eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › zakup i dostawa autobusu do przewozu 17 osób niepełnosprawnych w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim i 1 kierowca

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-22

Sosnowiec: zakup i dostawa autobusu do przewozu 17 osób niepełnosprawnych w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim i 1 kierowca
Numer ogłoszenia: 26006 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Przyjaciół Dzieci , ul. 1 Maja 21/23, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 266 12 59, faks 32 266 12 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpdsosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa autobusu do przewozu 17 osób niepełnosprawnych w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim i 1 kierowca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa autobusu, fabrycznie nowego rok produkcji 2014, do przewozu 17 osób niepełnosprawnych w tym ; 1 osoba na wózku inwalidzkim (po złożeniu siedzenia) i 1 kierowca. Pojazd musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych. Wymagane jest, również aby autobus posiadał homologację fabryczną. Opis techniczny.I.Silnik; 1. Wysokoprężny diesel 2. Moc minimum 110 KW 3. Norma spalania EU:EEV/EURO 5 4. Przebiegi międzyobsługowe minimum co 40.000km 5. Skrzynia biegów manualna, 6 biegów plus wsteczny II. Podwozie: 1. Długość nie więcej niż 6500mm 2. Wysokość nie więcej niż 2500mm III. Układ kierowniczy: 1. Wspomaganie układu kierowniczego IV. Układ hamulcowy: 1. ABS, EBV lub równoważne 2. ESP system kontroli jazdy V. Nadwozie: 1. Ilość miejsc pasażerskich: 17 miejsc w tym jedna osoba na wózku inwalidzkim i kierowca 2. Kolor niebieski 3. Wykładzina antypoślizgowa w części pasażerskiej 4. Elektrycznie wysuwany stopień boczny 5. Fotele pasażerów 1 i 2 osobowe z pasami trzypunktowymi 6. Półki nad siedzeniami dla pasażerów 7. Tapicerka materiałowa 8. Pokrowce do siedzenia 9. Zasłony na okna boczne 10. Fotel kierowcy z regulacją siedzenia i pochylenia oparcia 11. Poduszka powietrza kierowcy 12. 1 stanowisko dla wózka inwalidzkiego z atestowanymi uchwytami do zamocowania wózka, 13. System mocowania osoby na wózku inwalidzkim posiadający atestowany komplet pasów zabezpieczających pasażera w nich siedzącego 14. Najazdy do wprowadzania wózka inwalidzkiego VI. 1. Szyberdach - wyjście ataryjne 2. Światła przeciwmgielne przednie 3. Komputer pokładowy 4. Tachograf cyfrowy 5. Ogranicznik prędkości do 100 km/h 6. Czujniki cofania tyłem wspomagające parkowanie 7. Klimatyzacja 8. Ogrzewanie postojowe 3,8 kW 9. Radioodtwarzacz CD MP3 z oddzielnym wyświetlaczem + USB + Bluetooth + głośniki 10. Szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie 11. Schowek w desce rozdzielczej 12. Lusterko wewnętrzne 13. Lusterka zewnętrzne podgrzewane, regulowane elektrycznie 14. Tylne szyby ogrzewane 15. Tylne drzwi przeszklone otwierane pod kątem 180 16. Drzwi boczne przesuwne mechanicznie z prawej strony 17. Boczne listwy ochronne 18. Pojedyncze koła osi tylnej 19. Stalowe obręcze kół 16 cali 20. Zbiornik paliwa minimum 80 litrów 21. Koło zapasowe z koszem mocującym i zestawem narzędzi z podnośnikiem 22. Kołpaki ozdobne 23. Gaśnica VI. Zabezpieczenie pojazdu: 1. Immobiliser 2. Centralny zamek sterowany pilotem 3. Blokada zamków podczas jazdy VII. Gwarancja fabryczna: 1. Minimum 2 lata na podzespoły mechaniczne bez limitu przebiegu kilometrów 2. Minimum 3 lata na powłokę lakierniczą 3. Minimum 5 lat na perforację nadwozia. Ponadto oferowany autobus musi; 1. Spełniać wymogi Dyrektywy CEE EURO5/2007/715/EC w zakresie emisji spalin 2. Posiadać aktualne świadectwo homologacji fabrycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami 3. Wszelkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, oraz spełniać obowiązujące normy i przepisy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Specyfikacja techniczna pojazdu zawierająca dane techniczne potwierdzające spełnienie wymaganych przez zamawiającego parametrów technicznych - załącznik nr 2 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Oddział Miejski w Sosnowcu Warsztaty Terapii Zajęciowej 41-208 Sosnowiec ul. Jodlowa 1 w gabinecie kierownika warsztatu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Oddział Miejski w Sosnowcu Warsztaty Terapii Zajęciowej 41-208 Sosnowiec ul. Jodłowa 1 w gabinecie kierownika warsztatu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt w części finansowany w ramach Programu Wyrównywania Różnic Między Regionami II w obszarze D.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.