eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Konserwator zieleni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-25

Włocławek: Konserwator zieleni
Numer ogłoszenia: 260106 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 234 00 89, faks 054 231 07 82.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupwloclawek.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwator zieleni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy realizacji szkolenia zmierzającego do uzyskania przez uczestników umiejętności koniecznych do zatrudnienia na stanowisku konserwatora terenów zielonych. Szkolenie obejmuje również naukę obsługi kosiarek spalinowych i wykaszarek spalinowych. Szkoleniem będą objęte osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP we Włocławku, które zostaną skierowane na szkolenie przez Urząd Pracy, po przeprowadzeniu naboru i kwalifikacji. Liczba uczestników: 1 grupa 15 osobowa. Wymagana liczba godzin zegarowych dla każdego uczestnika szkolenia: 25 + egzamin do 3 godzin zegarowych. Program szkolenia musi obejmować m. in. następujące zagadnienia: - Zajęcia teoretyczne: a) wiadomości wstępne oraz zasady zakładania i pielęgnacji terenów zielonych, b) zakładanie i pielęgnacja terenów zielonych, c) dobór i charakterystyka roślin ozdobnych, krzewów i drzew, d) budowa i zasada działania sprzętu do koszenia trawy, e) zasady bhp f) zasady p. poż. - Zajęcia praktyczne z zakresu obsługi kosiarek spalinowych i wykaszarek spalinowych oraz czynności operatora przed podjęciem pracy, w czasie pracy i po jej zakończeniu - tematy i treści szkolenia określone zostaną przez Wykonawcę. Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie przedmiot zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające nie przekroczą 50% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 12.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają aktualny na rok 2011 wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz.415 ze zm.). Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o posiadaniu aktualnego na rok 2011 wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz.415 ze zm.), zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują lub będą dysponować podczas szkolenia: 1) Salą dydaktyczną do przeprowadzenia zajęć, przystosowaną do realizacji przedmiotu zamówienia, która musi być adekwatna do wielkości grupy, z osobnymi miejscami do siedzenia dla każdego uczestnika szkolenia, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką oraz zgodna w szczególności z: - Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). - Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75 poz. 690 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2006 r. Nr 80, poz. 563). 2) placem/terenem do przeprowadzenia zajęć praktycznych przystosowanym do realizacji przedmiotu zamówienia, który musi być zgodny w szczególności z: - Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2006 r. Nr 80, poz. 563). 3) wyposażeniem zakładu w postaci co najmniej 3 kosiarek spalinowych (po jednej na 5 osób w grupie) oraz 3 wykaszarek spalinowych (po jednej na 5 osób w grupie). Wykonawca w celu realizacji zamówienia może polegać na potencjale technicznym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonego wraz z ofertą niżej wymienionego dokumentu i oświadczenia, stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku udziału w postępowaniu, to jest: . 1) Oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę sali dydaktycznej oraz placu/terenu do prowadzenia zajęć na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w CZĘŚCI II pkt 2.2. f) i g) SIWZ zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, zawierającym następujące informacje o: - lokalizacji sali dydaktycznej oraz placu/terenu do prowadzenia zajęć, - podstawie dysponowania salą dydaktyczną oraz placem/terenem. 2) Wykaz wyposażenia zakładu na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w CZĘŚCI II pkt 2.2. h) SIWZ, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, zawierającym następujące informacje o: - ilości kosiarek spalinowych i wykaszarek spalinowych, - podstawie dysponowania kosiarkami spalinowymi i wykaszarkami spalinowymi. 3) W przypadku gdy Wykonawca polega na potencjale technicznym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, Wykonawca złoży wraz z ofertą w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: dysponują lub będą dysponować podczas szkolenia: a) osobą/osobami do prowadzenia zajęć, o których mowa w CZĘŚCI I pkt 6.1. a)-c) SIWZ, posiadającą/-ymi: - co najmniej wykształcenie średnie, - doświadczenie zawodowe na stanowisku wykładowcy/instruktora/nauczyciela/trenera w zakresie prowadzenia zajęć lub doświadczenie zawodowe na stanowisku ogrodnika lub konserwatora terenów zielonych lub pokrewne. b) osobą/osobami do prowadzenia zajęć, o których mowa w CZĘŚCI I pkt 6.1. d) i 6.2. SIWZ, posiadającą/-ymi: - co najmniej wykształcenie średnie, - doświadczenie zawodowe na stanowisku wykładowcy/instruktora/nauczyciela/trenera w zakresie prowadzenia zajęć lub doświadczenie zawodowe jako operator kosiarek spalinowych i wykaszarek spalinowych. c) osobą/osobami do prowadzenia zajęć, o których mowa w CZĘŚCI I pkt 6.1. e) SIWZ, posiadającą/-ymi: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje zawodowe w zakresie bhp, - doświadczenie zawodowe na stanowisku wykładowcy/instruktora/nauczyciela/trenera w zakresie prowadzenia zajęć. d) osobą/osobami do prowadzenia zajęć, o których mowa w CZĘŚCI I pkt 6.1. f) SIWZ, posiadającą/-ymi: - co najmniej wykształcenie średnie, - kwalifikacje zawodowe w zakresie p.poż. - doświadczenie zawodowe na stanowisku wykładowcy/instruktora/nauczyciela/trenera w zakresie prowadzenia zajęć. Zamawiający dopuszcza sytuację, w której Wykonawca będzie dysponował mniejszą ilością osób. W takiej sytuacji Wykonawca musi wykazać, że osoba taka posiada wymagane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie zawodowe, o których mowa w CZĘŚCI II pkt 2.2. a)-d) SIWZ odpowiednio dla zajęć, które będzie prowadzić, z zastrzeżeniem, że ostateczna liczba osób prowadzących zajęcia musi być taka, by zapewnić należytą i terminową realizację przedmiotu zamówienia. e) komisją egzaminacyjną do przeprowadzenia egzaminu, składającą się z trzech osób: przewodniczącego oraz dwóch członków. Osoby te muszą posiadać wykształcenie i kwalifikacje zawodowe zgodne z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216). Wykonawca w celu realizacji zamówienia może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonych wraz z ofertą niżej wymienionych dokumentów, stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku udziału w postępowaniu, to jest: 1) Wykaz osób, które będą prowadzić zajęcia i egzamin, o których mowa w CZĘŚCI II pkt 2.2. a)-e) SIWZ zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, zawierającym następujące informacje o: - imieniu i nazwisku osób, - podstawie dysponowania daną osobą. 2) Opis kwalifikacji osób, o których mowa w CZĘŚCI II pkt 2.2. a) -d) SIWZ zgodnie z załącznikiem nr 3a i 3b do SIWZ, zawierającym następujące informacje o: - imieniu i nazwisku osoby, - poziomie wykształcenia, - kwalifikacjach zawodowych, w przypadku osób, od których wymagane jest posiadanie kwalifikacji zawodowych, - doświadczeniu zawodowym, - doświadczeniu w prowadzeniu zajęć dla osób bezrobotnych (jeżeli posiada). 3) W przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, Wykonawca złoży wraz z ofertą w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Powyższe nie dotyczy przypadku, w którym Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował bezpośrednio tymi osobami, tj. bez pośrednictwa innych podmiotów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Program szkolenia zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 2. Formularz Ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 3. Preliminarz kosztów zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ. 4. Certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca posiada certyfikaty jakości usług. 5. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60.00
  • 2 - Wyposażenie zakładu, pomoce dydaktyczne i certyfikaty - 20.00
  • 3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20.00

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę osób prowadzących zajęcia, w przypadku nagłej choroby lub zdarzenia losowego pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę zastępstwa. Osoba zastępująca musi posiadać nie mniejsze wykształcenie co osoba zastępowana oraz wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe, o których mowa w CZĘŚCI II pkt 2.2. a)-d) SIWZ. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia oraz wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności. Zmiana umowy może nastąpić na podstawie pisemnego wniosku, w którym należy umotywować zasadność proponowanych zmian. Zmiany umowy dokonuje się w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupwloclawek.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku pok. 12 ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku pok. 3 ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu Po pierwsze - praca ! współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.