eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Terespolrozbudowa budynku wynajmowanego na potrzeby Stacji Pogotowia Ratunkowego ul. Sienkiewicza 16 w Terespolu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-08

POZYCJA 26011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Terespol: rozbudowa budynku wynajmowanego na potrzeby Stacji Pogotowia Ratunkowego ul. Sienkiewicza 16 w Terespolu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Terespol, do kontaktów: Tadeusz Moździerz, ul. Wojska Polskiego 130, 21-550 Terespol, woj. lubelskie, tel. 083 3752036, fax 083 3752327, e-mail: terespolum@lubelskie.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.terespol-m.netbip.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.terespol-m.netbip.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa budynku wynajmowanego na potrzeby Stacji Pogotowia Ratunkowego ul. Sienkiewicza 16 w Terespolu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Terespol ul. Sienkiewicza 16. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozbudowa istniejącego budynku o wym. 9,12x7,9 m poprzez dobudowę obiektu o wym. 15,00x9,10 m na potrzeby Stacji Pogotowia Ratunkowego wraz z instalacjami : sanitarną z kotłownią węglową, instalacją elektryczną i przyłączem kanalizacyjnym 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Materiały podlegające wbudowaniu muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawa Budowlanego ( jednolity test Dz. U. nr 207 z 2003 r poz 2016 z później. zmian.) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budynek dobudowany metodą tradycyjną o pow. zabudowy 136,5 m2 pow. użytkowa całkowita 156,25 m2 kubatura 580,60 m3 . Istniejący budynek o pow zab. 72,05 m2 poddany kapitalnemu remontowi wraz z dostosowaniem w całości do potrzeb Stacji Pogotowia Ratunkowego. Ogrzewanie z własnego źródła piecem co. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.04.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł. (słownie złotych: pięć tysięcy ). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Urzędu Miasta w Terespolu BS Terespol nr. 848037 1021 0000 0185 2000 0004 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia zgodnie z wymogami ustawowymi. 2) Sytuacja finansowa: Wykażą się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN. 3) Potencjał techniczny i kadrowy: Dysponują kadrą techniczną o odpowiednim wykształceniu i uprawnieniach budowlanych w specjalnościach: konstrukcyjno- budowlanej, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych, legitymującą się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. 4) Zaplecze techniczne: Posiadają lub mają dostęp do odpowiedniego sprzętu i urządzeń umożliwiających wykonanie zamówienia. 5) Doświadczenie zawodowe: Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie minimum jedną inwestycję, odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 000,00PLN Zrealizowane prace powinny być potwierdzone odpowiednimi dokumentami o należytym ich wykonaniu. 6) Gwarancja: - udzielą gwarancji jakości na wykonane prace budowlane w wymiarze 3 lat, licząc od dnia odbioru tych prac. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ wymaganych przez zamawiającego i dostarczonych przez Oferenta dokumentów i oświadczeń stosując formułę ;spełnia , nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz ofertowy - załącznik nr 1 2)dowód wpłacenia / wniesienia/ wadium; 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego będzie wynikało, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, a zakres działalności firmy wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcą jest spółka cywilna, wymagane jest złożenie wypisu z rejestru działalności gospodarczej przez każdego wspólnika oraz umowa spółki z ewentualnymi aneksami wskazującymi aktualny na dzień składania oferty sposób reprezentacji Wykonawcy. 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie,zaświadczenie musi być złożona przez każdy podmiot. 6) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowej lub uzyskania zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległości płatniczych,- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożona przez każdy podmiot. 7) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości z tytułu opłacania składek na ubezpieczenie społeczne lub uzyskania zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległości płatniczych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożona przez każdy podmiot. 8) oświadczenie wykonawcy w trybie art.22 ust. 1 i 24 Prawa zamówień publicznych stwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zadania i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne - w przypadku podmiotów występujących wspólnie , oświadczenie składa każdy podmiot. (Załącznik nr 2 ). 9) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy , w kwocie 100 000,00 złotych - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10) wykaz członków kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót, będących przedmiotem zamówienia w tym: uprawnienia i staż pracy kierowników budowy realizowanego zamówienia,(branża budowlana, sanitarna i elektryczna) wraz z dołączeniem uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty należy złożyć łącznie. (Załącznik nr 3). 11)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( z adresem i telefonem inwestora) oraz z załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie . - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty należy złożyć łącznie. (Załącznik nr 4). 12) dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia na Załączniku nr 5 wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości do współpracy - Załącznik Nr 6. 13) zobowiązanie do wpłacenia / wniesienia / zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia o równowartości 5 % ceny ofertowej (brutto), w przypadku wybrania oferty przez zamawiającego, 14) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiarów robót, SIWZ, dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wizji lokalnej. 15) Pełnomocnictwo do reprezentowania przed zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia umowy dla podmiotów występujących wspólnie. 16) podpisany i parafowany na każdej stronie projekt umowy. Dokumenty, o których mowa mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii (poza wadium) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela wykonawcy (osobę podpisującą ofertę). Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia dokumentów zawierających stwierdzenia zgodnie z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, októrych mowa w pkt 3. ppkt 3), 4), 5), 6), 7) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: * nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, * nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, * nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, októrych mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.terespol-m.netbip.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.06.2007, godzina 11:30, Urząd Miasta Terespol 21-550 Terespol ul. Wojska Polskiego 130 pok. nr 7.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.