eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/34/2007 OCHRONA W 2008 R.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-12-28

Opole: P/34/2007 OCHRONA W 2008 R.
Numer ogłoszenia: 259859 - 2007; data zamieszczenia: 28.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 226613 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, fax 077 5414237.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/34/2007 OCHRONA W 2008 R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest organizacja i wykonywanie zadań ochrony obiektów budowlanych, terenu, osób i mienia użytkowanego przez Zamawiającego oraz pomoc personelowi szpitala w sytuacjach zagrożeń, a w szczególności: ochrona i zabezpieczenie wszystkich obiektów Szpitala; obsługa wejścia głównego; nocne obchody terenu należącego do Szpitala sprawdzanie i zamykanie bram oraz wejścia do budynku o uzgodnionych porach; zapalanie i wygaszanie oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego - nocnego; przyjmowanie i wydawanie kluczy sprzątaczkom, pracownikom Sekretariatu i Kadr; prowadzenie rejestru kluczy wydanych po godzinach pracy oraz sprawdzanie zasadności pobytu pracowników po godzinach pracy; udzielanie informacji o lokalizacji komórek organizacyjnych Szpitala; wyrywkowe sprawdzanie siatek i toreb pracowników; telefoniczne wzywanie do usuwania awarii n/w infrastruktury : a) sieci wod - kan . b) prądu , c) centralnego ogrzewania , d) hydroforni i węzła cieplnego , e) łączności telefonicznej , f) instalacji alarmowej ppoż ., g) instalacji alarmowej antywłamaniowej , h) dźwigów . Wykaz podmiotów, którym zlecono usuwanie ww. awarii z numerami telefonów dostarczy i aktualizował będzie Zamawiający. inne zadania organizacyjne w miarę zaistnienia takiej sytuacji; udzielanie pomocy przy pacyfikacji pobudzonych i agresywnych pacjentów w Izbie Przyjęć i na Oddziałach - zgodnie z zasadami określonymi przepisami rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dn. 23.08.1995 r. w sprawie sposobu stosowania przymusu bezpośredniego (Dz.U. 1995 nr 163 poz. 514) UWAGA: Przez obiekt budowlany należy rozumieć budynki i budowle z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz obiekty małej architektury w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane, (Dz.U.03.207.2016., z późn .zmianami). Charakterystyka chronionych elementów : Budynek główny 6 kondygnacyjny o kubaturze 35120 m3 , Pawilon Psychiatryczny 2 kondygnacyjny o kubaturze 16231 m3 , Hotel 5 kondygnacyjny o kubaturze 2781 m3 , Budynek rehabilitacji, parterowy o kubaturze 2484 m3 , Budynek garażu z 7 boksami garażowymi , Budynek agregatorowni z 3 boksami garażowymi , Teren z trzech stron ogrodzony płotem o powierzchni około 3,6 ha . Informacje dodatkowe: obsada dyżuru powinna być jednoosobowa; harmonogram pracy jest następujący: - dni powszednie - dyżur 17 godzinny od 15.00 do 8.00 dnia następnego: ROK 2008 - dni powszednie - 252 - dni wolne, niedziele i święta oraz dni powszednie, w których pracodawca wyznaczył dzień wolny od pracy za święto wypadające w sobotę - dyżur 24 godzinny: ROK 2008 - dni wolne i święta - 114 - tj. razem 7020 godzin dyżuru ochrony w okresie od 1.01.2008 r do 31.12.2008 roku. na wezwanie Zamawiającego oraz pracownika ochrony pełniącego dyżur - podejmowanie interwencji w każdym czasie (również poza w trakcie realizacji umowy (również poza czasem wyszczególnionym na jako godziny dyżuru ochrony) w celu pacyfikacji pobudzonych i agresywnych pacjentów oraz osób trzecich znajdujących się na terenie mienia Zamawiającego, ochraniający w tym celu zobowiązany jest do posiadania własnej grupy interwencyjnej. Zamawiający wymaga interwencji w czasie max. 10 minut od momentu wezwania. Pracownik ochrony pełniący dyżur jest zobowiązany do udzielania ustnych raportów po zakończeniu każdego dyżuru ochrony kierownikowi Działu Administracyjno-Technicznego w dni powszednie Zamawiający nie jest wpisany do rejestru wojewody jako obiekt podlegający obowiązkowej ochronie, zgodnie z art. 5 ustawy z dn. 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia ze zmianami (Dz.U. t.j. 2005 r nr 145 poz. 1221 ). Pracownicy ochrony, w związku z zakresem czynności wymienionym wyżej, winni cechować się odpowiednimi warunkami psycho - fizycznymi, jak: opanowanie, odporność na stres oraz siła i sprawność fizyczna. Cechy: wykształcenie minimum zawodowe, wzrost min. 165 cm, wiek do 58 lat, proporcjonalna budowa ciała, bez niepełnosprawności psychoruchowej. Pracownicy ochrony muszą posiadać licencję I stopnia pracownika ochrony fizycznej oraz wykonywać swoje obowiązki zgodnie z ustawą z dn. 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia ze zmianami. 1.2. Wspólny słownik zamówień (CPV) - Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3. Termin realizacji zamówienia - od 01.01.2008 do 31.12.2008 r. 4. Termin płatności - 30 dni od daty otrzymania faktury VAT. 5. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca będzie (włączony) do realizacji wdrożonego u zamawiającego Zintegrowanego Systemu Zarządzania ISO w zakresie dotyczącym jego działalności w szczególności przeprowadzaniu auditów wewnętrznych, szkoleń personelu i uczestniczeniu w rozwoju systemu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 72446,4 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gwarant Agencja Ochrony i Detektywistyki Sp. Z o.o., ul. Cygana 2, 45-131 Opole, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 72446.40
  • Oferta z najniższą ceną: 72446.40 / oferta z najwyższą ceną: 97578.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.