To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-07
Lublin: Dostawa pieczątek
Numer ogłoszenia: 259949 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217501 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Region Infrastruktury w Lublinie, ul. Wacława Moritza 2, 20-900 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7106300, 7106301, 7106302, faks 81 7106300, 7106301, 7106302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieczątek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa pieczątek automatycznych, samotuszujących, stempli gumowych w uchwycie plastikowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj zamawianego wyrobu, parametry techniczne oraz zamawianą ilość poszczególnego asortymentu określono w załączniku nr 1a do SIWZ/ załączniku nr 1 do wzoru umowy. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień szczegółowych m.in. zawierających wymagane dane składanych przez Zamawiającego do miejsc wskazanych w załączniku nr 2 do wzoru umowy, tj. do: Białej Podlaskiej, Chełma, Lublina, Kielc i Zamościa. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienia w ciągu 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Pieczątki dostarczane będą w opakowaniach producenta, zabezpieczonych w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu przedmiotu zamówienia na kwotę równą 50% ceny wartości przedmiotu zamówienia. Zakup pozostałych 50 % uzależniony będzie od własnego zapotrzebowania, co nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowanej części zamówienia. Zamawiający przewiduje zmiany ilościowe w ramach poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 1 do wzoru umowy. Zmiany nie mogą powodować wzrostu wartości przedmiotu zamówienia. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy, liczony od dnia dokonania odbioru danej partii przedmiotu zamówienia. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy wraz z załącznikami nr 1, 2 stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodów CPV: 30192153-8 - Pieczątki z napisami; 30192155-2 - Uchwyty biurowe do pieczątek; 30192152-1 - Numeratory..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.53-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Grupa Dolny Śląsk, ul. Lwowska 32/5,, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34710,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26051,40
Oferta z najniższą ceną: 26051,40 / Oferta z najwyższą ceną: 46291,67
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa materiałów biurowych
- Okresowa, roczna i pięcioletnia, kontrola stanu technicznego obiektów budowlanych garnizonu lubelskiego Policji
- Dostawa produktu leczniczego z substancją czynną Tralokinumabum w ramach Programu Lekowego
- Dostawa zestawu narzędzi i akcesorium do zabiegów histeroskopowych
- Usługi cateringowe, gastronomiczne i noclegowe na potrzeby organizacji 58. Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych w Kazimierzu Dolnym ( zadania nierozstrzygnięte)
- Dostawa 2 szt. samochodów hybrydowych na potrzeby LUW w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.