eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Obsługa geodezyjna Gminy Biskupiec w 2013r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Biskupiec: Obsługa geodezyjna Gminy Biskupiec w 2013r.
Numer ogłoszenia: 259535 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec , al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7150110, faks 89 7152437.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa geodezyjna Gminy Biskupiec w 2013r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi geodezyjne zgodnie z wyszczególnieniem: Podział działki lub działek na dwie lub więcej wraz z wykonaniem dokumentacji terenowo-prawnej, z wyłączeniem W3 i W4: za pierwszą wydzieloną działkę Szacowana ilość 14 działek, za każdą następną wydzieloną działkę Szacowana ilość 19 działek za pierwszą działkę Szacowana ilość 4 działek Podział działki lub działek na dwie lub więcej wraz z wykonaniem dokumentacji terenowo-prawnej - na terenach znajdujących się w dyspozycji PKP: za każdą następną wydzieloną działkę Szacowana ilość 7 działek Łączenie granic działek - praca kameralna Szacowana ilość 2 nowopowstałych działek Wznowienie granic działki / działek wraz z pomiarem powierzchni działki/działek z dokładnością do 1m2 oraz weryfikacją danych ewidencyjnych i sporządzeniem mapy nieruchomości lub wypisu i wyrysu: za wznowienie pierwszego punktu granicznego Szacowana ilość 8 pkt następnych punktów Szacowana ilość 32 pkt Wznowienie granic działki / działek za wznowienie pierwszego punktu granicznego Szacowana ilość 12 pkt następnych punktów Szacowana ilość 55 pkt Weryfikacja danych ewidencyjnych Szacowana ilość 5 Wykaz zmian gruntowych/wyciąg z wykazu/ mapa nieruchomości /wypis i wyrys Pomiar stanu użytkowania gruntów Pomiar dzierżawionych działek, nie wydzielonych ewidencyjnie, wraz ze stabilizacją w terenie (np.paliki drewniane), wykonaniem zestawienia powierzchni do 1m2, naniesieniem na mapie analogowej (zasadniczej bez aktualizacji) oraz sporządzenie mapy numerycznej na warstwach EWMAPY. za pierwszą wymierzoną działkę Szacowana ilość 1 działek za następna wymierzoną działkę Szacowana ilość 50 działek Rozgraniczenie nieruchomości za pierwszy punkt graniczny Szacowana ilość 1 pkt za następny punkt graniczny Szacowana ilość 4 pkt Pomiar sytuacyjno-wysokościowy dla celów projektowych w skali 1:500 lub 1:1000 dla terenów ZABUDOWANYCH cena za pierwszy ha przy ogólnej zlecanej powierzchni do 1 ha i powyżej Szacowana ilość 5 ha cena za 1 (jeden) ha przy powierzchni powyżej pierwszego ha Szacowana ilość 3 ha Aktualizacja map sytuacyjno-wysokościowych dla celów projektowych w skali 1:500 lub 1:1000 dla terenów ZABUDOWANYCH cena za pierwszy ha przy ogólnej zlecanej powierzchni do 1 ha i powyżej Szacowana ilość 5 ha cena za 1 (jeden) ha przy powierzchni powyżej pierwszego ha Szacowana ilość 3 ha Pomiar sytuacyjno-wysokościowy dla celów projektowych w skali 1:500 lub 1:1000 dla terenów NIEZABUDOWANYCH: cena za pierwszy ha przy ogólnej zlecanej powierzchni do 1 ha i powyżej Szacowana ilość 5 ha cena za 1 (jeden) ha przy powierzchni powyżej pierwszego ha Szacowana ilość 3 ha Aktualizacja map sytuacyjno-wysokościowych dla celów projektowych w skali 1:500 lub 1:1000 dla terenów NIEZABUDOWANYCH: cena za pierwszy ha przy ogólnej zlecanej powierzchni do 1 ha i powyżej Szacowana ilość 5 ha cena za 1 (jeden) ha przy powierzchni powyżej pierwszego ha Szacowana ilość 3 ha Sporządzenie map cyfrowych dla terenów zabudowanych Szacowana ilość 16 ha Sporządzenie map cyfrowych dla terenów niezabudowanych Szacowana ilość 16 haAktualizacja map sytuacyjno-wysokościowych dla celów projektowych w skali 1:500 lub 1:1000 w miejscach kolizji (np. przejścia pod torami) wraz ze sporządzeniem map cyfrowych i uzgodnieniem z odpowiednimi instytucjami Szacowana ilość 1 szt Pomiar głębokości cieków i zbiorników wodnych (batymetria) wraz z naniesieniem na mapy batymetryczne. Szacowana ilość 100 ar Podane ilości są ilościami szacunkowymi, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia innych ilości dla poszczególnych pozycji niż podane szacunkowe ilości, bez konieczności zmiany warunków umowy. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania 71.51.00.00 - Usługi badania terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik 1 do SIWZ. 2. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik 3 do SIWZ). Nie dołączenie do oferty załącznika 3 do SIWZ Zamawiający potraktuje jako deklarację wykonania zamówienia samodzielnie, bez udziału podwykonawców. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa również dokumenty, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy: a. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w specyfikacji - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt. a. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. c. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 3 ustawy Pzp.). Forma dokumentów. 1. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których trzecich, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 4. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zmiany treści umowy zawartej z Wykonawcą na niniejsze zamówienie możliwe będą jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przewidywane zmiany umowy: 1. Przyczyna: Wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych (w szczególności uniemożliwiających realizację zlecenia, pracę ludzi lub/oraz maszyn lub/oraz dokonywanie odbiorów lub/oraz negatywnie wpływających na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy np. zbyt niskie lub zbyt wysokie temperatury powietrza, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn lub/oraz ludzi, opady deszczu, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, wysokie stany wód - również gruntowych, opady śniegu, gruba pokrywa śnieżna i inne niekorzystne warunki atmosferyczne). Skutek: - zmiana w umowie/aneks - Zmiana terminu realizacji umowy z uwzględnieniem wszystkich konsekwencji wystąpienia ww. przesłanek/niekorzystnych warunków atmosferycznych. 2. Przyczyna: przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac w szczególności: a) brak możliwości dojazdu oraz transportu na teren objęty przedmiotem zamówienia spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg lub/oraz trenów dojazdowych, b) braku dostępu do terenu objętego przedmiotem zamówienia, uniemożliwiający wykonanie prac objętych umową, c) protesty lokalnej społeczności lub/oraz protesty mieszkańców, d) protesty właścicieli budynków lub/oraz gruntów lub/oraz innych obiektów, e) konieczność uzyskania uzgodnień, opinii itp. lokalnej społeczności lub/oraz mieszkańców, f) konieczność uzyskania uzgodnień, opinii itp. właścicieli budynków lub/oraz gruntów lub/oraz innych obiektów, Skutek: - zmiana w umowie/aneks - Zmiana terminu realizacji umowy z uwzględnieniem wszystkich konsekwencji wystąpienia ww. przesłanek. 3. Przyczyna: następstwa działania organów administracji niezależne od Zamawiającego lub/oraz Wykonawcy, w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii itp., b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii itp., c) dokonywanie dodatkowych uzgodnień z właściwymi organami, wykonywanie obowiązków nałożonych przez te organy, oczekiwanie na decyzje, zezwolenia, uzgodnienia, opinie, itp., wydawane przez właściwe organy, o ile Wykonawca i Zamawiający należycie wykonują obowiązki wynikające z umowy i polecenia właściwych instytucji, Skutek: - zmiana w umowie/aneks - Zmiana terminu realizacji umowy z uwzględnieniem wszystkich konsekwencji wystąpienia ww. przesłanek. 4. Przyczyna: działania siły wyższej i osób trzecich, od działania których uzależniona jest możliwość kontynuowania prac objętych niniejszą umową, zaistnienia zdarzenia zewnętrznego wobec łączącej strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, którego nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. Skutek: zmiana w umowie/aneks - zmiana uwzględniająca wystąpienie wyżej wymienionych przesłanek oraz uwzględniająca konsekwencje ich wystąpienia w szczególności odnośnie zmiany terminu realizacji. 5. Przyczyna - Znalezienie niewybuchów lub niewypałów. Skutek - zmiana w umowie/aneks- Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z uwzględnieniem wszystkich konsekwencji wystąpienia ww. przesłanki. 6. Przyczyna: Odkrycia, wykopaliska archeologiczne. Skutek - zmiana w umowie/aneks - Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z uwzględnieniem wszystkich konsekwencji wystąpienia ww. przesłanki. 7. Przyczyna - Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy. Skutek - zmiana w umowie/aneks - Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy. 8. Przyczyna - Konieczność zlecenia wykonania prac po dniu 01 listopada 2013r. Skutek - zmiana w umowie/aneks - Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego przedłużenie terminu realizacji umowy do dnia 31 marca 2014r. w sytuacji jeśli Zamawiający zleci wykonanie prac po dniu 01 listopada 2013r. 9. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizaycjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biskupiec.pl/ogloszenia_przetargi.htm
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Biskupiec al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Gmina Biskupiec al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec pokój nr 10 (KANCELARIA), parter.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.