eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska GórneSukcesywne dostawy materiałów budowlanych - adaptacja części pomieszczeń parteru w budynku administracyjno-socjalnym przy ul. Energetyków 5 w Łaziskach Górnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-07

Łaziska Górne: Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych - adaptacja części pomieszczeń parteru w budynku administracyjno-socjalnym przy ul. Energetyków 5 w Łaziskach Górnych.
Numer ogłoszenia: 25936 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Energetyków 5, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2241088, 2241452, fax 032 2241420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgkim-laziska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych - adaptacja części pomieszczeń parteru w budynku administracyjno-socjalnym przy ul. Energetyków 5 w Łaziskach Górnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych - adaptacja części pomieszczeń parteru w budynku administracyjno-socjalnym przy ul. Energetyków 5 w Łaziskach Górnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.10.00.00 - Materiały budowlane z kamienia Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.00.00 - Materiały konstrukcyjne Oryginalny kod CPV: 25.23.00.00 - Produkty budowlane z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe Oryginalny kod CPV: 28.81.10.00 - Materiały budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.10.00 - Materiały budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca winien spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Wykonawca winien nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu winien dołączyć do oferty oryginał odpowiednio wypełnionego załącznika nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy dokument oświadczenia, każdy z wykonawców winien podpisać osobno i załączyć do oferty. 2.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych /Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z dn.29.11.2007r. tekst jedn./ W celu potwierdzenia spełnienia tych warunków Wykonawca winien dołączyć do oferty oryginał odpowiednio wypełnionego załącznika nr 5 do Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu wykonawca składa odpowiednie dokumenty, o których mowa w §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006r. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4.Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-laziska.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego w godz.:d 7:00 do 14:00 w Biurze Obsługi Klienta, (cena 10 zł) bądź za zaliczeniem pocztowym.Wnioski kierować pod nr faxu: 032- 2241420.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - pokój sekretatriat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 15.03.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.