Ogłoszenie z dnia 2007-12-28
Piła: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych
Numer ogłoszenia: 259534 - 2007; data zamieszczenia: 28.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Pile, Al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 2109330, fax 0-67 2109332.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Starostwa Powiatowego w Pile materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych. Orientacyjne ilości zamawianego asortymentu zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Podział na załącznik A1 i A2 w tym załączniku wynika z dwóch źródeł finansowania - z budżetu Starostwa Powiatowego w Pile (załącznik A1) i Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym (załącznik A2). Dostawy zamówionych towarów - sukcesywne - w terminach i ilościach ustalonych przez Zamawiającego. Materiały będą dostarczane transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, na koszt Wykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy: 1. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Zaakceptują warunki zawarte w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej gwarantującej wykonanie zamówienia. 5. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny. 6. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 7. Wyrażą zgodę na odroczony okres płatności 14 dni, licząc od dnia poprawnie złożonej faktury. 8. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę, wymagane dokumenty potwierdzą ich spełnianie. Ocena spełniania poszczególnych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy do terminu składania ofert. 2. Zaakceptowany projekt umowy załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wypełnione następujące załączniki: formularz Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ; formularze cenowe - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Kserokopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Al. Niepodległosci 33/35 64-920 Piła pokój 320.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe Al. Niepodległosci 33/35 64-920 Piła pokój 111.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Rozbudowa Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej o tablice zmiennej treści z zasileniem energetycznym.
- Budowa ul. Szkolnej
- Wykonanie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Pile przy ul. aleja Powstańców Wielkopolskich 79.
- MATERIAŁY OPATRUNKOWE ORAZ AKCESORIA DO PRODUKCJI LEKÓW
- RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE
- Oprac. dok. projekt.-kosztor. dla inwest. pn. Przebud. ul. Jastrzębiej w Pile na odc. od ul. Przemysłowej do ul. Łabędziej w tym bud. ścieżki rower. w ram. syst. dróg rower. na obsz. ZIT MOF Piły
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części"
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Dostawa artykułów biurowych, płyt do opisów dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o.
- Dostawa gadżetów na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- D/28/2024 Sukcesywny zakup papieru biurowego i materiałów biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.