eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiDostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2010/2011 do ogrzewania obiektu przy ul. Składowej 11 w Gorzowie Wlkp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-22

Gorzów Wielkopolski: Dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2010/2011 do ogrzewania obiektu przy ul. Składowej 11 w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 259963 - 2010; data zamieszczenia: 22.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Słowiańska 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7287610, 7287617, faks 0-95 7287630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osir.gorzow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2010/2011 do ogrzewania obiektu przy ul. Składowej 11 w Gorzowie Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2010/2011 do ogrzewania obiektu przy ul. Składowej 11 w Gorzowie Wlkp. Szacunkowa ilość oleju 33 500 l. Nazwa /kod/ ze Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych - olej opałowy 09135100 - 5 Olej opałowy powinien spełniać polską normę PN - C - 96024:2001 Parametry oleju muszą być zgodne ze świadectwem jakości dołączonym do dokumentu każdej dostawy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu przy każdej dostawie świadectwa jakości na dostarczony olej i kartę charakterystyki. Przedstawione ilości oleju są wielkością szacunkową na okres grzewczy 2010/2011 i mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione od warunków atmosferycznych panujących w okresie obowiązywania umowy. Dostawy będą realizowane po każdorazowym zgłoszeniu przez Zamawiającego ilościowego zakresu partii oleju. Dostawa będzie realizowana w okresie 24 godzin od zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany ceny na skutek zmian cen producenta w okresie pomiędzy otwarciem ofert a podpisaniem umowy. W czasie trwania umowy zadeklarowane ceny jednostkowe będą mogły ulec wyjątkowo zmianie jedynie w uzasadnionych sytuacjach nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy a jedynie w przypadku zmian cen producenta/dostawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w zakresie zwiększenia ilości oleju ( stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego ). Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione od warunków atmosferycznych panujących w okresie obowiązywania umowy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, - zaakceptowany wzór umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osir.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Słowiańska 10, 66-400 Gorzów Wlkp., sekretariat na I piętrze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gorzowie Wlkp., ul. Słowiańska 10, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.