eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Dostawa zamiatarki chodnikowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Stalowa Wola: Dostawa zamiatarki chodnikowej.
Numer ogłoszenia: 259517 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Stalowej Woli , ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8423411(centrala) wew. 307, faks 015 8421950 (centrala).

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.stalowa-wola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zamiatarki chodnikowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego zamiatarki chodnikowej, spełniającej poniższe wymagania techniczne: Pojazd fabrycznie nowy rok produkcji 2011 lub 2012. Dopuszczalna wersja po demonstracyjny o przebiegu nie większym niż 100 mtg. 1. Dopuszczalna masa całkowita do 3 500 kg. 2. Typ podwozia: dwuosiowy. 3. Zabudowa zamiatarki bez połączeń przegubowych między kabiną a zbiornikiem na zmiotki. 4. Rozstaw osi nie większy niż 2 100 mm. 5. Kabina odchylona. 6. Pełne zawieszenie z amortyzatorami i stabilizatorami poprzecznymi na przedniej i tylnej osi. 7. Pojedyncze koła z przodu - rozmiar min.14 cali. 8. Podwójne koła z tyłu - rozmiar min.14 cali. 9. Opony 195 na wszystkich kołach. 10. Układ hamulcowy ze wspomaganiem i korektorem siły hamowania na tylnej osi. 11. Silnik wysokoprężny spełniający normę emisji spalin EURO 5 . 12. Moc silnika przy obrotach nominalnych 2 300 obr min - min. 80 KM. 13. Układ utrzymania stałej prędkości działający w trybie zamiatania (tempomat). 14. Napęd hydrostatyczny. 15. Instalacja hydrauliczna zabezpieczona przed uszkodzeniami mechanicznymi - prawdopodobieństwo uszkodzenia przewodów przez przedmioty znajdujące się w strefie pracy szczotek. 16. Prędkość robocza od 0 do 10 km h. 17. Prędkość drogowa - jazda hydrostatyczna od 0 do min. 60 km h. 18. Zbiornik na zmiotki o poj. roboczej minimum 2 m3 - wykonany z odpornej na ścieranie i korozję stali nierdzewnej. 19. Możliwość ręcznego załadunku nieporęcznych przedmiotów z prawej i lewej strony skrzyni ładunkowej. 20. Zbiornik wody wykonany z odpornego na korozję materiału o pojemności min 400 l, wyposażony we wskaźnik poziomu napełniania. 21. Zbiornik paliwa min. 60 l. 22. Szczotki talerzowe - sztuk 2 zamocowane wahliwie przed kabiną operatora po lewej i prawej stronie zamiatarki o średnicy min. 700 mm. 23. Boczna szczotka talerzowa (stalowa) zamocowana wahliwie po prawej stronie między osiami o średnicy min. 500 mm. 24. Szczotka walcowa napędzana hydraulicznie z systemem stabilizacji pracy szczotki przy pracy na nierównościach. 25. System zraszania na szczotkach talerzowych oraz w ssawie. 26. Oświetlenie każdej szczotki talerzowej wspomagające pracę przy słabym oświetleniu. 27. Rura do zbierania liści i czyszczenia miejsc trudnodostępnych z aluminiową końcówką z możliwością podłączenia do skrzyni ładunkowej z obu stron oraz do tylnej klapy. 28. Pionowy układ wydechowy - rura wydechowa skierowana do góry. 29. Agregat myjący z lancą, dyszą oraz wężem do wysokociśnieniowego mycia pojemników, koszy itp. 30. Pompa wody o wydajności min 20 l min i ciśnieniu roboczym 130 - 150 bar. 31. Wąż wysokociśnieniowy o długości min. 10 m zwijany automatycznie na szpuli. 32. Wysokociśnieniowa listwa spryskująca zainstalowana przed kabiną operatora z możliwością regulacji wysokości. 33. Możliwość zamiatania i mycia jednocześnie. 34. System kamer - tył oraz szczotka boczna wraz z monitorem w kabinie. 35. Klimatyzowana kabina. 36. Wyciszenie kabiny zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. 37. Koło zapasowe z mocowaniem do pojazdu. 38. Wyposażenie kabiny: min. 2 lusterka wsteczne + 2 robocze gaśnica apteczka pierwszej pomocy bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa skrzynka na narzędzia pod fotelem adapter hydrantowy, stojak, klucz i 3 metrowy wąż o średnicy 50 mm. 39. Instrukcja obsługi w języku polskim. 40. Katalog części zamiennych. Okres gwarancji: minimum 24 miesiące, liczony od daty dostawy kompletnego pojazdu. Przeglądy oraz ewentualne naprawy gwarancyjne będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego. W przypadku usterek gwarancyjnych, niemożliwych do usunięcia w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest, w takim przypadku, do bezpłatnego transportu pojazdu do i ze swojego serwisu. Wykonawca zapewni przeprowadzenie szkolenia co najmniej 2-operatorów w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji oferowanej zamiatarki w siedzibie Zamawiającego (w cenie maszyny)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.41.31 - 34.14.41.31 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać minimum trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem i porównywalne co do wartości dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie kilku wykonawców, liczone będzie ich łączne doświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować przynajmniej jednym punktem serwisowym na terenie Polski.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumentacja techniczna zamiatarki określająca jej markę, parametry techniczne oraz wyposażenie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.stalowa-wola.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Komunalny sp. z o.o. ul. Komunalna 1 37-450 Stalowa Wola Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zakład Komunalny sp. z o.o. ul. Komunalna 1 37-450 Stalowa Wola Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca uwzględni w cenie pojazdu rozliczenie używanej sprawnej technicznie zamiatarki chodnikowej na podwoziu Multicar M26 z roku 1999 o wartości 31 000 zł netto..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.