Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-25
Górowo Iławeckie: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W GIMNAZJUM NR 1
W GÓROWIE IŁAWECKIM
Numer ogłoszenia: 260020 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny , ul. Armii Czerwonej 24, 11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 762 7064, faks 89 762 7077.
- Adres strony internetowej zamawiającego: Zamawiającym jest Gimnazjum nr 1 im. Jana Pawła II w Górowie Iław. www.gimgorowo.szkolnastrona.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W GIMNAZJUM NR 1 W GÓROWIE IŁAWECKIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : A. Dostawa nowej stolarki okiennej wykonanej z profili pcv o parametrach technicznych : Profil min. 5-komorowy w kolorze białym z ramą wzmacnianą kształtownikiem stalowym ocynkowanym, dobranym do wielkości okien, zapewniającym sztywność i stabilność ram, i skrzydeł okiennych. Wartość współczynnika przenikania ciepła Umax = 1,8 W/(m2.K) Szyby zespolone, jednokomorowe o współczynniku przenikania ciepła Uw=1,0 W/(m2.K), Klamki w kolorze białym Okucia obwiedniowe z mikrowentylacją Gwarancja 5 lat liczona od dnia dokonania odbioru. B. Demontaż starej drewnianej stolarki okiennej C. Demontaż starych podokienników betonowych-wewnętrznych D. Montaż wraz z regulacją nowych okien E. Montaż nowych podokienników wewnętrznych z pcv w kolorze białym F. Montaż nawiewników powietrza ciśnieniowych, samoregulujących w kolorze białym. G. Wykonanie obróbki okien i parapetów wewnętrznych H. Wykonanie nowego ażurowego zabezpieczenie okien w sali gimnastycznej. I. Wywiezienie starych okien, podokienników i gruzu powstałego przy demontażu. J. Sprzątnięcie i uporządkowanie miejsca montażu po zakończeniu robót. 2. Zakres zamówienia : stolarka okienna w ilości 116 szt w różnych wymiarach. : nawiewniki powietrza w ilości 116 szt. : parapety wewnętrzne z pvc komorowego w ilości 92 szt. 3. Szczegółowy zakres robót określa Specyfikacja techniczna zawierająca : 1) Zestawienie stolarki 2) Specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych jako zbiór wymagań w zakresie właściwości materiałów, sposobu i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
inne dokumenty
Okna z tworzywa PCV nieplastyfikowanego muszą posiadać atesty ITB dopuszczające do stosowania w budownictwie, certyfikat lub deklarację zgodności z PN lub aprobatą techniczną. Profile, szyby, okucia muszą posiadać atesty higieniczne. Dokumenty poświadczające, że stolarka okienna i szyby mają wartość współczynnika przenikania ciepła określoną w pkt. III SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Aktualny odpis z właściwego rejestru ( KRS ) jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianego towaru, oraz zakresu robót w związku z wartością złożonej oferty a posiadanymi środkami na to zadanie. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z powyższego tytułu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimgorowo.szkolnastrona.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum nr 1 im. Jana Pawła II
ul. Sikorskiego 22
11-220 Górowo Iławeckie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2011 godzina 11:00, miejsce: Gimnazjum nr 1 im. Jana Pawła II ul. Sikorskiego 22 11-220 Górowo Iławeckie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI GÓROWO IŁAWECKIE
- "Bieżąca konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Górowo Iławeckie w 2025 roku"
- Modernizacja drogi gminnej nr 119031N w Kandytach w gminie Górowo Iławeckie - etap III
więcej: przetargi GÓROWO IŁAWECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej dachowej w lokalu nr 9 w budynku przy ul. Bystrzańskiej 72, stanowiący zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
- Wymiana stolarki otworowej w budynku użytkowym przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 15A będącym w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
- Remont stolarki okiennej w pokojach IV Wydziału Pracy i Ubezpieczeń Społecznych Sądu Okręgowego w Sieradzu, Al. Zwycięstwa 1
- Modernizacja izolacji całego budynku w celu zmniejszenia zużycia energii cieplnej i elektrycznej w Przedszkolu nr 420 Nasza Bajka ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej 8
- Remont klatki schodowej przy ul. Sucharskiego 9 i Zamenhofa 30D w Katowicach
- Modernizacja stolarki okiennej i drzwiowej gmach główny elewacje: zachodnia i północna Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
więcej: Okna, drzwi i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.