eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PostominoDostawa samochodu typu BUS na 9 osób do przewozu osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-10

Postomino: Dostawa samochodu typu BUS na 9 osób do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 259621 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Postomino , Postomino 30, 76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-59 810 85 93, fax. 0-59 810 85 84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu typu BUS na 9 osób do przewozu osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu typu BUS 9-cio osobowy do przewozu osób niepełnosprawnych z miejscem na wózki inwalidzkie. 2. Samochód winien posiadać: SILNIK:* silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o mocy w przedziale 100 - 120 kW,* pojemność całkowita: nie mniej niż 2000 do 2200 cm3,* skrzynia biegów: manualna 6-biegowa, napęd tylny,* rodzaj paliwa: olej napędowy,* okres przeglądowy co 30 000 tysięcy km.NADWOZIE :* wymiary nie mniejsze niż: długość - 4900 mm, szerokość - 1900 mm, rozstaw osi w granicach 3100 do 3300 mm.* kombi - 9-cio osobowy, możliwość przewozu wózka inwalidzkiego, wyposażenie w 1 kpl. pasów zaczepnych do mocowania wózka inwalidzkiego wraz z najazdem dla wózka (aluminiowy) z wykładziną antypoślizgową,* kolor - srebrny metalik,* podsufitka tapicerowana, poszycie ścian bocznych - pełne, * szyby pojazdu termoizolacyjne, szyba przednia ze szkła klejonego podgrzewana z przyciemnionym pasem przy górnej krawędzi,* drzwi przesuwne z prawej strony, dwoje drzwi w kabinie kierowcy, klapa tylna z oknem z wycieraczką i spryskiwaczem, zabezpieczenie drzwi przed otwarciem na zewnątrz otwierane i zamykane pilotem,* okno odsuwane przednie po lewej i prawej stronie,* lusterka zewnętrzne sterowane i ogrzewane elektrycznie, * panel sterujący w podsufitce z dodatkowym oświetleniem wnętrza z tyłu,* klimatyzacja manualna dwustrefowa, radio z głośnikami z przodu,* reflektory halogenowe z regulacją zasięgu, światła przeciwmgłowe halogenowe,* wspomaganie układu kierowniczego z możliwością regulacji kierownicy w dwóch płaszczyznach, koło kierownicy wielofunkcyjne, * wskaźnik okresów serwisowania, tablica przyrządów - metryczna,* koło zapasowe, zaczep holowniczy z przodu demontowany z tyłu hak kulowy na stałe, * zestaw narzędzi fabrycznych .WYPOSAŻENIE UWZGLĘDNIAJĄCE BEZPIECZEŃSTWO :* poduszki powietrzne kierowcy i dwóch pasażerów,* ABS, ESP, ASR, alarm antywłamaniowy,* bezwładnościowe, trójpunktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami i regulacją wysokości zamocowania (dla foteli w kabinie kierowcy),* uchwyty przy drzwiach dla osób niepełnosprawnych,* zagłówki z regulacją wysokości ,* siedzenia w drugim i trzecim rzędzie - rozkładane, mocowanie tych rzędów z szybką blokadą,* zabezpieczenie przed złamaniem blokady kierownicy.WYPOSAŻENIE DODATKOWE * komplet opon zimowych, TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: do dnia 19 grudnia 2008 r.GWARANCJA Wykonawca udziela nieodpłatnej minimum: 2-letniej gwarancji obejmujące silnik i podzespoły bez limitu przejechanych kilometrów, nieodpłatnej 2-letniej gwarancji na wady lakiernicze oraz 10-letniej gwarancji na perforację nadwozia tytułem korozji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków uczestnictwa w postępowaniu: w postępowaniu mogą wziąć udział wszyscy wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymogi zawarte w SIWZ oraz przedstawią: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionym nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddz. ZUS-u o nie zaleganiu z płatnościami - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych t.j. Dz. U. Nr 223, poz.1655 z 2007 r.), - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r.) - złożą ofertę spełniającą wszystkie warunki postawione w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 . (załącznik nr 1) oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 (załącznik nr 2) - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r.) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego o wywiązywaniu się z obowiązku opłacania podatków związanych z działalnością wykonawcy oraz właściwego oddziału KRUS-u lub ZUS-u o opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne. Za aktualne przyjmuje się zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert o ile organ wydający nie określił innego terminu ważności. 4. Wypełniony i podpisany formularz OFERTY (załącznik nr 3) wraz ze spisem załączników..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.postomino.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Postomino 76-113 Postomino 30 pok. nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Postomino 76-113 Postomino 30 pok. nr 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.