 litrów oleju opałowego lekkiego spełniającego warunki PN-C 96024:2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 152 000 litrów oleju opałowego lekkiego spełniającego warunki PN-C 96024: 2011 dla niżej wymienionych placówek: 1. Zespołu Szkół im. Dzieci Potulic w Potulicach w ilości 53 000 litrów; 2. Zespołu Szkół im. kpt Wiktora Rossy w Ślesinie ul. Dworcowa 9 w ilości 35 000 litrów; 3. Zespołu Szkół im. Przyjaciół Przyrody w Występie, ul. Wiejska 1 w ilości 44 000 litrów; 4. Centrum Ekologiczno- Kulturalne w Trzeciewnicy, ul. Powstańców Wielkopolskich 25 w ilości 20 000 litrów. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, w miarę potrzeb, każdorazowo na wniosek Zamawiającego, określającego ilość oleju opałowego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oleju opałowego w terminie nie dłuższym niż 2 dni roboczych od każdorazowego zgłoszenia wniosku przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że podana w niniejszej specyfikacji wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu dostawy co do ilości ( mniejszych ilości) ze względu na aktualne potrzeby. Dostawa oleju opałowego następować będzie transportem własnym Wykonawcy bezpłatnie. Za miejsce i datę dokonania dostawy uważa się: 1. Zespołu Szkół im. Dzieci Potulic w Potulicach; 2. Zespołu Szkół kpt Wiktora Rossy w Ślesinie ul. Dworcowa 9; 3. Zespołu Szkół im. Przyjaciół Przyrody w Występie, ul. Wiejska 1; 4. Centrum Ekologiczno- Kulturalne w Trzeciewnicy, ul. Powstańców Wielkopolskich 25. 3. Podwykonawcy. 1) Zamawiający dopuszcza częściowe wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. 2) Wykonawca nie może zlecić całości dostaw objętych przedmiotem zamówienia Podwykonawcom. 3) Zlecenie wykonania części dostaw Podwykonawcom nie zmienia treści zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części dostaw. 4) Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, zaniechania, uchybienia i zaniedbania każdego Podwykonawcy i jego pracowników lub przedstawicieli, jak za swoje własne. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do doręczenia Zamawiającemu w dniu podpisywania protokołu odbioru dostaw, stanowiącego podstawę do wystawienia faktury VAT, pisemnego potwierdzenia przez Podwykonawcę, którego wierzytelność jest częścią składowa, wystawionej faktury VAT, dokonanie zapłaty na rzecz tego Podwykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00 - 23.12.21.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HAFTPOL HURT Spółka z o.o., Stopka 7, 86-010 Koronowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 389880,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 323440,80

  • Oferta z najniższą ceną: 323440,80 / Oferta z najwyższą ceną: 338397,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.