Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-02
Kielce: Dostawa komputerów, oprogramowania, drukarek laserowych i plotera. Nr postępowania 131,132,133/PN/2013
Numer ogłoszenia: 259405 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach , ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3492930, faks 041 3492935.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów, oprogramowania, drukarek laserowych i plotera. Nr postępowania 131,132,133/PN/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów i oprogramowania w ilości 45 szt, drukarek laserowych w ilości 30 szt. - drukarki mono; 25 szt. - drukarki kolorowe, i plotera - 1 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 48.00.00.00-8, 42.96.20.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dla zadania nr 1 należy dołączyć: 1. Certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie Produkcja i dostawa dla producenta komputerów. 2. Wydruk ze strony Microsoft WHCL, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputera z systemem operacyjnym Windows 7 PL. 3.Deklarację zgodności CE na komputer. 4. Certyfikat lub dokument potwierdzający wymóg spełniania przez komputer normy Energy Star w wersji min. 5.0. Dla zadania nr 2 należy dołączyć deklarację zgodności CE na oferowane drukarki laserowe. Dla zadania nr 3 należy dołączyć deklarację zgodności CE na oferowany model plotera
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetarg.swietokrzyska.policja.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Kielcach, 25-045 Kielce, ul. Kusocińskiego 51, pok. 125.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Kielcach, 25-045 Kielce, ul. Kusocińskiego 51, pok. 125.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów i oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów i oprogramowania w ilości 45 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drukarek laserowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarek laserowych w ilości 30 szt. drukarki mono; 25 szt. - drukarki kolorowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługi medyczne
- Zakup aparatu echokardiograficznego wraz z wyposażeniem dla Kliniki Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Remont drogi powiatowej nr 1354T w miejscowości Radomice.
- Zakup komputerów przenośnych typu laptop na potrzeby projektu pn. "Profilaktyka świętokrzyskich pracowników". IZP.2411.95.2025.AJ
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, DRUKUJĄCEGO I AKCESORIÓW
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKU KIELECKIEGO CENTRUM KULTURY ORAZ OBSŁUGA URZĄDZEŃ OCHRONY TECHNICZNEJ
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji oprogramowania Microsoft oraz Adobe - lub równoważnych
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, DRUKUJĄCEGO I AKCESORIÓW
- ZWIĘKSZENIE POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA JEDNOSTEK JST NA TERENIE GMINY WIECZFNIA KOŚCIELNA
- Dostawa wraz z montażem mebli, sprzętu multimedialnego, komputerowego i urządzeń audio oraz pomocy terapeutycznych na potrzeby na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Szewcach
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Makowie Mazowieckim
- Dostawa sprzętu i oprogramowania
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.